Am ajuns

374 26 2
                                    

...Am ras eu de cele auzite si am pus capul pe geam asteptand sa ajungem...
Trenul sa oprit.

-Natsu,Happy !!!
Am ajunss...

-Ieiii...zise happy.

-Amm..iee..am-am ajuns.Spune Natsu.

-Haideti,haideti!
Hai repede la Ghilda!
Am stat putin sa isi revina Natsu si apoi am pornit in fuga spre Fairy Tail.
Cand am ajuns m-am oprit sa ma uit la o cladire care avea semnul Fairy Tail pe ea.

-Lucyy!!
Haideee...!!Striga Natsu la mine.

-Da!!

Am intrat,erau multe persoane care radeau,macau,beau.
In fata mi.a aparut o fata cu parul lung alb,ochi mari albastri,un zambet larg si o rochie lunga roz.Era Mira.

-Bun venit Natsu,Happy.
Si pe cine ati adus?

-Ea este Lucy ! Sune el fericit.
Ea vrea sa intre in ghilda,unde e bunelul?

-La bar.Incantata sa te cunosc Lucy.

-La fel.Era atat de frumoasa si foarte puternica,daia i se zicea "demon".

-Bunelule!striga Natsu si Happy.
Bunelule, ea e Lucy si vrea sa intre in ghilda,este puternica...spune el si il intrerup.

-Nu sunt asa puternica dar folosesc magia Spiritelor Celeste.

-Bine,poti fi si tu un memgru al ghildei.Spune el si zambi la mine.
Poti sa mergi la Mira ca sa iti puna semnul ghildei.
Am mers la ea si mi.am pus semnul ghildei pe maba si el avand culoarea roz.

-Natsuuuu!!! Uiteee...am semnul!

-ooo...bravo Lucy!Spune el intrerupt de un baiat cu parul negru fara haine pe el.

-Maimuto,te.ai intors!!

-Pe cine faci tu maimuta,maimuto!

-Pe tine idiotule!
Si apoi sau luat la bataie si acel baiat numit Gray a ramas fara boxeri.

-Buna,banuiesc ca tu esti Lucy,poti sa imi imprumuti hainele tale!

-Nuuu!! Si I.am tras o palma zdravana.

-BUNA frumoaso !!
Spune un baiat cu ochielari si par portocaliu.Apoi sa uitat la spiritele mele care se aflau in chei si dupa a fugit.
Asta fusese ciudat.
Era uimitor,toti se distrau.
A trecut o saptamana plina de munca in care am cunoscut persoane noi:Mira,Erza,Wendy,Gray,Laxus,Juvia,Gajeel,Levy,Cana,Loke,Gildarts,Lily,Charle,Elfman,Bisca,Macao...si multi,multi alti.
Echipa in care sunt este super.
Natsu e asa haios si idiot, dar isi da viata oriunde se duce si isi tine mereu promisiunile.
Nu ma mir ca are atatia prieteni.

-Natsu...

-Ai zis ceva ?Zice o fata cu un sutien albastru,pontaloni maro si rosie la fata.Era Cana.

-Ce...amm...nu am zis nimic.Spun eu inrosindu-ma.

-Vrei sa bei ?

-Nu mersi.

-LUCYYYYYYY!!!HEI A VAZUT-O CINEVA PE LUCYY!Il aud pe Natsu tipand si ma inrosesc si mai tare.

-E aicii Natsu !Striga Cana.
Vezi ca vine.Spune ea ranjind.

-Buna Lucy.

-Buna Na- nu apuc sa termin ca ma ia de mana si fuge cu mine.

-Unde mergem!!

-Idiotuleee...las-o se mearga singura,poate ii rupi mainile! Striga Gray.

-Lucy rezista,nu-i asa ? Se uita la mine si zambeste putin timid.

-Poate... .

-Hai la bunel si tu Gray,Happy,Erza,Wendy,Charlee !

-OK!striga toti si vin spre noi.
Dupa 2 minute am ajuns.

-De ce ne-ati chiemat,masta?Zice Erza direct.

-Am o misiune speciala pentru voi.
Trebuie sa excortati o persoana care trebuie sa ajunga.Dar pe drum spre tara ei o sa dati de niste talhari,aveti grija.

-Ok! Zicem noi.

-Cred ca a ajuns.Cineva intrase pe usa.

-Era o fata cu parul lung si ondulat care avea culoarea de un galben mai inchis ci cateva suvite maro,niste ochi mari verzi ce purta o rochie alba toata si pe deasupra "fustei " un material maro ce o inconjura iar bretelele evident maro.Nu era prea alba la piele.Avea o vesta lunga care o tinea in mana si in cealalta o geanta care parea grea.

-Bine ai venit,ei sunt cei care o sa aiba grija de tine.Spune masta.

-Buna...spune ea timid.

-Buna eu sunt Lucy, el e Gray,Erza,Wendy,Happy si Charle si acela cu par roz si cufulit este Nat-nu pot eu sa termin ca intervine iar.

-Salut!spune el sarind in fata ei.
Eu sunt Natsu Dragneel,Ucigator de Dragoni zis si Salamander! !!
Tu cine esti!?

-Sara Nabel.

-Frumos nume.Spune Wendy.

-Mersi.

-Ok,deci maine toti sa fiti aici ca sa putem pleca,acum toata ziua asta o sa ne.o petrecem aratandu-i orasul.Zice Erza hotarata.

-Ok,esti de acord?

-Da,normal.Spune ea zambind.

-Lucyyy...zice Natsu bosumflat.

-Ce este?

-Imi e foamne.Hai sa mergem noi doi sa mancam.

-Mancam impreuna.

-offf...ne esti distractiva...

-Idiotule.O vad pe Sara uitandu-se la noi si zambind.

-Sara,vrei sa stai la mine?o intreb eu .

-Bine.

-Dar eu unde o sa mai dorm Lucy?

-La tine acasaa!!!

-Ok,hai sa mergem...
Asa ca ne.am petrecut toata seara mancand,distrandune,jucindune si distrugand (Natsu si Gray)

...

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum