Stăteam și mă uitam în șifonier pt ca nu știu cu ce sa mă îmbrac.
Natsu...El stătea pe marginea patului în boxeri și se uita la mine deoarece eram în lenjerie intima,ce pervers e și el...-Natsu,nu te mai holba și îmbrăcate.
-Aaa...ce,Cum, când, unde...?
Ce ai spus?!-Nu te mai holba și îmbrăcate.
-Ok,dar așa sa faci și tu. Spune el cu un zâmbet pe fata venind spre mine și eu când am vrut sa mă întorc și sa mă duc la baie m.am împiedicat și am căzut peste Natsu,fetele noastre fiind de 4 cm distanta.
Ii puteam simții respirația calda pe fata mea,nu uitam unul în ochii celuilalt.
Am vrut sa mă ridic dar Natsu m.a tras și ne.am sărutat,era un sărut scurt dar dulce.
M.am ridicat în fund,eu stand pe el iar fata lui s.e schimbase.-Natsu,ce ai pățit?!
Ai o fata ciudata.-Lucy...stai pe...ceva.
-Hmm? Spun eu luându mâinile de pe pieptul lui bine lucrat și uitându pe ce stau...doamne...nu e de mirare ca îl doare... stau pe ceva...
-Lucyyyy,doareeeeeee! ! Spune el zbătânduse.
- Scuze... nu am vrut.
Spun eu dânduma de pe a lui comoara.-Off...alta data sa fii mai atenta. Și poți sa îmi zici și mie când vrei ceva anume.
-NATSUUU perversulee !
-Hihihi... !
-Nu mai face fata aia de pervers și nu mai radere! Spun eu irosind și uitându mă în alta parte. El s.a ridicat,a venit la mine și m.a sărutat scurt pe obraz,pe frunte apoi pe buze.
E așa ducere!-Lucy,dute și îmbrăcate.
- Da,da. Spun eu luând o rochie din dulap și alergând spre baie.
Rochia pe care vroiam sa o port era roz,foarte drăguță.
Explicatie: era mai lunga în spate și mai scurta în fata,începea de jos cu alb apoi se făcea din ce în ce mai roz,ea nu avea bretele dar avea pietricele albe și roz în partea pieptului iar la talie cu un fel de curea de culoare roz pal iar în picioare niște pantofi cu toc de culoare roșu deschis.
Parul era lăsat pe spate ușor ondulat.-NATSUUU, sunt gata!
-Bine,vino jos ca a venit Gray și Juvia!
-Juvia? ! Eram mirata ca a zis de Juvia ca a venit,parcă era în misiune.
Când am coborât l.am văzut pe natsu îmbrăcat la un cost negru cu o cămașă alba și cu fularul sau la gat apoi îmi sare în ochi Gray ce avea un costum bleumarin cu o cămașă alba (sacoul era desfăcut fă fel și gulerul de la cămașă.
În cele din urma o văd și pe Juvia ce purta o rochie bleo tăiată într. O parte ca sa îi sară la iveala picioarele și cu un decolteu,avea parul prins într. O coada mai eleganta.-Bună Lucy. (Gray)
-Bună. Ii zic eu îndreptându spre Juvia și luând în brațe.
-Ce e cu tine de nu ești în misiune. Ii zic eu ei uitându mă ciudat la ea și apoi zâmbind.
-Pai...misiunea nu mai are loc deoarece mâine seara plecam...așa ca s.a dus alt cineva.
-Aaa...atunci e bine.
-În regula,haideti. (Natsu)
După toate astea aplecat și noi în sfârșit la restaurant.
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...