Kapittel 9:

410 31 0
                                    

~Will~

"Hva mente du med 1-1 i sta? Hva fikk du likz poeng av? Jeg skjønner meg virkelig ikke på deg" sa jeg litt satt ut av at hun faktisk snakker til meg. Vi sto i gangen siden vi ble kaster ut av klasserommet.
"Du klarer ikke å motstå meg. Derfor fikk jeg et poeng" enda et glis sprer seg i ansiktet hennes.
"Klarer jeg vel" sier jeg og legger armene i kors over brystkassa.
"Hahah ja særlig. Da er du den første" sier hun og ser opp på meg. Håret hennes ligger nå bak de overraskende små ørene hennes. Hun hever et øyebryn. Hun har tegnet på dem. Det kan man se. Det ser ikke ut som hun bruker mye sminke, men hun er ganske høy på seg selv og kaller seg selv drit digg. Uansett det er jo sant men likevel.
"Ehm ja.. Jeg klarer å motstå deg" sier jeg igjen.
"Jasså?" Hun legger mobilen i bakrommen og legger hånden på t-skjorta si. Hun drar den sakte ned, så jeg kan så vidt se brystene hennes. Jeg prøver å la være å se ned, men hun går nærmere meg. Helt opp til meg og lener seg mot meg. Så nære at vis en av oss rører oss en liten centimeter kysser vi.
Men plutselig klarer jeg ikke å motstå lengre. Jeg ser ned. Og hun har dratt ned t- skjorta helt.
Jeg ser opp igjen og hun lener seg enda nærmere leppene mine. Jeg kan nå kjenne pusten hennes helt ved ansiktet. Det lukter fortsatt svakt av mint og røyk.
Og i et lite sekund tror jeg at hun skal til å kysse meg før hun hvisker svakt.
"Game on" og trekker opp t-skjorta igjen før hun traver bortover gangen.

Wow det var intenst.. Tenker jeg og rister litt på hodet.
Gangen begynner å fylles opp nå med elever.
"Hei" Emily og Ida står foran meg og smiler.
"Hei smiler jeg tilbake."
"Oh my God!!" Emily lyser opp. Akkurat som hun har sett en kjendis eller noe sånt.
"Ida se!!" Hun peker mot inngangen til skolen.
"Omg Jaa!! Det er skolens legende" begge legger hånden foran munn.
Hva snakker de om? Skolens legende?
"Hva snakker dere om?" Sier jeg litt irritert over at de må fan girle om en gutt med meg til stedet.

"Det er der skolens histories kjekkeste og værste badboy noen sinne. Han gikk ut av skolen for 2 år siden og han er så drit digg!!" Jeg snudde meg rundt og så plutselig en gutt i ca 20 årene komme mot oss.

*****************
Noen som skjønner hvem denne historiens kjekkeste badboy er? Og gikk ut for 2 år siden og er 20 år?
Noen må vel kjenne en connection? ;)

Badgirl foreverWhere stories live. Discover now