***Povestitor***
Natsu îl tot bătea pe acel barbat care o agresate pe Lucy,intre timp Gray a terminat cu celălalt și a luat pe Juvia așezând lângă alt perete.
După ce el a făcut ăsta s.a întors și l.a văzut pe Natsu ce stătea peste acel barbat pe care îl lovea în fata și în burta.
Gray a tresărit puțin când l.a văzut pe Natsu plin de nervi cu un zâmbet demonic pe fata ce se uita cu satisfacție la cel rănit.
Pana într.un final.-Natsu,Hei!!
Lăsat, l.ai bătut destul,mai ai puțin și îl omori. Natsu nu în asculta.-S.A ATINS DE LUCY!
-Știu! !
Dar crezi ca Lucy dacă ar vedea ăsta ar fii mandra! Striga Gray iar în acel moment Natsu se oprii flăcările dispărând lafel și solzii de pe fata.-Ai,ai dreptate. Spune el ridicându se.
-Ești un monstru,un demon. Spune acel barbat.
Natsu de la nervi îl suita fix pe fata.
El se îndrepta spre Lucy care era inconștiență, 2 ospătari intra pe ușa care nu mai exista și se uita uimiți.-Eu zic sa chemați ambulanta. Spune Gray în timp ce o lua pe Juvia și Natsu pe Lucy.
După toate astea ei iau mâncarea la pachet și pleacă acasă.
Juvia și Lucy încă dormeau.
Când au ajuns le.au pus pe amândouă pe canapea ei stand și mâncând fiecare porția lui.-Natsu,ce a fost cu reacția aia?
Știu ca erai nervos pt ca și eu eram...dar nu în halul ăla.
Niciodată nu te.am văzut folosind atâta putere.-Nu știu ce s.a întâmplat.
Eram foarte nervos și derutat și am scăpat totul de sub control.-Alta data sa te abții.
-Da,da.
Natsu era confuz,nici el nu știa ce a făcut sau ce s.a întâmplat.
Pana și el s.a speriat,de la un timp nu mai e el însuși și se teme de lupta care v.a începe mâine.***Perspectiva lui Natsu***
Lucy încă doarme lafel și Juvia.
Nenorociți aia ne.au stricat seara.
Dar...mă întreb ce s.a întâmplat cu mine,când am văzut ce se întâmplă am încercat sa mă abțin dar într.un moment de slăbiciune toată puterea mea a ieșit și am simțit Cum mă absoarbe...Cum vrea sa mă schimbe.
A fost ciudat,adia aștept sa se trezească Lucy.-Gray...
-Da,da Juvia,ești bine?
-Am...da,sunt.
Lucy...ce face?-Mă bucur,ea am. ..nu știu.
Natsu,ce face Lucy?-E treaza.
Lucy,ce faci?-Off...mă doare capul.
-A făcut ceva idiotul ăla?!
-Nu,nu a făcut nimic,Mersi ca m.ai ajutat.
După ce am vorbit și au mâncat și ele am mers fiecare la daie,vroiam sa fac baie cu Lucy,dar am zis sa o las puțin singura...
Mâine plecam,o sa fie cea mai grea misiune,dar o sa ne dam toți silința și o sa reușim.-Natsu!
-Da!
-Aduci și mie un prosop!
-Off...imediat. Când am intrat în baie Lucy stătea în cada plina cu spuma și se uita la mine,am mers spre ea sa îi dau prosopul și înainte sa mă întorc m.a tras de mana și eu am căzut ca idiotul peste ea în cada.
-Lucy,ce faci?!
-Vreau sa Îți mulțumesc. După acele cuvinte a urmat un mare sărut după Lucy a țipat la mine sa plec...off...fix când mă distram și eu.
A trecut o ora și ne.am băgat și noi la culcare...adică eu ptc Lucy făcea bagajele pt mâine.Atât. ..ziceți ce părere aveți!!!
Va rog.
Și. ...nu o sa mai postez prea des,adicadorabilamuzantamuzanta angela multe idei și prea puțin timp.
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...