Kapittel 17

357 27 2
                                    

~Talia~

Tom... Jeg hadde nesten glemt han. Tom min kjærlige Tom.
Omg Talia... Ikke bli pussy igjen nå. Bare fordi pinglete Will drar opp Tom.
Men det er nok sant. Will kommer til å tru på det og vis han tror kommer alle til å tro det.
Jeg er så dum. Jeg slår hodet litt i rattet. Og ser mot sidespeilet mitt.
Will sitter fortsatt i Bilen sin og ser på meg. Han har ikke flyttet blikket en millimeter.

Jeg kan ikke bli pussy igjen. Jeg liker den personen jeg er nå. Jeg drar fram røykpakka mi og tenner en.
Jeg ser ut av speilet igjen, og nå er han borte. Borte på bare noen sekunder.
Jeg sukker og går litt ut av bilen for å røyke ferdig. Jeg ser mot den fortapte bibliotek bygningen.
Det vibrerer i lommen og jeg tar den opp.

Skal ikke si at du hjalp meg. På en betingelse. Du må slutte å røyke.
-Will

Slutte å røyke? Hva faen? Nei aldri.
Sukker jeg og kaster røyken på bakken før jeg setter meg inn i bilen igjen for å kjøre hjemover.
Jeg parkerer bilen utenfor det store hvite huset mitt og subber inn døren.
Jeg slår igjen døren med et vrak.
"Åh du er hjemme Talia" sier Siri og kommer inn.
Siri er min fostermor. Jeg liker ikke å kalle dem mor og far.
"Ja" snøfter jeg og slenger fra meg skoene.
"Talia det er middag" sier Tom og kommer inn.
"Vil ikke ha" sier jeg kaldt tilbake.
Tom er fosterfaren min.
"Du må ha! Hent Felicia i samme slengen" sier Siri og tripper inn på kjøkkenet.
Felicia er min søster. Min fostersøsken blir det jo da.
Jeg vurderer en stund å banke på men bryr meg ikke. Hun gjør nok ikke noe spess og uansett jeg er Talia.
Jeg tar ned håndtaket og røsker døren opp.
I en hast setter Felicia seg opp og etter dukker den tåpelige kjæresten hennes opp.
Felicia går i første klasse med den lillesøsteren til Will.
"Det er mat Felicia" snøfter jeg og går ut.
Hun nikker og viser vei for å følge kjæresten til døra. Så romantisk hun er.
NOT.
Jeg setter meg ned ved bordet som er dekket på med kylling gryte.
Felicia kommer også etter hun har fått sagt ha det.

"Så Talia. Du luktet røyk. Du har vel ikke røyket igjen?" Sukker Siri og ser på meg. Jeg nikker.
"Jo, jeg gjør som jeg vil" sier jeg og stapper i meg mat.
"Barnevernet ringte idag" stammer Tom fram.
"Okei?" Sier jeg og ser på han.
"Moren og faren din vil gjerne møte deg igjen" sier han og smiler.
Akkurat som at dette er en bra nyhet.
"Da kan du ringe tilbake og si at de kan dra til helvete" sukker jeg og tar en slurk av drikka.
"De kasta meg ut for 4 år siden. Dems valg. Jeg vil ikke være nær den familien igjen" sier jeg og ser over på Siri.
Hun ser sukkende over på Tom.
"Neivel" sier hun.
Jeg nikker rolig.

"Takk for maten" sier jeg og går brått fra bordet.
Orker dem ikke lengre.

*********************
Dagen etter loker jeg litt rundt på skolen før jeg endelig finner Krista. Krista har får en gang skyld en røyk i munnen.
"Prøver du noe nytt Krista?" Ler jeg og hun gir meg et drepende blikk.
"Ja da" smiler hun sarkastisk tilbake.
"Hvor er Will?---"
"Nei!! Jeg mener hvor er Cecca?" Sier jeg fort og ser på henne.
Hun ler litt og smiler.
"Cecca er syk og hvis du virkelig vil vite det så sitter Will i kantina og ser på deg akkurat nå" sier hun smilende.
"Hva gjør han?" Sier jeg og tar en hånd igjennom håret og fjerner litt fra ansiktet.
"Jeg bare tuller! Herregud du er jo helt betatt av han" smiler hun og puster ut litt av røyken.
"Neiii. Jeg er ikke det!!" Sier jeg og skygger unna henne.
Hun er noen ganger altfor mye. Jeg ser bak meg og bang.. Plutselig sitter jeg på gulvet og holder en hånd for pannen og uten videre kommer dette ut:
"Faen ass!! Se deg for din lille---"
Jeg ser opp. Jeg ser inn i to brune/svarte øyne.
"Skal se meg for neste gang Talia" sier Tom og går forbi meg. Han gidder ikke hjelpe meg engang.
Bitch ass.
Eller bitch med deilig six-Pack.

********************

YEAH!!! Nytt kapittel :) :) og jeg DIGGER de nye emojiene.
Noen flere som gjør?
🙃🙂🤗
Still gjerne spm

Badgirl foreverWhere stories live. Discover now