Oops

682 59 2
                                    

Sledovala som všetkých ako poskakujú a tancujú okolo vatry. Aj Minho sa snažil, ale držal si podopretý lakeť. Pousmiala som sa nad ním. "Vidíš Minha?" zasmial sa Newt. "Práve som si ho všimla." zasmiala som sa a pozrela na neho. Usmieval sa na mňa. Zase tým úsmevom na pol úst. A trochu si... O môj bože! On si kúše peru! Vystrela som sa, ale stále som k nemu bola naklonená. Zapierala som sa o ruky a Newt sa pomaly priblížil. "Nejdeš tancovať?" počula som hlas za sebou. Bol to Thomas. Newt sa odtiahol a pozrel na neho. Do riti! Teraz? Dívala som sa na drevo pod sebou. "Prepáčte, nebudem rušiť." povedal Thomas a sklamane sa vytratil. Narovnala som si chrbát a normálne si sadla. Zase som sa dívala na oheň pred seba. Newt sa tiež díval na oheň. Trápne ticho, paráda. "Pôjdem nájsť Gise." povedala som ani neviem prečo. Vtedy som si uvedomila, že tam chcem zostať. "Vrátiš sa?" opýtal sa. Usmiala som sa a odišla. Do riti! Musel tam prísť Thomas?! Rozmýšlala som. Mala by som ho pohľadať. Nie, to bude trápne. Tak tam prídem, že či nevidel Gise. To je dobre. Ale... Kde je Thomas? Prešla som na druhú stranu a pretlačila sa cez tancujúci dav. Thomas tam sám sedel na lavičke a vyzeral smutne. Prišla som k nemu bližšie. "Môžem si prisadnúť?" usmiala som sa na neho a on sa bez slova posunul. Sadla som si teda. "Čo netancuješ?" opýtala som sa a až potom si uvedomila čo som práve povedala. "Odmietlo ma jedno dievča." povedal a odišiel. Do riti! Do riti! Do riti! Sedela som tam a ponorila si tvár do dlaní. "Si v pohode?" počula som, že prišla Gise. "Nie. Ale kto by bol, keď je zavretý v strede labyrintu?" zasmiala som sa. "Máš pravdu." zasmiala sa tiež. "Prečo netancuješ?" opýtala sa. Pozrela som sa na ňu. "Lebo som sprostá." usmiala som sa. Objala ma. "To my všetci vieme." zasmiala sa. Pichla som ju pod rebrá a vyslobodila sa z objatia. "Ty beštia." zasmiala som sa. V tom prišiel Jeff. Bol nervózny. Usmial sa na mňa a potom sa pozrel na Gise. "Nejdeš tancovať?" opýtal sa jej nervózne. Gise sa pozrela na mňa a keď som sa na ňu usmiala postavila sa a odišla s Jeffom medzi všetký tých ľudí. Zase som tam zostala sama. Rozmýšlala som, čo budem robiť. Asi sa predsa len vrátim za Newtom. Postavila sa a pretlačila sa pomedzi tanečníkov. Prechádzala som okolo jedného chalana a ten ma trochu potkol. Zatackala som sa a pokračovala. "Prepáč." počula som ako za mňou zakričal. Prešla som až na kraj tanečnej skupiny a rozhodla sa ísť rovno ku drevu, kde som sedela s Newtom. Dívala som sa do zeme aby som sa o niečo nepodkla a potom som sa pozrela, či tam ešte Newt je. Bol tam ale nie sám. Vedla neho sedel Thomas a rozprávali sa. Stála som tam a dívala som sa na nich. Vyzeralo to vážne. "Amber!" všimol si ma Newt. Obi dvaja sa mňa pozreli a ja som sa ponaly otočila a pomaly odišla. Asi by som mala bežať, alebo čo, ale nedalo sa mi. Proste som pomalým krokom prešla až ku chate, kde sme spávali. Stále som dúfala, že aspoň jeden z nich ide za mnou, ale neotáčala som sa. Prišla som ku svojej posteli, vyzula sa a zamotala sa do periny. Ani neviem ako, zaspala som.

Inteligent [sk]Where stories live. Discover now