23. ''Cehennemde görüşeceğiz.''

121 16 11
                                    

BÖLÜM ŞARKISI:

Moby - Wait For Me

BÖLÜM 23

MATTHEW TIMOTHY HEALY

6

8.Gün

Gözlerimi kapattım. Sağ elimdeki şarap şişesini öylece havaya kaldırdıktan sonra sol elimdeki sigarayı dudaklarıma getirdim ve bir nefes çektim. Dumanı tekrardan dışarıya aktarmamın ardından, bu defa havaya kaldırdığım şarap dolu şişeyi dudaklarıma getirdim. Ufak ufak yudumlar alırken, beynimin içindeki milyon düşünceleri sikip atmak istiyordum. Ama bir türlü kafamı boşaltamıyor ve rahata erişemiyordum. Sikeyim.

''Senden bakışlarını çevirmeni isteyeceğim,''

''Ellerimi seviyorum ama dua etmek canımı acıtıyor,''

''Yaşadığım hayat gördüğüm gibi değil,''

''Gökyüzü mavi ve tarla yeşil değil.''

Şarap şişesini tekrardan dudaklarıma götürdüm ve yudumladım. Aşinası olduğum tat, boğazımdan aşağıya doğru inerken dudaklarımı yaladım ve bir kez daha yutkundum. Parmaklarım şişenin üzerinde ritim tutarken, sessiz odanın içerisindeki adım sesleri dikkatimi çekti ama gözlerimi açmadım. Burnumun ucunu kaşıdıktan sonra şarap şişesini dudaklarıma götürdüm ama bir damlanın bile ağzıma gelmemesiyle gözlerimi açtım. Şişe bitmişti. Bir küfür savurdum.

Başımın ağrısına homurdandıktan sonra yerimde doğruldum. Bacaklarımı aşağı sarkıttım. Botlarımın tabanları yerde tok bir ses çıkarttı. Koliye baktım. Sadece iki şişe kalmıştı. Bir tanesine uzandıktan sonra tıpasını çıkardım ve şişeyi dudaklarıma götürdüm.

''Banka için kıyafetleri de hallettim,'' dedi tanıdık ses. ''Saat 5 gibi arabaya yükleyecekler.''

Kafamı salladım. ''George nerede?''

''Vee'nin yeni mekanına gitti.'' Dedi Adam, gülerken.

George'a, Vee'ye Evan'ı hallettiğimi söylemesini istemiştim. Fakat piç herif gitmişken bazı şeylerden de yararlanacaktı. Gemma gibi bir sürtükten. Omuz silktim. Açıkçası sikimde bile değildi. Piç herifin becerdiği kadınların çetelesini tutacak değildim. Kelsey'den uzak durması bana yeterdi. Aniden öğrendiğim gerçekle öfke tekrardan bedenimi kapladı. George, Kelsey'i duştayken izlemişti. Orospu çocuğu. Yumruğumu sıktım.

''Ross, nerede?''

Adam, bir sigara yaktı. ''İçeride, Aria burada.''

''Bi' bu eksikti.'' Diye homurdandım.

Sırıttı. ''Kadınlar...''

Ona Christina'dan söz edecektim ama şimdi sırası değildi. Kadınlar... Kırmızı Kadın. Kafamı yana doğru yatırdım. Her gün düzenli olarak seviştiğim kadın, bana iyi geliyordu. O çok güzeldi ve benim sevgilimdi. Bugünlerde fazla garip olsada, ilk gördüğüm günki gibi vahşiydi. İlk yüz yüze geldiğim günki gibi de, savunmasız...

Adam'la, bugünkü soygun hakkında birkaç şey daha konuştuktan sonra Adam'ın telefonu çaldı ve odadan çıktı. Yalnız kalmanın rahatlığıyla gözlerimi kapattım ve tekrardan duvara yasladım. Yandaki sigara paketimden bir dal çıkarıp, yaktım ve hızlıca içime çektim. Bir elimde şarap şişesi ve diğer elimde sigaramla eski rahatlığıma kavuşmuş, şu beynimdeki sikik düşünceleri az da olsa unutmuştum.

ROBBERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin