Kapittel 13

394 27 2
                                    

~Talia~

Jeg står i det lille hjørnet mitt på skolen. I mellom skapene.
Jeg har en røyk i munnviken. Ved siden av meg sitter Cecca og Krista.
Cecca prøver å overtale Krista til å røyke. Men hun er en jævlig pussy. Joda Krista kan være ganske badass og havne i slåsskamper, men hun røyker ikke og hun snuser ikke. Men ellers er hun med på det meste.
Jeg ser mot kantine inngangen. Der jeg skulle til å slå hun derre--- jeg husker ikke navnet hennes. Lillesøsteren til Will i hvert fall.
Will er den første som noen gang har stoppet meg og det er helt utrolig.
Han ser jo ut som en pingle.
Jeg har jo ikke sett kroppen hans, men fra det jeg har sett virker han ikke akkurat som en muskelgutt.
Han kommer plutselig inn på skolen. Han går med de jeg tror er vennene hans. De to små fnise jentene. Jeg følger med på han helt til han merker meg. Jeg fanger blikket hans og han stopper får å gå til skapet sitt.
De bare vinker og smiler til han.
Han tar noen bøker ut av skapet og snur seg mot meg.

~Will~

Jeg står nå foran Talia. Og hun har selvfølgelig en røyk i munnviken som ikke er unormalt av henne. Jeg går med sakte skritt mot henne.
"Hva vil du?" Sier hun grettent.
"Hvorfor hjalp du meg på festen?" Sier jeg en smule nysgjerrig.
Hun ser fort på venninnene sine som ikke ser ut til å følge med. Hun drar meg til siden.
Hun ser irritert på meg.
"Jeg sa du ikke skulle si det til noen" sier hun.
"Har ikke sagt det til noen. Sa det bare til deg nå" prøver jeg å høres modig ut.
Jeg kan merke at mange går forbi oss og ser på oss.
Dette merker Tydligvis Talia også. Hun dytter meg vekk fra henne og traver ut av skolebygningen.
***********************

Sorry for kort del. Tenkte bare å skrive en før skolen :)
Litt kjedelig også,
Men liker dere at det var fra hennes vinkel? :)

Badgirl foreverWhere stories live. Discover now