Kapittel 28

347 24 4
                                    

~Emily~

Han snur seg sakte rundt.
"Hva?" Spør Daniel. "Du elsker henne?"
"Jeg vet det høres dumt ut. Jeg har kjent henne i sånn 6 måneder, men jeg elsker henne." Fortsetter Will.

Han elsker henne. Jeg kjenner en tåre i øyekroken. Jeg kniper øynene sammen og knytter nevene for å ikke gråte. Jeg tørker tåren fort bort før Ida eller noen andre så det.
"Jeg skjønner hvordan det er" svarer jeg. "Det går ann å elske etter bare en kort stund" sier jeg og trekker meg mot gutta. Ida følger etter.
"Tror du Talia elsker? Tror du Talia er ute etter et sånt forhold?" Spør han. Han ler litt.
"Talia elsker ikke. Talia leker. Hun leker med følelsene dine. Hvis du skal drive med en sånn som henne kan du ikke ha følelser. Jeg har ikke følelser for henne. Hun kommer til å ikke ville drive med meg snart, men da blir det verre for deg. Du kommer til å bli sønderknust" sier han og poker brystkassa til Will.
"Pass på" han snur seg rundt igjen og trasker ut av doen.
Will snur seg mot meg.
"Er det sånn dere tenker også?" Spør han.
"Nja" svarer jeg og gir han en klem.
Han nikker. "Selvfølgelig" sier han. Han trekker seg unna og går fort ut av doen. Ida kommer opp ved siden av meg.
"Emily. Det hjelper ikke. Du må bare glemme han" sier hun.
"Han elsker Talia."
"Veit" sier jeg og kjenner flere tårer samle seg opp i øyekroken.
"Du må si det til han. Få følelsene dine ut" smiler hun.
Jeg nikker sakte.

~Talia~
"Hei"sier Daniel. Han står nå foran meg. "Hei" smiler jeg og putter sigaren i lommen før jeg slenger armene mine rundt skuldrene hans. Vi kliner og småkysser en lang stund.
*********************
spørsmål:

Til Talia: hvem liker du best? Daniel eller Will?
Talia: Må jeg svare på det? Virkelig? Skal jeg være ærlig så vet jeg ikke om jeg liker noen av dem.
**************
Hva synes dere om at Emily liker Will?
Det har alltid hvert min plan. Helt siden Will startet på skolen har jeg prøvd å legge inn hint på at hun liker han. ALLTID hvert meningen at dere skulle få vite det og nå vet dere😉
Men husk at på noen spørsmål der ting kan avsløres osv kan personene lyve når de svarer på dem. Ikke alltid, men noen ganger.

Badgirl foreverWhere stories live. Discover now