M.am trezit...Natsu se holba la mine insistent si eu tresarind.
- ce faci...?!
-Ma uit.Spune el razand ca un tampit.
- De ce...
-Nu stiu.
Hai jos,te asteapta toti.Gray,Happy,Erza, Wendy...-Bine...ma ajuti.
-Normal.Natsu m.a luat de mana si apoi m.a luat in brate pana jos.
-Lucy,cum te simti?(Erza )
-Bine...spun eu lasandu-ma Natsu jos.
-Maine plecam.(Erza)
- Cum ?Nu putem pleca,Lucy e ranita.(Natsu)
- Sunt bine...si in plus,o avem pe Wendy.
- Da, pot eu sa o ajut.
- Da...(Natsu)
-Nu iti mai face atatea griji,stiu ca o placi idiotule.(Gray)
-Ba nuuuuu,prostuleee.
-Glumeam.
-Off...spun eu.
Natsu sa dus sa ia de mancare si de baut din bucatarie.Am dat o mini petrecere in care majoritatea sau imbatat...Erza,Natsu,Gray;Happy,Charle.
Iar Sara statea de vorba cu o fata de acolo in alta parte...Wendy fiind cu ea.- Lucy...ce faci acolo,vino aici.Spune Natsu cel beat aratand spre canapea.
- Nu pot,ai uitat ca sunt ranita,nu?
-Oo...scuze,atunci te iau eu.Asa ca a venit spre mine m.a luat in stil mireasa si m.a pus pe canatea el asezandu-se langa mine.
-Si ce mai faci?...zic eu.
-Bine,tu?
-Pai,nu inteleg de ce trebuia sa va imbatati si sa faceti dezastru...nu suntem la ghilda,nu ne permitem si cu siguranta o sa distrugeti ceva...zic eu mai multe iar el apropiandu-se luindu-mi cele doua maini si tinanduse ca una din ale lui si punandum o man peste gura mea si sarutandu-si mana timp de cateva secunde.Dupa ce a luat mana am inlemnit.
- Off...daca nu taceai ce vroiai sa fac?
-Sa imi zici sa tac !
-Pai,nu mai era distractiv. Sta el cateva secunde si apoi incepand sa rada.Sara si Wendy venisera si ajutandu-ma sa ii stapanesc.
Macar Gray era linistit,statea si vorbea singur cu o perna.
Erza certandu-se cu un perete si o vaza iar Charle spunandu-i lui Happy ca este un cal si Happy facand ca unul.Astia sunt oamenii pe care ii iubesc...eu eram cam obosita.Natsu se aproprie de mine.- Obosita.
-Ce?
-Esti obosita,hai la culcare,o pisica dungata ca un tigru ca tine trebuie sa doarma.
Avea vedenii...offff...-Ok,dar si tu trebuie sa te culci.
-Dar...eu,nu vreauuuuu.Spune el ca un copil mic.
-Ba trebuie,uite Erza si Gray la fel si Happy si Charle se duc...asa ca mergem si noi.
- Ok...spune el ajutandu-ma sa ma ridic si mergand in salonul de la acel spital.Eu bagnaduma la somn lafel ca Natsu.
Adormisem,dar dintr-o data simt ca ceva sau cineva se baga langa mine in pat.
Era Natsu.-Natsu!Ce faci?De ce nu stai la tine in pat?!
-Ca nu pot sa dorm si m-am gandit ca pot sa stau cu tine.Spune el somnoros.
Cred ca inca era in betie ptc pe el nu il deranja unde doarme,macar sa doarma.-Ok,poti sta doar in seara asta dar sa nu te zvarcolesti si sa ma lasi sa dorm.
- Ok sefa,nu o sa misc nici un deget. Eu am incercat sa stau cu spatele la el in in sfarsit reusisem si dintr-o data simt mana lui Natsu peste mana mea.
Off...nu puteam face nimic asa ca l-am lasat sa doarma si asa am putut si eu dormii.Era dimineata cam vreo 7 si Natsu se trezise.
- Lucy, nu pot si dorm,mutatecsi tu in alta parte Stai si tu altfel.
-Cum ?!
-Cu fata la tavan.
-Betivule.
-Heiii...off...eu ma duc in alt pat.
- Du-te. Eu...stateam bine cand era Natsu ptc imi era mai cald,dar...omul ala se misca prea mult.Macar am putut adormii amandoi.
De dimineata am strans lucrurile dupa ce am mancat si am plecat.-Off..vati distrat bine aseara..Spun eu.
-Da...inca ma doare capul.(Gray)
-Si pe mine...ce am facut?(Erza)
-Multe,dar noroc ca nu ati distrus nimic.(Eu)
- Cum mai esti,Lucy?(Sara)
-Bine datorita doctorilor si a lui Wendy.
- Pai si eu ?(Natsu)
-Si tu,mersi.
Spun eu si el ranji.- Acum trebuie sa fim atenti,daca acel hot care a ranit-o pe Lucy nu era pe cel care l.am cautat inseamna ca al nostru e si mai puternic.(Erza).
- O sa reusim.(Charle)
-Charle are dreptate,o sa reusim.(Happy).Stiti...ea e desteapta.
-Doamne...(Charle)
Dupa spusele lor noi incepem sa radem.-Natsu-san,tu si Lucy-san stati aici.(Wendy)
-De ce ? Eu.
-Eu si Sara mergem pana la un magazin ca trebuie sa cumparam ceva iar Gray si Wendy se duc in zbor sa ia de mancare.
- Ok.(Natsu)
Ei au plecat.-Lucy...
-Da,ai patit ceva ?
-Nu,dar...cand a zis ieri Gray ca te plac...de ce ai reactionat in felul ala...amm,e o problema daca te.as placea.
-Nu...doar ca ma mirat ce a zis Gray.Atat,nu te supara,nu era o problema daca ma placeai...adica...Spun eu si el se apropie de mine.
-Deci nu era o problema! Spune el apropiandu-se de mine iar fetele noastre fiind la 5 cm distanta...
- Scuze...nu am vrut sa...fac asta.
-Ne e nimic...adica.Spune eu ranjind.
- Am ajunsss...(Gray)
-Ok,hai sa plecam.(Eu)
Si asa am plecat...Scuze pentru greseli.
Lasatimi si mie un comentariu la unul din capitole cu cea ce vreti sa urmeze in capitolul urmator cu Sara,Lucy,Natsu si ceilalti si pe cine intalnesc ei.
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...