Era inca noapte iar eu m.am trezit ca sa deau apa.Natsu dormea asa frumos (intins pe tot patul,usor sforaiind si cu gura deschisa).
Parca era un copil de 5 ani,dar tot in iubesc,sunt asa norocoasa.
Imi aduc aminte acum mult timp cum ii ziceam lui Ely cat de mult vreau sa ajung in aceasta ghilda si cat de mult vreau sa il intalnesc pe Salamander.
Si uitema acum,fac parta day n acea ghilda si stau in casa cu Salamander, ba din contra...scunt impreuna cu el...
Imi e dor de Ely,dar cu siguranta e bine...si cu siguranta ar fi mandra de mine daca mar vedea acum.
Dupa ca am stat la masa gandinduma m.am bagat iar in pat adormind repede.***Perspectiva lui Natsu***
Aa...era dimineata si Lucy facea zgomot.
- Lucyyy,nu mai face zgomot,vreau sa dorm!
- Fac de mancare si este 8,trezestete.
-Pai zimi ca fac de mancare.
Daca ziceai mai devreme acum eram la ghilda. Spun eu sarind din pat ducanduma catre masa.
Lucy facea o omleta cu un suc de portocale si niste carne pe gratar.
Carnea cu siguranta e a mea,ea nu mananca asa devreme carne.- Mersi pentru masa.
- Cu placere.In 5 zile plecam,nu?
- Da .
Si o sa dau ce am mai bun ca sa castigam.- O sa fie greu,foarte greu.
Sper sa nu se intample nimic.- O sa fie totul ok. Spun eu sarutando pe frunte.
- Bine,acum eu ma duc sa ma imbrac si dupa plecam la ghilda ca vrea Levy sa recapituleze totul despre E.N.D. si Zeref.
- Da. S.a dus sa se pregateasca eu si Happy asteptando.
Nu stim prea multe despre Zeref si demonii lui...dar stim ca au o ghilda a lor formata numai din demoni numita Tarutaros (nu cred ca am scris bine,scuze).
Sunt puternici dar nimeni nu o sa ne intreaca pt ca noi avem ceva ce ei nu au.
Bunatate,loialitate,prietenie si iubire si sunt sigur ca daca o sa ii bat o sa pot afla ceva de Igneel...o sa il gasesc,cu siguranta.Am ajuns la ghilda unde Levy si Gajeel ne asteptau la o masa citind niste cartii.
- Buna Levy!(Lucy)
-Lucy,buna.(Levy)
Ma rogg...dupa ce am vorbit putin Levy a inceput sa vb despre Zeref si demoni.- Deci...
Zeref e puternic,nemuritor,utilizeaza magia neagra,are o carte cu demoni,a creeat Apocalipsa pt a il salva pe E.N.D. ,vrea sa distruga lumea...
Demonii sunt puternici,rai,periculosi,dlestemati...mult mai multe,o sa fie gru.
Tot ce putem face este sa avem un plan bine calculat si strategii.
Asta o lasam pe mana Erzei.
Suntem pregatiti.(au facut mai multe de atat)
Cu acestea fii nd spuse am inceput antrenamentele.
Toti ne.am facut mai puternici.Cam atat...e sucrt dar am vrut sa mai postez ca sa nu va tin in "suspans".
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...