Ben geldimmm :))
Pazar günü yaptığınız keyif kahvenizin yanında şöyle tatlı niyetine yeni bölüm getirdim size :)
Artık yavaş yavaş sezonun açılmasına yaklaştığımızın haberini vermekten gurur duyarım :) Yarışların başlamasına az kaldı. Yalnız uyarmadı demeyin bu sezon fazlasıyla hızlı, fazlasıyla entrikalı ve olaylı geçecek ;)
Bu bölümü wattpad'in bana kazandırdığı sevgili ablalarımdan büyüğü nam-ı diğer kraliçe arım lalegul75641297 ablama ithaf ediyorum ;) Saygılarımla ablam :))
Vee şimdi ne yapıyoruz Büş Sokağı Sakinleri?
Kemerlerinizi bağlayarak arkamıza yaslanıp bölümün tadını çıkartıyoruz elbette ;)
Seviliyorsunuz hem de çoook :))
İmza: Ailenizin Büş'ü ;)
************
Yalan... Öyle bir esir eder ki kendisine, karşısında el pençe mahkum kalırsın da o noktaya nerden ve nasıl ulaştığını kırk yıl düşünsen anlayamazsın.
Yalanın ruhunda oluşturduğu seraplar o kadar tatlı gelir ki insana sahte olduğunu, gördüklerinin ışık yanılsamasından ibaret olduğunu, yanına gittiğinde yok olacağını bile bile çölde günlerce susuz kalmış bir bedevi gibi kendini seraba doğru sürüklemeden geri kalmazsın.
Öyleyse nedendir bu her seferinde yalana sarılmamız? Nedendir yalanın başına renk yelpazesinden isimleri seçip seçip meşrulaştırmamız?
Haklı sebeplere dayalı yalanlar mıdır suçlu olan yoksa sebeplerle insanı yalana sürükleyen haklılıklar mıdır? Hangisi bir insanı yalan söyleme konusunda haklı çıkarır? Vicdan azabını en aza indirir...
Ece, her akşam başını yastığa koyduğunda yaşardı bu vicdan muhakemesini. Yaşardı yaşamasına ama şimdi karşısında kendisine gözlerindeki derin suçlayıcılıkla bakan Gamze'nin bakışları, Ece'yi bir anlığına da olsa hafızasını unutturma isteği ile doldurdu.
Bu yüzden di "Ben... Sizz... Siz kimsiniz?" diyerek Gamze'nin gözlerindeki suçluluk ibaresinden kaçma hali.
"Aaa! Esinn eyvah! Eyvah! gördün mü bak? Ben sana dedim ama o tomografideki küçük karaltı ufak bir kanamanın göstergesi diye. Tamam, dahiliye uzmanıyım ama altı yıl tıp okudum üstüne tus işkencesine katlandım. Unutmuş olamam onca öğrendiklerimi."diyen Gamze, Esin'in anlamaz bakışlarından gözlerini çekip Ece'nin yanına gidip omuzlarından tutarak konuşmaya devam eder.
"Sen şimdi sakin ol tatlım. Ben hemen hemşireyi çağırıp en acilinden ameliyathaneyi hazırlamalarını söylüyorum. Telaş yapma on iki saatlik bir beyin ameliyatından sonra emin ol eski sağlığına da hafızana da kavuşacaksın."diyen Gamze, Ece'nin kolunu sıvazlayıp hızla kapıya doğru yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formulaşk1
General FictionHayalleriniz uğruna nelere katlanmayı göze alırsınız? Mesela pembe kimliğinizi bir kenara bırakıp, mavi kimliğe bürünmeye cesaret eder misiniz? Olmaz mı? Ben böyle birisinin hikayesini biliyorum ya da hayal edebiliyorum diyelim. Ve size anlatmaktan...