Jeg er snill idag, så dere får enda et kapittel❤️
******************~Talia~
Jeg ser på meg selv i speilet. Svart tettsittende kjole som jeg ikke har brukt siden jeg var sammen med Tom. Eller jeg har aldri brukt den. Kjøpte den når vi var sammen. Og den passer nå. Jeg tar ikke på meg mye sminke. Bare en liten fleak før jeg løper fort ned trappa. Jeg lister meg uti gangen.
"Hva driver du med?" Hvisker Felicia. Hun strammer morgenkåpen.
"Hva driver du med? Å vent! La meg gjette. Er George her og ja. Du har mistet jomfrudommen." Sier jeg ertende.
"Hysj" sier hun sur.
"Jeg skal ikke si noe vis du ikke sier noe" jeg gir henne et drepende blikk og lusker meg ut døren.
Jeg hopper inn i bilen og ser på meg selv i speilet.
"Faktisk ikke Værst til å være meg." Ler jeg av meg selv.
Jeg kjører bortover mot hun jenta sitt hus.******************
~Will~
Jeg sitter allerede på festen. Jeg har tatt et par shots. Tror kanskje jeg har tatt 4/5 stykker, og jeg begynner å kjenne å bli litt full. Dumt for kvelden har akkurat startet.
Plutselig ser jeg ei heit dame komme inn og da mener jeg heit. Jeg kan ikke se ansiktet hennes. Ser bare at hun har på seg en svart tettsittende kjole og håret er blondt og satt opp i en krusete topp.
Hun snur seg endelig rundt og det er. Hva? Talia?
"Talia?" Spør jeg igjennom den bråkete musikken.
"Hva??" Spør hun litt høyt.
"Hva gjør du her?" Spør hun.
"Samme grunn som deg antageligvis" sier hun.
Jeg nikker.
"Så Will.." Smiler hun. Hun legger armene sine rundt skuldrene mine og går framover mot meg, så jeg automatisk går bakover. Hun dytter meg ned i sofaen og setter seg oppå fanget mitt.
"Blir du litt tent?" Spør hun med en sexy stemme.
"Kanskje litt" sier jeg og prøver å anstrenge meg.
Hun fniser og lener seg nærmere.
"Dette er så mye lettere når du er full" mumler hun og legger leppene sine mot mine. Jeg ser for meg masse fyrverkeri rundt oss. Hun begynner å kysse hardere. Jeg følger bare på. Hun tar hendene rundt skuldrene mine og jeg legger mine på hofta hennes.
Vi fortsetter en stund til hun plutselig stopper.
"Det er nok" smiler hun lekent og reiser seg opp. Hun gir meg er slengkyss og går videre inn i rommet.
Hva faen skjedde der. I første øyeblikk kysser hun meg og i det andre bare går hun?
Hun leker med meg. Det er jeg sikker på. Selvom jeg er en smule full kan jeg merke om noen tuller med meg.
Jeg smiler for meg selv og sjangler bortover gangen.
"Will!" Sier en brå stemme og knipser foran meg. "Hva?" Sier jeg og prøver å finne ut hvem som snakker.
"Er du i fylla land allerede?" Ler Emily som jeg nå har skjønt står her.
Jeg nikker og gliser stort.
"Kom" sier hun og tar med meg inn på et rom. Jeg setter meg ned på senga siden det er det første stedet jeg finner.
"Her ta denne" sier hun og gir meg et glass.
"Det er vanlig vann" sier hun og ler. Hun setter seg ved siden av meg.
"Går det bra?"'spør hun. Jeg nikker. "Jada toppers. Helt fett. Drunk men helt toppers" ler jeg.
"Flott. Bedre å gjøre dette" sier hun og lener seg mot meg. Jeg skjønner med engang hva hun skal til å gjøre så jeg møter leppene hennes, men vi kræsjer nesene våres.
"Åh herregud" sier hun og legger hodet i hendene.
"Jeg klarer ikke å kysse deg når du er full engang. Hvordan skal jeg klare når du er i en edru tilstand?" Mumler hun.
Jeg reiser meg opp og snurrer henne rundt.
Jeg tenker ikke noe mer før jeg lener meg fort inntil henne og kysser henne ømt på munn. Kyssingen ender til klining og jeg dytter henne ned i senga.********************
SORRY guys!! Jeg må være litt slem også 😄😄🤓
YOU ARE READING
Badgirl forever
Teen FictionNår Will skal flytte til et nytt sted blir han fort stormforelsket i ei blond jente med fortryllende øyne. Men hun er ikke ei jente som Will trur hun er. Hun er ei sleip jente som ikke interesserer seg for gutter, sex og kyssing som alle andre på sk...