Kapittel 23

386 21 5
                                    

~Talia~

Jeg sitter bakerst i klasserommet og ser med på mobilen. Jeg har prøvd å holde det Will sa. Hvis jeg sluttet å røyke skulle han ikke sladre på at jeg hjalp han. Jeg tar opp den elektriske røyken og tar den i munn. Det smaker mint. Mint smaken setter seg fast på leppene mine og jeg slikker det sakte vekk.
Elektrisk røyk uten nikotin får meg til å føle mye bedre.
Jeg tar inn mer av den fordampede vannet med mint.
"Hei" sier en stemme og jeg ser opp.
Røyken ligger nå på venstre side av munnen.
Der står Will med en usikker mine.
"Hei" sier jeg lavt og legger den fra meg på bordet.
"Ser du prøver å slutte" sier han og nikker mot den.
Jeg nikker.
"Ja" sier jeg og smiler lekent.
"På grunn av meg?" Sier han og setter seg på stolen ved siden av meg.
Jeg rynker brynene og ler en lattermild latter.
"Aldri. Det er får mitt eget beste" sier jeg og tar inn litt mer.
"Vil du prøve eller? Helt uten nikotin" sier jeg og gir den over til han, men han bare rister på hodet.
Will ser opp og smiler når han møter blikket til Kassandra. Han går mot henne og kysser henne lett på munn. Han setter seg ned på stolen og Kassandra gir meg et stygt blikk og et annet blikk som sier -jeg-holder-øye-med-deg. Jeg himler med øynene og gliser. Hun setter seg ned ved siden av Will.
Nå kommer også læreren smilende inn.
Miss Summer er alltid i godt humør. Hun var min yndlings lærer før, men ikke nå lengre.

************************

Jeg går fort ut av timen og mot det vanlige hjørnet. "Hei" sier jeg paft.
Både Krista og Cecca nikker.
Krista er egentlig en bra jente. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun skulker.
"Hvorfor går du til timene egt?" Sier Krista og tenner en røyk.
"Hvorfor gjør ikke du?" Sier jeg irritert.
"Du var jo en flink pike før. Du var 'the goodgirl' på skolen og nå er du en badgirl" sier jeg og tar den elektriske røyken fra lommen.
"Livet forandrer seg" sukker hun og setter seg ned. "Livet er ikke alltid en lek. Det er ikke alltid blomster og lykke. " fortsetter hun.
"Det er mer en grufull verden full av ting som aldri kommer til å skje" sukker hun igjen og ser opp på søsteren sin som følger nøye med på hva hun sier.
Cecca nikker og ser videre på meg. Jeg nikker meg enig i det hun sier og setter meg ned ved siden av Krista. Jeg legger armen min rundt skulderen hennes. Krista har alltid på en måte hvert en lillesøster for meg. Og Cecca har på en måte hvert min tvillingsøster.

**********************

Her er spørsmålene:

Til Will: Liker du Kass eller Talia?
Will: Jeg liker selvfølgelig kjæresten min Kass. Talia er en veldig fin jente og veldig vakker, men jeg tror ikke jeg skal si mere ellers blir det bank😅

Til Talia: Hvor mye fra 1-10 vil du slå Kassandra?
Talia: Kan jeg velge et tall høyere enn 10? Så 100 000 milioner!!!

Til Krista: Hvorfor starter du å røyke?
Krista: Jeg er veldig deprimert! Sier ikke noe mer.
Cecca: Hva!!? Er du deprimert? Over Hva!!!

Til Talia: Hvorfor vil du ikke innrømme at du liker Will?
Talia: Fordi jeg ikke er en sånn jente som forteller om følelser! Jeg er ikke flink med kjærlighet og fortelle folk ting!
Kassandra: Jeg visste det!!! Jeg visste du var interessert i han.
Talia: å hold kjeft Kassandra med mindre du vil jeg skal komme å banke opp lille deg! Eller fortelle Will at du truet meg!

Til Kassandra: Hva liker du best med Will?
Kassandra: Jeg liker best at han har en generøs personlighet, han er morsom, ikke minst kjekk og den perfekte kroppen.

Til Will: Beskriv favoritt jenta di
Will: Ååh det er i hvertfall ikke vanskelig. Langt blondt hår, brune øyene, kan stå opp for seg selv, tøff, ikke alt for jentete.
Forfatteren: Dude! Du beskrev nettopp Talia! Til punkt å prikke. Du er sammen med Kassandra! Bitch ass! Dette burde du forklare til de som leser om deg!!

Sorry for mange korte kapitler i det siste, men er sliten og har mye å gjøre. Men jeg vil likevel lage kapitler til dere siden dere er så søte😘
Men han Will ass!! Fyfaen😂😂

Hva synes dere om at jeg selv likz skrev en kommentar når karakterene svarer på spørsmål? Mer av det eller?😂

Og BTW. Elsket å få mange spørsmål. Fortsett med det!!
og husk
COMMENT og VOTE!

Badgirl foreverWhere stories live. Discover now