~Will's synsvinkel~
Det hadde gått 3 timer og det var nå matfri. Jeg klarte fortsatt å ikke stoppe tenke på det Tom sa i første time.
Jeg satte meg ned ved siden av Ida og ovenfor Emily. "Hvor er Daniel?"
Jentene pekte mot et annet bord. Daniel satt med to jenter rundt seg.
Jenny og Alexandra. De to mest populære jentene på skolen.
"Hvorfor sitter han der?"
"Vi ble sure på han også plutselig så satt han der i dag" Ida trakk på skuldrene.
Jeg nikket sakte.
"Møtte på Tom idag jeg" sa jeg rett ut. "Tom? Tom som i ex-en til Talia Tom?"
"Ja" jeg tok litt salat i munnen.
"Hva ville han?"
"Han sa jeg skulle holde meg unna Talia"
Jeg spiste litt mer.
"Hvorfor skulle Tom bry seg om vis du er med henne?"
"Sikkert fordi han henger med lillesøsteren din" jeg så ned i maten min. "Henger?" De lagde hønsetegn. "Eller henger? Som kjærester?"
"Bare som venner.. Tror jeg" jeg så mot bordet der Anna brukte å sitte.
Hun satt der ikke nå. Jeg trakk bare på skuldrene igjen.****************
Når skolen var slutt og jeg skulle gå mot bilen min fikk jeg en liten overtakelse.
Miss Queen of mean og darkness som folk kaller henne sto lent inntil bilen min.
"Fin bil Newbie. Din? Eller låner du mamma sin? Du ser ut som en mamma gutt." Hun gliste. "Hvorfor er du her?"
Jeg gikk mot førersetet. "Jeg trenger skyss hjem. Og det er du som skal skysse meg hjem." Hun åpnet døren til passasjer setet. "Nei, det skal jeg ikke" jeg lukket døren igjen.
"Hva sa du?!" Hun så litt strengt på meg.
"Javel Javel men jeg vet ikke hvor du bor"
"Veit du vell. Jeg bor huset over deg smarting. Jeg trodde virkelig du var smart nok til å vite det."
Hun tok på setebeltet og la beina på dashbordet.
Jeg himlet med øynene og så mot henne. Si at hun kødder a. Jeg orker ikke å bo ovenfor henne.
"Unnskyld meg Talia men jeg har bodd her i så vidt to uker. Hvordan skulle jeg vite at du var en nabo?"
Hun smilte lurt. "Trodde du visste sånn jeg"
Jeg himlet med øynene igjen.
"Ikke rull med øynene mot meg. Kjør nå" sa hun surt før hun tok opp mobilen sin. Jeg startet bilen og kjørte i vei.
"Du er virkelig dårlig til å kjøre bil" sa hun etter jeg bråstoppet på rødt lys. "Og du er virkelig en nebbete person"
Jeg angret litt etter jeg sa det. Jeg var klar til at hun skulle slå løs på meg.
Jeg så meg til siden. Jeg så at hun roet seg ned. Hun brukte nok den telle til ti metoden. For den virket. Hun klarte å roe seg ned. Jeg stoppet utenfor huset mitt. Hun hoppet ut av bilen. Slang veska over skuldrene og gikk over veien. " ha det da Newbie" sa hun før jeg hørte et smell i ytterdøren hennes.
Newbie? Hvorfor akkurat det kallenavnet? Det var stygt som faen.
"HALLO!!" Ropte jeg når jeg kom inn døren.
"Hei onkel" hørte jeg en lys stemme si komme fra stuen. Jeg stasket avgårde mot stuen. På gulvet satt niesen min Daniella. Daniella er oppkalt etter Anna søsteren min og tanten hennes.
Det er storesøsteren vår Cecilie som har barn. Ja, du hørte det. Jeg er dessverre ikke eldst. Cecilie er 20 år. Jeg er 18, og Anna er snart 16.
Daniella er 3 år. Jeg plukket henne opp. "Hei du" smilte jeg og tok en klem. I sofaen satt Anna og Cecilie å snakket.
"Hvordan kom du hjem så fort? Bussen bruker aldri å være så tidlig."
"Tok ikke bussen" smilte hun. "Satt på med Tom hjem."
"Han fortalte at dere hadde snakket i timen litt"
Jeg nikket. " ikke mye, men litt" sa jeg og satte ned Daniella.
**************
"Hvordan går det med ditt kjærlighetsliv broder'n?" Sa Cecilie etter å snakket lenge med Anna.
"Har ikke noen jeg liker" sa jeg enkelt å greit. "Neivel" sa hun og smilte. Da ringte det på døren. "Åpner den jeg" sa Cecilie og smilte.
Jeg nikket.
Cecilie reiste seg opp og gikk mot døren. Den knirkete døren gikk opp. "Hei" var det eneste jeg kunne høre som kom fra Cecilie.
"Ja. Det er han. WILL DU HAR BESØK"
Jeg spratt opp av sofaen og gikk rolig mot døren. Hvem ville besøke meg egentlig. I døråpningen sto Emily og Ida. "Hei. Hva gjør dere her?" Sa jeg og smilte. De så stygt på meg. "Du lovte oss å være med på senteret idag"
"Åja sant det. Sorry for at jeg glemte det."
"Så hvem er dette?" Cecilie smilte. "Jeg heter Emily." Emily strakte ut hånden og Cecilie tok den.
"Og jeg heter Ida" sa hun og smilte. Cecilie smilte tilbake.
"Visste ikke at du hadde en så ung mor" sa Ida litt sjenert.
"Åh hun er ikke moren min" lo jeg. "Hun er min 20 år gamle søster som egentlig ikke bor her men som er på besøk. Hun smilte. "Jeg bor ikke her. Jeg bor i Norge jeg skjønner dere. Er ikke her så ofte på besøk"
De nikket. "Da må jeg dessverre gå søs. Men vi snakkes når jeg kommer hjem rundt 7?"
Hun nikket. "Ha det gøy da" sa hun og lukket døren etter meg.
************
"Sorry for at jeg glemte det. Ble bare litt satt ut tidligere i dag" jeg sto utenfor et prøverom. Både Emily og Ida kom ut samtidig som at de har øvd på det eller'no.
Emily kom ut med en hvit kjole. (Bildet) Den var virkelig fin. Ida hadde på en tettsittende rosa kjole. (Bildet)
Jeg skjønner nå at jeg virkelig burde være med dem oftere. De blir så nydelige i dem.
"Så hva synes du?" Ida reiv meg ut av tankene.
"Eh dere er virkelig sexy" ops. Jeg tok meg for munn. "Sorry det kom ut litt feil. Det var det jeg tenkte. Dere er nydelige begge to" sa jeg smilende og litt flau for at jeg kalte vennene mine sexy.
De smilte begge to. Og så over på hverandre og smilte igjen. De gikk inn i prøverommet igjen. Huff nå hadde de nok tenkt til å gjøre noe. Siden de smilte så rart.Plutselig ble forhenget dratt opp igjen. Øynene mine spratt nesten ut av hinna mi.
Jeg tenker at nesten hele tunga mi hang utenfor. "Dette er vel kanskje litt mer sexy?" De fniste begge to. De hadde på lik rosa bikini.( bilde) "Hehe ja" jeg rødmet. De smilte begge to. De vrikket på rumpa når de gikk inn i prøverommet igjen. Akkurat som at de har øvd på at dette skulle skje.
Jeg burde være med mye oftere på shopping med dem. Jeg smilte for meg selv til dem begge kom ut. De hadde kjolene hengende over armen. Jeg fulgte etter dem til kassen.
**********
Etter en stund med å bli med dem i alle butikkene de skulle i måtte jeg hjem. Jeg kjøpte ikke en dritt, men jeg liker ikke kjøpe ting.
Jeg gikk smilende hjem til meg selv. Jeg hadde to fine venninner. Og kanskje fortsatt en kompis med mindre han har ditcha meg også.Når jeg kom hjem var Cecilie veldig glad. Hun trodde virkelig at jeg likte en av dem.
"de er bare venninnene mine" sa jeg nedlatende. "Sikker?" Smilte hun. Jeg nikket. Jeg kunne kjenne på meg at hun sto å smilte som et juletre der nede.
Jeg satte meg ned på sengen for å slappe av, men jeg sovnet kjapt.*************
Så der var det et kapittel. Kanskje et litt kjedelig ett, men kom gjerne med spørsmål :)
Det liker jeg veldig godt.
Og gjerne COMMENT OG VOTE
YOU ARE READING
Badgirl forever
Teen FictionNår Will skal flytte til et nytt sted blir han fort stormforelsket i ei blond jente med fortryllende øyne. Men hun er ikke ei jente som Will trur hun er. Hun er ei sleip jente som ikke interesserer seg for gutter, sex og kyssing som alle andre på sk...