Capitolul 24

241 21 1
                                    

***Perspectiva lui Lucy***

Eram la ghilda si stateam la bar vorbind cu Mira si Levy.
Totul era schimbat dupa cei 7 ani de "moarte" dar tot a ramas frumos...tot aceea am ramas.
Din contra ne.am facut prieteni noi din alte ghilde printre care se numara Sting,Rogue,Yukio,Minerva,Lector,Furoshiu.( in cartea mea Minerva este buna si nu prea mai vreau sa scriu de Marile Jocuri...si celelalte.Nu sunt sigura cu numele pisicutei verzi se scrie asa in japoneza).
Cei doi baieti din ghilda erau si eu UCIGATORI DE DRAGONI-a 3-a generatie. Erau tare puternici si simpatici.
Eu ma gandeam la toate astea in timp ce Levy ma striga...

- Lucy,Lucy...aloooo!!

- Da,scuze.
Ce este?

- Am gasit ceva despre E.N.D.

- Ce ai gasit?! (Tip)

- Mai incet,nu trebuie sa auda toti.

- Scuze,spune,ce ai gasit?

- E.N.D. a fost ultimul demon a lui Zeref sau chiar primul ( nu stiu) .
Acest demon murise dintr.o cauza nestiuta iar Zeref a facut un fel de tub care semana cu un ou ca sa il aduca la viata iar acest demon luand forma unui om.
Zeref,ce sa il poata aduca la viata a trebuit sa aduca asa zisa Apocalipsa doar ca sa isi invie demonul. Dar eu cred ca nu a reusit deoarece noi suntem in viata...dar demonul a inviat cumva.

- Deci nu am aflat prea multe...

- Da,dar acel demon manevra puterea focului...si multe altele.

-Da,off...sper sa gasim mai multe informatii.

- Si eu.

Mira vorbeste :

- Prieteni,maestrul vrea sa ne faca un anunt important,va rog sa il ascultati.Multumesc.

Dupa spusele Mirei,maestrul s.a urcat pe o masa si a inceput sa ne vorbeasca.

" dragi prieteni / camarazi Fairy Tail vreau sa va spun ca acest Zeref este foarte periculos si este datoria noastra sa il infrangem si pe el si pe demonii sai.
Am auzit de la dragul nostru maestru Mavis, ca a vorbit cu Zeref si ca el vrea un razboi intre noi si demonii sai daca vrem sa stim ce este E.N.D. sau cine este.
El vrea sa fie mandru ce asa zisul sau demon care v.a aparea in acea lupta intre noi,asa ca magicieni Fairy Tail noi o sa ne luptam cu el si cu demonii in special cu E.N.D. ca sa putem sa ne salvam tara si planeta deoarece ei sunt familia noastra si deoarece noi nu ne permitem sa ne pierdem unul pe altul.
DRAGI MEI, NOI FAIRY TAIL VOM CASTIGA PT CEI DRAGI NOUA SI IL VOM ZDROBII PE E.N.D. IN PICIOARE.
Cei care vor merge in aceasta misiune sunt:
Natsu,Lucy,Happy,Gray,Erza,Wendy,Charle, Lily,Gajeel,Levy,Mira,Elfman,Lisanna,Jellal,Laxus,Juvia,Cana,Gildarts,Romeo,Bisca,Macao,Evergreen,Freed etc. si EU iar din alte ghilde :
Sting,Rogue,Yukio,Minerva,Lector,Furoshiu,Kagura,Lyon etc. ( sunt mai multi).
O sa vina si o parte din cavalerii consiliului si toti maestrii ghildelor lafel si doctorii printre care si Porlyusica.
O sa mai vina si un fost camarad de al nostru numit Mystogan si daca bunul o sa fie de partea noastra o sa ne ajute si vechii maestrii ai acestei ghilde.
Am un singur ordin pt voi : SA NU DATI INAPOI SI SA NU VA PLANGETI,AVETI GRIJA DE CAMARAZII VOSTRI CHIAR DACA SUNT DIN ALTE GHILDE,TOT CE FACEM ESTE PT NOI SI PT CEI CARE NU AU PUTELE, HAIDETI DA LE ARATAM OAMENILOR CE ESTE FAIRY TAIL !!!! " Dupa tot discursul emotionant al maestrului a urmat o petrecere mare ce a tinut pana dimineata.
Misiunea noastra o sa inceapa intr.o saptamana sau doua in care noi si ceilalti o sa ne antrenam si o sa ne pregatim pt marele razboi.
Am uitat sa va zic ceva...discursul a fost auzit si de cei care o sa vina cu noi si de toata tara datorita consiliului,acum toti tineau cu noi si ne ura succes si sa venim toti acasa...sa nu lasam pe nimeni in urma.
Era asa frumos sa vad ca toti se inteleg bine...sper sa nu se termine niciodata.

- Lucy..? Aud eu o voce infundata,iar cand ma intorc il vad pe Natsu ce venea langa mine.

- Da Natsu,ce ai patit ?

- Ma simt rai...il vreau inapoi.
Jur ca o sa il gasesc...pe Igneel...Lucy,pa...

- Cum adica "pa" ?! Spun eu speriata iar Natsu cade pe jos fix in fata mea.

- NATSUUUUUUU??!!
Strig eu dandumi lacrimile.

- Lucy,ce ai patit? (Gray)

- Natsu..ii e rau,a zisc "pa"...Gray!
Natsu a zis "PA". Spun eu printre sughituri.

- Cum adica pa...Lucy,linistestete.
Spune el asezanduse langa Natsu spunand: Idiotule,trezestete,cum adica pa???

-Lucy,ce s.a intamplat?(Mira-spune apoi uitanduse cu o fata socata)

- Gray-sama,ce are Natsu,Lucy linistestete.(Juvia)
Toti vin in jurul meu a lui Natsu si Gray,intrebanduse ca a patit si socanduse.

- Trebuie sa...sa il du-ducem la spi-paaalll...Gray,ajutama...

- Gajeel si Jellal loatil pe Natsu si mergeti imediat la spital.
Voi ceilalti faceti cum vreti iar eu o iau pe Lucy si o duc la acelas spital..mai are putin si lesina si ea.
Erza,Juvia, veniti cu mine.(Gray)

***Perspectiva lui Gray***

Natsu e la spital in camera de urgente iar Lucy doarme...noi eram foarte speriati...ce a patit Natsu si de ce a zis Natsu "pa".

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum