Kapittel 21

366 24 11
                                    

~Talia~

Jeg står i det vanlige hjørnet på skolen. Og som vanlig sitter Krista og Cecca på gulvet og diskuterer, men denne gangen er det ikke bare Cecca som røyker. Krista også. Jeg ser ned på den og tar røyken min i munn.
Jeg angrer vel litt på at jeg slo til Will. Det var jo ikke meningen, men jeg bare så han kysse ei jente jeg aldri har sett før og da klarte jeg ikke å styre meg. Plutselig bare sto jeg foran han og slo han til. Jeg ser mot skoleinngangen. Der kommer han gående med sekken på den ene skulderen med søsteren hakk i hæl. Han ser deppa ut og han har blå merke på kinnet. Heldigvis ikke større skader.
Will ser på meg et par sekunder, men ser fort bort. Han smiler igjen når han ser fram. Jeg ser også mot der Will ser.
Der er hu jenta igjen. Hvem faen er hun.
"Cecca?" Sier jeg og ser ned på henne.
"Ja?" Svarer hun og ser på meg. Hvem er hun?" Sier jeg og nikker mot den blonde jenta.
"Hun som er med han Will?" Sier hun og ser mot dem.
"Ja" sier jeg tamt.
"Jeg har hørt hun er ei fra Will sin gamle skole. De var sammen der, men måtte slå opp siden han skulle flytte" sier hun og tenner en ny røyk.
"Og nå har hun likz bsre startet her?" Sier jeg irritert og kaster røyken oppi søpledunken.
"Miss Frances! Nå må du slutte å kaste røyken oppi søppeldunken. En dag kommer det til å ta fyr" sier Mr stankelbein.
"Ja og da håper jeg du brenner med" sier jeg sint og irritert og går mot timen.
Ja, jeg har faktisk begynt å gå til timene.
"Miss Frances!! Du må sitte igjen etter skolen."
"Samma det! Jeg har allerede fått en fordi jeg parkerte på et ulovlig sted" sier jeg paft og viser han fingeren.

~Will~

Nå er det matte time og jeg ser nå Talia dumpe ned på den første stolen hun ser. Den er helt bakerst. Jeg snur meg rundt og møter blikket hennes. Hun smiler først sånn skikkelig ironi smil og bytter det ut med et drepende blikk.
Jeg kjenner jeg får frysninger og ser framover igjen. Kassandra sitter ved siden av meg og smiler.
Jeg kan ikke tro at Kassandra er her. Hun var min første kjærlighet.
Men nå kan jeg ikke bestemme om jeg liker Talia eller Kassandra. Talia vet jeg at jeg aldri kommer til å få, men Kassandra har sagt hun vil bli sammen igjen, så jeg og Kassandra blir nok sammen igjen nå.
Husker folk kalte oss for Kawill på gamle skolen.

~Talia~

Jeg sukker og stapper hodet mitt oppi boka. Jeg aner ikke egentlig hva læreren snakker om. Bryr meg ikke eller.
"Talia?" Sier en stemme og jeg ser opp fra boka.
"Ja?" Sier jeg paft.
"Hva er 5y+7+2y+5?" Sier miss Summer og smiler.
"7y+12" sier jeg og legger hodet i boka igjen.
"Det er riktig" sier hun overrasket og ser i boka. Andre rundt meg gisper.
Jada jeg er naturlig smart. Når jeg ikke vsr den badgirlen jeg er fikk jeg nesten bare 5ere og 6ere og jeg var den mest populære på skolen. Hadde den beste kjæresten og den bestevennen jeg kunne ha.
Men sånn kan skje med alle.

~Will~

"Kassandra?" Sier jeg og småløper etter henne.
"Vurdert det du sa. Ja jeg vil bli sammen igjen" sier jeg.
Hun smiler stort og kysser meg lett på kinnet, men hun kysser meg også på munn.
"Nice" sier hun og smiler.
"Men jeg må gå. Skal til geografi" sier hun og gir meg en tommel opp.
Kawill er back!

****************
Hva synes dere om at Will og Kassandra er sammen?
Kawill eller Walia?

Og btw. Will skal jo likz se ut som Mason Trueblood. Du kan se Mason Trueblood i glee sesong 6. Han er i the warblers.(BILDE)

Badgirl foreverWhere stories live. Discover now