~Will~
"Watz up bro?" Sier Anna og prøver å lage en mannlig stemme. Jeg ler litt og gir henne en high five.
"Confused søss" svarer jeg imens vi går hjemover.
"Why so that?" Svarer hun. Vi er veldig glade i å snakke engelsk sammen, men noen ganger suger vi til å snakke det.
"Talia har blitt litt rar i det siste" jeg trekker på skuldrene.
"Åh. Har du tenkt på det jeg sa til deg da?" Spør hun og smiler til meg.
Jeg nikker.
"Ja, men tviler dessverre."
Hun snøfter.
"Hvordan rar har hun blitt?" Spør Anna.
"Hun kan plutselig sinnsykt mye spansk og når jeg spør hvordan og hun sier jeg skal finne det ut. Så svarer hun bare 'tving meg' med skikkelig forførisk stemme" sier jeg litt skeptisk.
Anna ler. "Enten så liker hun deg eller så leker hun med deg" ler Anna og legger armen rundt skuldrene mine.
"Hvordan går det med deg og Tom?" Spør jeg og smiler.
"Bra! Vi har hvert sammen i 5 måneder nå." smiler hun.
"Så bra. Glad du er glad" smiler jeg igjen.
"Og jeg er trist når du er trist" sukker Anna og legger hodet forsiktig på skulderen min.
Vi er veldig glade i hverandre.
"Faen" mumler jeg.
"Jeg har lovet Emily og Ida å shoppe så jeg må gå" sukker jeg og suser mot det nærmeste busstoppet.
"Okei lover boy" roper Anna bak meg og hun får en triumfene latter.
********************
"Hei! Sorry at jeg er sein" puster jeg ut etter å ha løpt til bussen.
Emily sitter på bussen fra før og smiler sukkersøtt til meg.
"Koselig" smiler hun. "Ida kommer på neste stopp eller noe" mumler hun og ser ned i mobilen.
Jeg setter meg ned foran henne på fore seteren.
"Det skal være med ei som heter Jenny også" hun mumler fortsatt.
"Okei. Vet jeg hvem det er?" Spør jeg og hun ser opp.
Hun rister forsiktig på hodet.
"Jenny er den crazy kusina til Ida. Hun er seriøst klin kokos. Når vi gikk i 9ende klasse, så tok hun med 4 kasser med vin på skolen, så Ida fikk kjeft." Ler Emily usikkert.
"Og hun er verre enn Talia til å leke med gutter. Hun er også jævlig stor i kjeften, så ikke ta alt personlig" sukker hun
Bussen stopper og inn kommer Ida og ei jente med brunt hår. Krøllete brunt.
"Hei" smiler Ida og setter seg ned.
"Halla Em" sier hu som garanterer heter Jenny og gir henne high five.
"Hei Jennifer Michelle Ambramsen" smiler hun og rekker fram hånden. Hun har en rar engelsk aksent.
"William Alexander Tomsen" sier jeg og tar i mot hånden.
"Jeg kommer helt fra vakre kalde Norge" mumler hun.
"Seriøst? Bor du i Norge?" Fortsetter jeg.
Hun nikker.
"Så dere har byttet ut homoen med denne enda mer homoen." Sier hun og gliser.
"Eh? Jeg er ikke homofil" sier jeg uten noe blikk.
"Han har kjæreste Jenny" sier Ida surt og ser på henne.
"Okei" sier hun og tar hendene oppi været.
"Elsker du henne?" Sier hun og lener seg framover.
"Ja" mumler jeg.
"Sikker? Hva heter hun?" Spør hun igjen.
"Tali---> Andra" sier jeg og biter meg o underleppa.
"Taliandra?" Spør hun skeptisk.
"Kassandra heter hun" mumler jeg.
"Talia er ei annen" mumler Ida.
"Ei annen? Har du to kjærester." Spør hun.
"Nei!" Sier jeg bestemt
"Det virker som du liker denne Talia bedre" sier Jenny og setter seg bakover igjen.
*******************
Jeg er ferdig med å shoppe med dem. Jeg liker virkelig ikke Jennifer. Hun var irriterende og bare rett og slett slem.
Jeg setter meg ned en stund. Ja! Jeg liker jo Talia bedre. Hvorfor er jeg så dum. Jeg skulle aldri blitt sammen med henne.
Jeg legger hodet i hendene og sukker.
Tar opp mobilen og skriver inn nummeret til Kassandra.Meg: møt meg ved brygga nå! Vi trenger å snakke.
KassLOVE: Okei! Er faktisk i nærheten. Ses om 5!Jeg går sakte mot brygga og smiler smått når jeg ser henne.
"Hei" sier hun.
"Hei" svarer jeg.
"Dette funker ikke" sier jeg rett ut bare.
"Hva funker ikke?" Spør hun.
"Vi" svarer jeg enkelt.
"Hva? Har Talia sagt noe?"
"Hva nei? Men jeg liker ikke deg like godt som jeg liker ei annen" sukker jeg.
"Vi ses på skolen" sier jeg fort og snur meg.
"DU KAN IKKE BARE SLÅ OPP MED MEG SÅNN!!!" Roper hun etter meg.
Nå skal jeg finne Talia og nå skal jeg kysse henne. Kysse henne med en eneste gang. Bare gå rett på sak.
**************************
Jeg runder et hjørnet og der foran den lokale matbutikken står to personer å kliner. Jeg stivner helt av skrekk. Det kjennes ut som to kniver stikker meg i brystet.
Der står Talia, og kliner skikkelig med Daniel. Daniel som jeg trodde hadde kjæreste og venter barn.
De legger ikke merke til meg. De bare fortsetter å kline.
*************************SORRY GUYS!! Don't hate me!!!
Men siden Will nå hadde innsett noe så måtte jeg bare kødde til med Talia. Siden dere har hata Will litt siden han var sammen med Kassandra.
Nå må dere hate Talia litt.
Hihi /)^^(\Jenny er på bildet!
YOU ARE READING
Badgirl forever
Teen FictionNår Will skal flytte til et nytt sted blir han fort stormforelsket i ei blond jente med fortryllende øyne. Men hun er ikke ei jente som Will trur hun er. Hun er ei sleip jente som ikke interesserer seg for gutter, sex og kyssing som alle andre på sk...