Vatra

693 58 5
                                    

"Čo je na večeru?" vtrhol do kuchyne Thomas. "Zapekané zemiaky." povedala som sa Thomas prišieľ bližšie. "Paráda." povedal a hodil si kolečko z plechu do úst. "Tie sú horúce!" vybehla som na neho, ale neskoro. Otvoril ústa a mával si pred nimi rukami ako malý. Nezostalo mi nič iné ako smiať sa na ňom. Nakoniec mi pomohol dokončiť večeru a potom bežal pomôcť chalanom postaviť vatru. Ponosila som zemiaky na pult, kde sa potom nakladali. Za pár minút začali chodiť ľudia. Nakladala som zemiaky a stále sa zoznamovala. Potom prišieľ aj Jeff s Minhom a Newtom. Jeff ich usadil ku stolu a prišieľ im pre jedlo. "Tri krát." usmial sa. Naložila som to a naložila som už aj sebe. Odniesli sme to spolu ku stolu. "Ako sa máte?" Opýtala som sa ich, keď sme prichádzali k stolu. "Dobre, ale už som hladný." zasmial sa Minho. "Momentálne?" opýtal sa Newt. "Výborne." usmial sa na mňa. Usmiala som sa späť a sadla si vedľa neho. Položila som pred neho tanier so zemiakmi a všetci sme sa bez slova pustili do jedla. V tom ma niekto chytil za rameno a ja som sa zlakla. Trochu som povyskočila. Všetci pri stole sa rozrehotali. "Zostalo niečo?" opýtal sa niekto za mnou. Bol to Thomas. "Idem ti naložiť." povedala som a vstala. Thomas si sadol namiesto mňa. Prešla som za pult a naložila mu kôpku zemiakov na tanier. V tom prišieľ jeden chalan od záhradníkov. "Vidím, že ešte ostalo. Mihol by som ešte trochu?" opýtal sa neisto. "Jasne." povedala som. "Panvička nám nikdy nepridával." povedal šťastne. Naložila som mu teda ešte trochu a vrátila sa aj s Thomasovou porciou k stolu. "Porozmýšlaj o tom." povedal Thomas Newtovi. "Potrebujeme ťa tam." dodal a posunul sa o miesto ďalej, aby som si mohla sadnúť. Položila som tanier pred Thomasa. "To vyzerá dobre." povedal keď sa pozrel na tanier. "Aj je." povedal Minho. "Výboné." usmial sa Newt. Sadla som si vedľa neho a pokračovala v jedle. "Tešíš sa na večer?" opýtal sa Thomas. "Niako netuším, čo sa bude diať, ale áno." povedala som. "Oslava." povedal a znova sa pustil do jedla.
Keď sme dojedli, išla som pomôcť Jeffovi s Minhom a Newtom. Dala som im lieky a čerstvý ľad. Do zotmenia som s nimi bola na ošetrovni a rozprávali sme sa. Hneď po zotmení prišieľ Thomas. "No ideme marodi." zasmial sa od dverí. "No a Amber." usmial sa. "Za chvíľu nech ste tam." povedal a odišieľ. "Pomôžeš mi postaviť sa?" zasmial sa Newt. "Nato tu som." zasmiala som sa späť. Minho sa postavil sám a pomaly sme sa všetci presunuli k ostatným v strede lúky. "Zapálte to!" zakričal Thomas a všetci začali hučať. Jeden z chalanov hodil na kopu dreva zapálenú faklu a vatra vzplanula. Pomohla som Newtovi posadiť sa na spadnutý kmeň stromu. Všetci začali tancovať a mňa napadlo, že pohľadám Gise. Newt ma ale chytil za ruku. "Počkaj." usmial sa. Druhou rukou poklopkal po dreve vedľa neho. Sadla som si teda vedľa neho. Iba som tam tak sedela. Newt sa usmieval na oheň. Ani neviem prečo som si položila hlavu na jeho rameno. Trochu ho to prekvapilo, ale nakoniec si obmotal ruku okolo mojich pliec. Iba sme tam potichu sedeli, aj keď všetci okolo hučali, a dívali sme na oheň. Zase som sa cítila dobre.

Neviem ako to teraz bude s písaním, lebo idem do nemocnice, ale posnažím sa. Musíte počkať :)
Názory píšte do komentárov.

Inteligent [sk]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant