~Talia~
Jeg snur meg rundt og går mot henne. Hun rygger bakover. "Vis du sier det til han på en eller annen måte er du død. Skjønner du?" Sier jeg og henger over henne, så hun ikke kommer løs. Hun får redde øyne.
Hun nikker. "Men du må fortelle det en eller annen gang" sier Anna og trekker på skuldrene. Hun dytter fryktløs i meg og går ut døren.
"Jaja" mumler jeg og ser i veska mi.
"Sorry Will" mumler jeg og tenner en røyk. Jeg går ut av doen og mot Cecca som nå står alene.
"Hvorfor står du her alene?" Spør jeg og ser på henne.
"Krista har bestemt seg for å gå til timen sin" ler Cecca og tar bort det svarte håret fra øynene. De brune øynene hennes glinser.
"Hvilken time?" Spør jeg.
"Psykologi tror jeg" hun trekker på skuldrene.
"Åh faen. Har det selv" sukker jeg og kaster røyken oppi søpledunken.
"Hadde ikke du sluttet?" Spør hun.
"NOPE!!" Roper jeg og skynder meg til rom 234 som er i andre eatsje.
Men når jeg kommer dit er det bare Krista som sitter der. Helt bakerst i klasserommet.
"Hey girl" sier jeg og slenger meg ned ved siden av henne.
" åh hei" sier hun og ser ned på mobilen igjen.
"Hvem er det?" Spør jeg og tenner en ny røyk. Jeg angret litt på at jeg kastet den andre.
Hun snur skjermen mot meg.
"Driver du å sex-chatter" ler jeg og tar mobilen hennes fra henne.Badboy: Baby! Kom hjem til meg a. Vil ha deg her med meg.
Badgirl: Skulle ønske det. Looker jo bare i gangene uansett.
Badboy: Send bilde av bh'en din da😘bby.... Og kanskje puppene??😄
Badgirl: Ja ass, sender når jeg kommer hjem.
Badboy: Hvis du hadde hvert her nå hadde jeg begynt å kline med deg og prøvd å komme i buksa på deg.
Badgirl: Bruker ikke bukse😝
Badboy: Shortsen da??
Badgirl: Nope!😏
Badboy: Skjørt??
Badgirl: Yes bby😉
Badboy: Ah damn. Skikkelig badgirl du.Etter dette klarte jeg virkelig ikke å lese mer. "Dette er ikke deg" sier jeg og rister på hodet. "Jeg har jo en annen side som du og Cec ikke veit om" sier hun og smiler.
"Dette er han" sier hun og viser bildet.
"Han var kjekk han. Han ser skikkelig badboy ut" ler jeg.
"Ja men sånne liker jo ikke du. Du liker pussyer som Will" smiler hun.
"Å pass deg du"
"Du liker hva?" Spør plutselig noen foran meg. Jeg ler av å bli brutt mitt i samtalen men ansiktet mitt stivner til.
"Du liker pussyer som meg?" Spør han. Jeg biter meg i underleppa.
"Nei. Vi sa ikke det. Krista sa. Hvem liker pussyer" smiler jeg av å klare å finne på en bra forklaring så fort.
"Ok?" Sier han og snur seg rundt og setter seg ned på to rader foran meg. Jeg ser over på Kassandra som sitter i andre enden av klasserommet.
"What? Hvorfor sitter de ikke sammen?" Spør jeg Krista.
"De slo opp" sier Krista og tar vekk snusen fra munnen og fester den under pulten.
Det er sikkert sånn 1000 snus og tyggis festet over alt på skolen som bare vi tre har festet.
"Eller rettere sagt Will slo opp" sier hun.
Slo han opp? Hvorfor?
"Hvorfor?" Spør jeg.
Hun trekker på skuldrene. "Vet ikke hvorfor.
*****************"Hallo dere tre må komme på festen min i helga" sier plutselig ei jente foran oss. Vi står i der vanlige hjørnet på skolen og røyker alle sammen.
jeg tar røyken ut av munn og ler litt. Og vet akkurat hva som Cecca kommer til å si nå vært øyeblikk.
"Vi kan ikke" sier Cecca. "Vi skal noe annet." Sier hun og himler med øynene.
"Skal se" sier jeg og smiler tomt.
"Okei så kult" gliser jenta og løper lykkelig avgårde.
"Skal se? Du mener vel ikke at du skal på den teite jente sin fest? Det er sikkert ikke Alkis der engang" sier Cecca irritert.
"Skal Will. Skal jeg. " sier jeg monotont.
"Hva? Hva har jeg gått glipp av nå?" Spør Cecca og tar røyken ut mens hun ser skeptisk på meg.
"Ingenting. Jeg vil bare leke litt med han. For at han ikke skal skjønne at jeg liker han må jeg være litt leken." Jeg blunker til henne.
"Du får dra fram noen av dine gamle klær da" sier Krista og smiler.
Åh herregud. Mine gamle klær.. Tenker jeg.
"Ja. Har en kjole som kan virke litt slutty" sier jeg og trekker på skuldrene.
"Haha kult."
Jeg smiler lurt til henne og går min vei.
"Tal?" Sier Cecca
"Ja?" Sier jeg og snur på hælene.
"Ikke lek for mye. Hvis du gjør det kommer det aldri til å bli noe mellom dere" sier hun.
Jeg nikker og smiler svakt.~Will~
Jeg sitter i kantina med Emily og Ida. De har tydeligvis hørt at jeg har snakket om å flytte og de trygler om at jeg ikke skal det.
"Pleas Will. Vi er kjempe glad i deg og vi vil ha deg her" smiler Emily og legger hånden sin på min. Jeg ser på den en stund før jeg ser opp.
"Mmm" sier jeg.
Jeg ser opp. Anna kommer i stormende fart mot bordet vårt og hun ser ikke direkte glad ut. Hun slår ned i bordet vårt og peker mot gangen.
"Vi må snakke" sier hun og gir meg et sint blikk.
"Okey" sier jeg og følger etter henne.
"Hva er problemet?" Spør jeg henne.
"Flytte? Virkelig? Flytte hjem igjen?" Sier hun irritert.
"Alt som har skjedd etter vi flytta hit har hvert det beste noen sinne" sier hun.
"Jeg har en super kjæreste og jeg har ekte venner"
Hun legger armene over brystet.
"Når jeg fikk telefon fra mamma og hun sa at du ville flytte hjem igjen og at mamma vurderer det selv. Ble jeg direkte knust. Jeg vil ikke flytte fra..-" hun biter seg litt i underleppa.
"Jeg vil ikke flytte fra Tom. Og jeg vil ikke at vi skal flytte bare fordi Talia er teit og kliner med vennen din. Hvis hun er sånn må du komme deg over det. Det finnes mange flere jenter her" sukker hun.
Jeg nikker sakte.
"Jeg vet" sier jeg. "Du har rett. Jeg vil bare flytte fordi Talia er sånn. Jeg elsker henne og... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med følelsene mine..."
Jeg biter tennene sammen.
"Jeg begynte å røyke igjen for faen" sier jeg og drar opp røykpakka jeg fikk av Krista.
Hun sukker og ler litt.
"Hvorfor ler du?" Spør jeg.
"Har du lest bakpå den pakka?" Spør hun lattermild.
"Ja?"
"Hvor fikk du den fra?" Spør hun.
"Krista"
Hun ler igjen.
"Det der er en elektrisk røyk som er formet som en vanlig sigar og du 'tenner' på den med vanlig lighter" let hun og viser hønsetegn når hun sier tenner.
"Hva? Ga hun meg? Men.. Jeg følte meg så mye bedre.." Sier jeg.
"Det gir samme effekt" smiler hun.
"Prøvd mange ganger"
"Greit. Jeg ringer mamma med engang og sier at jeg ikke vil flytte" sier og gir henne en klem.
"Lover du?" Advarer hun meg.
"Ja" svarer jeg.
Jeg går tilbake til de andre.
"Hva skjer?" Spør Ida.
"Jeg skal ikke flytte" smiler jeg.
"Sant??" Spør de begge i kor.
Jeg nikker.
****************
"Hei Will"
"Hei Danielle" sier jeg og smiler.
Det står en kortvokst jente med blond hår foran meg. Vi går i samme kjemi klasse.
"Kommer du på festen min på fredag?" Spør hun.
"Altså i morgen?"
"Ja okei" smiler jeg.
"Kom dere også" sier hun til Emily og Ida. De nikker med.
"Det er så mye energi i den jenta." Sukker Emily. "Jeg får vondt i hodet."****************
Litt lengre kapittel❤️❤️
Neste kapittel er på festen og da får du se mer av den lekne og snille Talia😉
Still gjerne spm❤️
YOU ARE READING
Badgirl forever
Teen FictionNår Will skal flytte til et nytt sted blir han fort stormforelsket i ei blond jente med fortryllende øyne. Men hun er ikke ei jente som Will trur hun er. Hun er ei sleip jente som ikke interesserer seg for gutter, sex og kyssing som alle andre på sk...