~Will~
Jeg blir overrasket over det plutselig kysset, men trekker meg ikke unna. Kan ikke huske sist jeg kjente de bringebær smakende leppene mot mine.
Jeg trekker meg unna etter en stund og finner ut at jeg har min høyre hånd på kinnet til jenta og den andre rundt hofta hennes.
Hun har sine rundt skuldrene mine.
"Kassandra?" Sier jeg overrasket. Hun tar det blonde håret vekk fra ansiktet.
"Så du kjenner igjen meg ja" smiler hun og dytter meg lett i brystet. Men hvis jeg skal være ærlig fikk jeg litt vondt. Jeg tar meg til brystet og dunker meg der.
"Selvfølgelig" smiler jeg. En smule fortsatt overrasket. Jeg lurer på om noen så dette kysset. Så Talia kysset? Så Emily eller Ida det? Håper virkelig ikke det. Orker ikke skrikingen dems mer i dag.
"Hva gjør du her Kass?" Sier jeg og klør meg i hodet.
"Flytta i jula. Starter i dag" smiler hun.
Hun har fått sine desember fregner som hun alltid får.Å hvis dere lurer så var jeg og Kass sammen, men så "slo" vi opp pga jeg måtte flytte.
"Seriøst?" Sier jeg. Fortsatt overrasket, så jeg tror ikke tonen min hørtes så glad ut.
Hun nikker og tar hendene ut. Jeg gir henne en laaang klem og hun kysser meg lett på kinnet.
"Hvor er Anna?" Smiler hun. Jeg ser meg rundt og nikker mot Anna og Tom som kommer hånd i hånd.
"Har hun kjæreste? Åh han var jo deilig" sukker hun og smiler. Hun løper sakte mot dem på de høye hælene.
"Annabelle Danielle Tomsen" hviner hun og strekker ut armene.
Anna får et overrasket smil om munnen og hviner hun også.
Jeg vet at Anna likte Kass veldig mye.
Jeg går mot dem. "Kassandra Erica Meyer hva gjør du her" smiler hun.
"Flytta i juleferien" hviner hun igjen.
"Omg så kult" smiler Anna og klapper lett.
"Dette er btw kjæresten min Tom. Tom dette er ex-en til Will og min gamle venn fra gamle skolen" sier hun.
Tom nikker sakte og hilser.
Jeg kan se at Tom ble litt tent av henne. Hun er jo veldig fin, så folk skjønner ikke hvorfor hun er sammen med meg.
Tom kommer mot meg.
"Den ex-en din er fin ass" sier han og gliser.
"Men ikke like fin som søsteren din da selvfølgelig" smiler han.
"Ja" snøfter jeg.
"Hvorfor slo dere opp?" Sier han og ser forventningsfullt på meg.
"Fordii jeg flytta.. Men det..--" jeg rakk ikke å si mer før Talia plutselig dukket opp foran meg og slo meg drit hardt i ansiktet. Jeg detter ned på bakken og ynker meg.
Det blir helt svart. Det siste jeg ser er blikkene til Tom, Anna og Kassandra. Ingen Talia.*********************
Så hva tenker dere om at "ex-en" til Will er her? Etter det merket litt stemning mellom Will og Talia.
Blir det drama når plutselig Will faktisk liker henne fortsatt og Kassandra vil bli "back together"Kassandra blir spilt av Claire Holt
YOU ARE READING
Badgirl forever
Teen FictionNår Will skal flytte til et nytt sted blir han fort stormforelsket i ei blond jente med fortryllende øyne. Men hun er ikke ei jente som Will trur hun er. Hun er ei sleip jente som ikke interesserer seg for gutter, sex og kyssing som alle andre på sk...