Teşekkür ederim

36 1 1
                                    

Annemlerle akşam yemeği yerken annem gideceğini söyledi. Burada az maaşa çalıştığını Bursa'nın hepimiz için daha iyi olacağını orada işleri düzelince bizi de alacağını söyledi. Abim ters tepki verdi sofradan kalktı, ağlamamak için çok direniyordum. 2 gün sonra gidecekti, belki oda babam gibi bizi terkedecekti bilmiyorum. Annemden izin isteyip odama çıktım ve gözyaşlarımı rahat bıraktım. Hıçkırıklarım çoğalırken telefon çaldı arayan Ayaz'dı. Derin bir nefes alıp telefonu açtım.
- Dün gözlerinde boğulurum derken ne demek istedin Öykü ben dünden beri düşünüyorum ama bir anlam çıkaramadım.
Hislerimi bilmiyordu tabi, onu dinlerken bir hıçkırık daha çıktı
-Ağlıyor musun sen?
Cevap veremeden telefonu kapattım, annemi kaybetmek istemiyordum ve ağlarken beni kimse duymamalıydı. Telefonuma mesaj geldiğinde açıp baktım.
Ayaz
Sizin oraya geliyorum, sende sahile doğru yürü.
Hiç gitmek istemiyordum. Ama karşı geleceğimi sanmıyordum. Tamam diyip altıma pantolon üstüne mavi Tişört giyip evden çıktım. Annemin şuan beni böyle görmesini istemiyordum. Sahile doğru yürürken ireme haber verdim.
Sahile geldiğinde daha kimse yoktu bir banka oturup denizi izlemeye başladım. Ayaz'a mesaj atmak için telefonu aldım ama karşımdan beni aradığını gördüm. Elimi kaldırıp salladım ama fayda etmedi en son ayağa kalkıp el salladım Koşarak bana geldi. "Noldu iyi misin? Gözlerin neden kızarmış" bir şey dememe kalmadan yine ağlamaya başladım. Bu sefer kollarını vücudumda hissettim. "Ağlama" sesi çok titrek çıkmıştı. Daha sıkı sarılıp kendimi geri çekmek istedim ama izin vermedi. Biraz öyle kaldıktan sonra ayrıldık ve banka oturdu. "Anlatmak ister misin?" Kafamı sallayıp anlatmaya başladım.
-Ben çok küçüktüm babam bizi terketti, iş yemeği deyip bir daha geri gelmedi. Ben babamın hiçbir şeyini hatırlamıyorum. Hep abim bana babalık yaptı.
Araya girerek " bugün okula gelen abin miydi" dedi gözlerini açarak.
"Hıhı" dedim gözlerine bakarak... "Baban mı aklına geldi niye bu kadar ağlıyorsun"
- Hayır annem, annem 2 gün sonra Bursa'ya gidiyor, orada daha iyi bir iş bulmuş. Ama ben korkuyorum ayaz konu ailem olunca bir daha terkedilcem diye korkuyorum. Annemin sevgilisi var belki bizi istemiyor ve annem bizden vazgeçiyordur.
Ağlamam çoğalınca belimden sarılıp beni kendine çekti saçlarıma öpücük kondurdu. "Seni kimse terketmeyecek Öykü çıkar aklından"
-Ya ederlerse?
-Seni ağlatırlarsa o zaman onları öldürürüm.
Kafamı daha çok göğsüne yaslayıp sakinleştim, kokusu, ses tonu, varlığı beni sakinleştiriyordu. Biraz daha öyle oturduktan sonra
-Gitsem iyi olur yanımda olduğun için teşekkür ederim
-Etme teşekkür falan ben kendim için geldim seni okulda şişmiş gözlerle görmek istemem. Sonuçta göz zevki diyip ayağa kalktı. Bende kalktım, beraber yürümeye başladık. Onun yanında kendimi güvende hissediyordum. Biraz daha yürüdükten sonra bana dün neden öyle dedin diye bir soru yöneltti. Her şeyi anlatmak istiyordum, ama yapabileceğim tek şey şuan için susmaktı. Bu sefer kolumdan tutup kendine çevirdi "çünkü Gözlerine bakarsam o derinlikten çıkamam bu sözün anlamı ne" kafamı kaldırıp suratına baktım. Biz Ayazla olamayız ben kıskancım, onun etrafında bir sürü kız, biz olamazdık...

Eve geldiğinde cevap vermediğim için pişman oldum, ama cevap verseydim belki ters teperdi bilmiyorum. Abimle konuşma ihtiyacı duydum. Aşağıya inip Abi'min odasına girdim.
-Abi uyudun mu?
-Hayır güzelim gel diyip koltuğu gösterdi.
Koltuğa doğru yürüdüğümde yüzüm kızardı, abiyle bu konular konuşulmaz ki ben ne yapıyorum ama başka kimseden akıl alamazdım o benim her şeyime çözüm bulmuştu. Koltuğa oturduğumda abim ne oldu der gibi baktı.
-Abi yaa dedim parmaklarımla oynayarak sonra devam ettim.
-Ya şimdi kızma ama çünkü sen benim bütün sorunlarıma çözüm buldun şimdide bul. Lütfen bul yani bulsan benim için çok iyi olur.
-Ne oldu Öykü bak korkutuyorsun beni!
-Sanırım ben aşık oldum...
Abime baktığımda kaşlarını çatmış bir şekilde bana baktı.
-Abi öyle bakma. Ben ister miydim normal giden hayatıma anormal bir şeyler eklemeyi ilk başlarda beğeniyordum yani okulda bakıyordum ne yapıyor falan diye bilirsin okulun popüler çocuklarını hep ilgi çekerler, bir Sürü kız etraflarındadır, diplerinden ayrılmazlar. Ama ben öyle olmadım hiç şu üç gündür o benim Yanımda yani orası biraz uzun...
Olayları anlattıktan sonra abime baktım "yani kısaca senden sonra yanında güvende hissettiğim ikinci erkek" dedim. Abim yatağından Kalkıp Yanıma geldi ellerimi tuttu.
-Öykü aşk güzel olduğu kadar canını da çok güzel yakar. Eğer karşı tarafa güvenmezsen bu ilişkiye başlama çünkü bu ilişki seni yorar. Biraz zaman ver duygularından emin ol, onun duygularından emin ol sonra getir benimle tanıştır dedi şakaya vurarak. Iyi ki varsın diyip sıkıca sarıldım.

2 gün sonra

Annemin gitme vakti gelmişti. Abim, Abi'min kız Arkadaşı, Berk, İrem, Yiğit ve Ayaz hepsi yanımızdaydı. Annem bütün kıyafetleri toplamıştı. Aşağıya indi hepimiz salonda oturuyorduk, yanımıza geldi. Gözlerim dolmuştu abim elimi destek olurcasına sıktı. Annemle konuşmuyordu, sevgilisi olduğunu öğrenmişti. Onun için Bursa'ya gittiğini de. Bunu ben öğrendiğimde tepki vermemiş aksine bizi her zaman arayacak diye sevinmiştim. Annem abime sarıldığında abim karşılık vermedi. Annemin gözleri dolu dolu bana doğru geldi birbirimize sıkıca sarıldık.
-Güzel meleğim abinle birbirinize emanetsiniz.
Kafamı sallayıp yanaklarından öptüm. Abim sevgilisini de alıp önden çıkıp gitti, yanımızda ağlayamazdı tanıyorum abimi. Taksiye binip gittiğinde ağlamam hıçkırıklara döndü ve Berk yanıma geldi sıkıca sarıldı. "Biz seni asla bırakmayız" diye mırıldandı. Daha çok sarıldım ve eve girdik. Ayaz benden gözlerini ayırmıyordu. Odama çıkıp üstümü değiştirecektim, yukarı çıktım. Ayaz da arkamdan geldi. Tam merdivenlerden çıkacaktım kolumdan tutup beni kendine çevirdi ve sıkıca sarıldı. Bende ona sarılarak başımı göğsüne yasladım.
-Sana sadece ben sarılabilirim. Berk ya da bir başkası değil dedi fısıldayarak.
Kafamı sallayıp onayladım o an bunu sorgulayamazdım. Sonra alnımdan Öpüp Aşağıya indi. Bende Üstüme rahat bir şeyler giyip Aşağıya indim. Berk gitmişti, Yiğit irem ve ayaz duruyordu. Berki sorduğumda da Minenin yanına gittiler dediler. Sessizce otururken Irem " hadi dışarı falan çıkalım bari çok sıkıldım ben" dedi. Ben evde kalmak istediğimi söyledim.
-Siz yiğitle gidin ben Öyküyü bugün yalnız bırakmam dedi ayaz.
Irem tabiki itiraz etti. Itiraf oyunu oynamaya karar verdik, Yiğit Ayaz'a sordu "okuldaki kaç kızla seviştin" dedi gülerek. Ayaz bir küfür mırıldandı ve saymaya başladı ben aniden oha dediğimde bana döndü ve saymaya devam etti '17' dedi. Gözlerim pörtlemişti. Ben Yiğit'e sorduğumda "şu Yanındaki kızdan hoşlanıyor musun" dedim ireme göz kırparak Yiğit hiç düşünmeden evet deyip ireme baktı. Ayaz bana soracaktı " Okuldan hiç çıktığın biri oldu mu ya da normal kaç tane sevgilin oldu"
-Hiç dedim omuz silkerek
Yiğitle ayaz bana dik dik baktı. Araya irem girdi "beyaz atlı prensini bekliyor aaa bu arada Öykü şarkı söylesene"
Ireme küfür eden bakışlarımı yolladım ve gerek yok dedim. Ama Ayaz'ın ve yiğitin ısrarlarına dayanamadım. En sonunda gitarımı alıp söylemeye başladım.
Sana her baktığımda günahlarım artar oysaki en güzeli sensin
Sana her söylediğim şey seni bana getirir
Oysa ki imkansızsın
Yakalayamam ulaşamam sana çünkü sen aşksın
Kayıpsın, olmayacaksın oysa ki en gereken anımsın
Sana aşık oldum ben kimse bilmesin sende bilme
Boşver ben yaşarım tek başıma mutluyum böyle
Sen temiz kal bütün günahlar benim olsun
Oysaki doğduğumda ağlamıştım ben sana nerdesin diye
Şarkıyı ayaza bakarak söylemiştim daha doğrusu gözlerimi ayıramıyordum. Şarkıya devam ederken kapı çaldı ve durdum. Irem kapıyı açtı gelen abimle Derindi. Abi'min gözleri kızarmıştı hepimize selam verip odasına çıktı. Derinde peşinden arkasından bakakalmıştım. Iremler kalkmak için izin istediler, onları uğurladıktan sonra Ayazla oturduk.
-Sesin güzelmiş dedi ayaz
Gülümseyip sağol dedim.
-Bir yerde çalıyor musun? Çok içten söyledin.
-Şarkıyı seviyorum o yüzden içten çıkmıştır diyip güldüm.
Biraz daha konuştuktan sonra o da gitti. Ben de yukarı çıkıp abime baktım derin mutfaktaydı. Yanına gidip oturdum uzanıyordu, saçlarıyla oynadım.
-Bizim birbirimizden başka kimsemiz yok, ağladığımızda güldüğümüzde de ikimizden başkası olmayacak. Sen Üniversite'den mezun olduğunda, ben üniversiteyi kazandığımda o mutlulukları hep beraber yasayacağız. Biz ikimiz aileyiz abi. Biz birbirimize hem anne olacağız, hem baba. Biz birbirimizin her şeyi olacağız. Ben seni hiç bırakmayacağım abi
Abim doğrulup gözleri dolu dolu bana baktı. Sonra sıkıca sarıldı, alnımdan öptü
-Sen benim canımsın, seni bırakırsam canımı bırakırım. Seni asla bırakmam güzelim diyip daha sıkı sarıldı.
Kapı çalıp içeri derin girdi.
-Isterseniz çıkayım ben sadece yiyecek bir şeyler ayarladım dedim
Derine yaklaşıp gülümsedim.
-Abi'min yanında kalır mısın? Ben biraz sahile insem dedim
Gülümseyerek kafasını salladı, abime öpücük atıp dışarı çıktım. Derinle liseden beri beraberlerdi o yüzden içim rahattı. Ceketimi giyip, kulaklığı takıp yürümeye başladım.

Sahile geldiğimde derin bir nefes aldım, deniz bana huzur veriyordu. Çimlere uzandım ve kendimi rahatlatmaya çalıştım... Kendimi biraz daha toparladıktan sonra eve gitmeye başladım. Daha iyi hissediyordum ve yarın okul vardı.

Eve geldiğimde abimle Derin uyumuştu. Bende odama çıkıp pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım. Telefonu elime aldığımda mesaj göndermeye girdim.

Gönderilen: Ayaz

Bugün yanımda olduğun için teşekkür ederim. Huzurlu geceler

İşte şimdi uyuyabilirdim...

Bensiz YapamazsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin