Capitolul 17

233 23 0
                                    

Ati vrea sa schimbam coperta cartii?

Au trecut deja doua saptamani de cand am venit la ghilda si am aflat ca Loke,acel baiat pervers din ghilda este un Spirit Celest care acum s.a alaturat Spiritelor mele Celeste si tot face parte din Fairy Tail...asta s.a intamplat acum...amm...3 sau 4 zile.
Am fost si in 2 misiuni iar una din ele am facuto cu Levy...nu au fost foarte grele.
La ghilda ca de obicei era veselie.Cand am intrat inauntrul cladirii l.am zarit pe Natsu ce statea si manca singur la o masa iar eu mergand spre el.

- Natsu,duna!

- Yo,Lucy!
Buna.

- De stai singur?!

- Pai...Happy sta dupa Charle.

- Saracu. Spun eu ranjind iar el facand acel zambet tamp pe fata.

- Ai patit ceva,vrei sa mananci?

-Nu mersi,nu imi este foame si...am o mica problema,dar o sa se rezolve.

- Zimi si mie!
Te ajut eu.

- Ne intalnim in parc langa copac la sapte si iti zic acolo.

- Ok.
Lucy?

-Da?

- Si eu o sa vreau sa iti zic ceva important. Spune el inrosinduse.
Sa inrosit?!
Ce vrea sa imi zica...ca ma place?!?!?!?!?...asa confuza.

- Ok,intr-o ora o sa fiu acolo,ok?

- Bineee...ne vedem atunci!
Tipa el indepartanduma si iesind pe usa mergand spre casa.
Fo...uare ce o sa imi zica...mai e putin si se face sapte,ma duc sa imi fac un dus rapid de 5 minute si sa ma imbrac.
Dupa 5 minute...
Am iesit din baie imbracanduma cu un maieu cu dungi roz si roz incgis si o perechie de pantaloni scurti bleo spre un aldastru inchis,incaltata cu o perechie de sandale negre cu o dunga roz iar parul lasat pe spate desprins.
Am iesit pe usa indreptanduma spre copacul din parc.Cand am ajuns la poarta parcului m.am oprit si am tras aier in piept grabinduma la copac.
Era deja acolo.Mi.a facut cu mana.

- Lucyy, aici!
Tipa el facandumi semn.

- Imediat.
O sa ii zic ca tin mult mai mult la el...asta era momentul,dar intai vreau sa il aud pe el ce zice despre asta.

- Deci...ce vroiai sa imi zici?

- Pai...iti zic eu si dupa tu?

- Da,zi!

- Vroiam sa iti zic de cateva zile,dar erau ceilalti in jur.
A spus el putin inrosind facanduma sa fierb inrosindupa si eu.
Deci...AM GASIT O HARTA DE COMORI SI ARATA CA E SUB ACEST COPAC! Spune el semi incet dar mai mult tipand..facanduma sa imi schimb fata in una de uimire si dezamagire.

- Deci asta era asa important?

- Pai,da.Ce alt ceva?

- Eu credeam ca o sa imi zici ce vroiam si eu sa iti zic.

- Ce vroiai sa imi zici?!Spune el curios apropianduse.

- Pai,nu mai conteaza.

- Ba conteaza,zi!
Ma zapacit la cap vreo 10 minute pe tema asta in stilul lui.Si pana la urma am cedat fara sa vreau.

- Am crezut ca vrei sa imi zici ca ma placi ptc te.ai comportat ciidat si multe altele si eu vroiam sa iti zic ca tin mult mai mult la tine. Spun eu iar dupa ce m.am auzit mi.am astupat gura cu palmele.

- Ce...adica...tu ma placi.
Pai- nu l.am lasat sa termine ce are de spus.

- Pai...nu stiu,nu mai conteaza.
Dupe cele spuse am plecat fugind ajungand acasa cu ochii in lacrimi ducanduma in daie.
Dupa ceva timp am iesit din baie ducanduma in pat,era creo noua iar eu ma uitam pe geam si dintr-o data l.am vazut pe Natsu mergand spre casa lui,era cam abatut...ne ea in firea lui,uare era deranjat de cea ce i.am zis.
A doua zi nu prea ne.am vorbind iar eu mergand la o mica misiune din oras care am terminato seara...ziua a trecut repede eu intrand in baie si iesind dupa o ora mergand sa mananc...

Cam atat...o parte din capitol am luato din serial :)
Sper ca nu va deranjeaza. :*

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum