Kapittel 11

420 33 0
                                    

~Will~

Nå satt jeg utenfor skolebygningen med hun Christy jenta. Jeg spurte om litt råd siden hun måtte takle med badboys på skolen.
"Jeg var veldig veldig uskyldig før jeg møtte Lukas" smilte hun.
"Men jeg liker den jeg er nå" nikker hun seg enig.
"Men hvordan oppfører Talia seg egentlig?" Lukas sto foran meg nå.
Han satte seg på andre siden av meg.
"Badgirl.. Men på en annen måte. Du drev sikkert med forføring av jenter.
Talia gjør ikke sånt" sier jeg og prøver å forklare godt nok.
"Hun likz. Bryr seg ikke om gutter, sex, klining eller noe sånt.. Hun forfører folk bare for å få det som hun vil" sukker jeg.
"Hun virker da ikke så ille" sier Christy og reiser seg sakte opp. Hun tar seg for magen og jeg kan se nå at hun er gravid.
"18 år og gravid er ikke lett" smiler hun mot meg. "I hver fall ikke når du er i 8 måned og jeg kan føde når som helst, men ingenting skjer"
"Hva skal det bli?" Smiler jeg og ser på de. De ser lykkelige ut.
"Jente" smiler dem og ser på hverandre siden dem sa det i kor.
"Der!" Sier jeg plutselig og nikker. Talia kommer gående mot bygningen med en røyk i munnviken, men hun ser ikke på meg før nå.
"Er det Talia? Hun ser jo helt. Hva skal jeg si? Lost?" Sukker Christy.
Talia begynner å komme mot oss. "Jeg sier ikke enda at jeg er fetteren hennes. Skal se hvordan hun reagerer når hun ser meg. Jeg er jo likz helt uimotståelig" smiler han lurt.
"Halla Newbie! Fått deg noen nye venner. En kjempe og ei som er smelt på tjukka" hun nikker mot dem begge.
Så slem hun er. Jeg kan se at Lukas kjemper for å ikke si noe tilbake, men det ser ikke ut til at han klarer det så bra.
"Og det sier du? Dverg?"
Han legger armene i kors.
Talia er egentlig ganske lav hvis man tenker over det.
"Ypper du? Ypper du med meg? Du burde holde deg langt unna meg!" Hun går opp til ansiktet hans. Nesten like nærme som hun var hos meg, bare ikke like nærme nå.
"Du tørr ikke å gjøre noe med skolens største badboy igjennom tidene" Ler han lett.
Hun ler en latter mild stemme og senker skuldrene litt før hun legger armene over brystet.
"Så du er den velkjente Lukas Wengult"
"Jammen er jeg det" svarer han og ler en sarkastisk latter.
Talia ser nå over på Christy.
"Da må du være den uskyldige jenta Christy som forelsket seg i Lukas da."
Christy nikker.
"Så koselige venner du har Newbie, men husk det er ditt trekk nå. Det er jo nå likt mellom oss. Hvis ikke du gjør noe snart, gjør jeg" smiler hun ondskapsfullt og går mot skolebygget.

"Hva snakker hun om a?" Sier Lukas skeptisk.
"Hun har et sånn game med ned Tydligvis. Nå er det 1-1 mellom oss.
"Aha det velkjente bad vs good spillet." Smiler han lurt.
"Hvilket spill? Du spilte aldri det med meg" sier Christy fornærmet.
"Gjorde jeg vel. Uten at du visste det" smiler han lurt igjen.
"Men hun har vel vunnet på forføring eller? Kjenner godt det trekket"
"Ja" sier jeg lavt og legger hodet i hendene før jeg er på vei hjemover etter en lang skoledag.

**************
Har fortsatt skrivesperre😫

Badgirl foreverWhere stories live. Discover now