Am ajuns la ghilda,toti intampinandu-ne si urandu-ne bun venit.
Gajeel ma intrebat cum a fost si am inceput sa povestesc tot.
Mira si Levy au intrebat-o pe Lucy ce a patit si inainte sa vorbeasca am inceput sa vorbesc eu inaintea ei.-Lucy,vrei sa chiem un doctor ?
(Mira)- Nu, mersi.
- Mira,adui un pahar cu apa.(Levy)
- Nu am nevoie...
- Dar esti palida.(Levy)
Levy avea dreptate,Lucy era palida.- Mira,adui paharul ala cu apa!
- Imediat.
- Dar...nu am nevoie...
- Esti palida si ametita,trebuie sa bei apa.
Inainte sa mai zic ceva Lucy lesinase.- Lucyyyyyyyy...
- O nu,haideti la spital.(Gray)
***Perspectiva lui Lucy***
Ma simteam rau si eram palida.
Natsu insista sa beau apa si inainde sa apuc sa beau sau sa mai zica el ceva am inchis ochii si il auzeam pe Natsu cum ma striga si apoi am lesinat.***Perspectiva lui Natsu***
Lucy era in camera cu doctorii iar noi asteptam sa iasa.
Off...iar am ajuns la spital.De ce nu ma ascultat,nu sunt asa prost.
Doctorul a iesit si a zis ca o sa doarma timp de cateva ore,totul era din vina ticalosilor aia.- E grav ranita,sper ca o sa se va faca bine.(Doctorul)
-Logic ca o sa se faca bine,vrei sa zici ca Lucy nu e puternica?! Hmm...Ea nu renuntaaa!!
Spun eu dand cu pumnul in perete facand o gaura si holbandu-ma la doctor facandu-i pe toti sa tresara.- Natsu,Lucy o sa se faca bine.(Happy)
-Stiu,dar el nu stie.
- Am...domnule,eu stiu.(Doctorul)
- Atunci de ce zici "sa speram" si "ca nu stii sigur" si d-astea?!
- Va rog scuzatil.
Idiotule,ce crezi ca faci?(Gray)- Ii zic mosului ca Lucy va fi bine.
- Stim toti ca o sa se faca bine.(Mira)
- Da...totusi,e Lucy. (Levy)
- Gray-sama,Lucy va fi bine,da?(Juvia)
-Da,o sa fie bine.
- Bine...haideti sa mancam.Vi si tu Natsu.(JUVIA)
- Nu, eu o sa stau cu ea in camera.Voi puteti merge.
- Natsu,calmeaza-te.Fi un barbat.
(Elfman)- Da,am inteles.Spun eu in timp ce ceilalti pleaca iar eu intru in camera unde era Lucy.
Statea si dormea asa calma.
Ma intreb daca visa ceva sau daca stia ca eu sunt cu ea.Nu stiu cum i. A trecut prin cap lui Sara ca as lasa-o...nu as putea face asta.Zic eu in gandul meu apropiandu-ma de ea si dandu-i o suvita de par de pe fata.
Am stat si am asteptat sa se trezeasca dar au trecut doar 3 ore si doctorii au zis ca o sa dureze mai mult.O sa se faca bine si cand o sa se faca bine o sa mergem sa mancam eu,ea si Happy si poate daca vin si ceilalti.- Buna,pot sa intru?(Asistenta)
-Um...da,da intra.
Ai grija ce ii faci.- Nu iti face griji,o sa am grija.
Am iesit din incapere si ma tot gandeam ca de ce ea sa ajunga la spital,o sa am mai multa grija de ea.
-Natsuuu.
Hai la masaa!(Happy)- Acum.Spun eu si ii zambesc ducandu-ma repede sa mananc si dupa intorcandu-ma si cu ceilalti.
- Cum se simte?(Cana)
-Pai...dine.
- Uff...ce bine.(Wendy)
- Da...eu ma duc iar la ea,veniti?
- Imediat.(Erza)
Au mai trecut ore si a venit seara,ceilalti plecasera ramanand doar eu,Happy mergand la Wendy acasa.
Stateam pe patul de langa Lucy si incercam sa adorm iar intr.un final reusind...Scuze daca e prea scurt capitolul...si imi mai cer scuze daca maine nu o sa postez.
DATIMI SI MIE IDEI.:*
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...