Era dimineata.
Ma uitam in jur si nu mai era nimeni,decat eu si Lucy care nu se trezise.
De ce nu se trezea?!Ce a patit asa de rau de sa nu se trezeasca?!
Oricum,cu siguranta o sa se faca bine.- Oo..Natsu,te.ai trezit.
Vino jos sa mananci.(Laxus)-Am...ok.
Ce cauta Laxus aici,ma rog o parte din ghilda era aici.- Da,ce este?(Eu)
- Hai sa mananci,esti palid.(Levy)
- Da,ati mai aflat ceva,a venit doctorul si v.a mai dat o veste?
- Pai...nu si suntem toti asa ingrijorati,daca nu o sa isi mai revina...(Juvia)
- Cum sa nu isi mai revina,e un membru Fairy Tail si membrii din aceasta ghilda sunt puternici si nu renunta.
Spun eu ridicandu-ma si dand cu pumnul in masa reusind sa ii fac pe unii sa tresara.- Si daca nu isi revine,noi nu vrem asta,dar pana acum nu a dat nici un semn si inima ei bate mai incet.Spune Wendy cu lacrimi in ochii.
-Lucy,Lucy...nu ar renunta la camarazii ei la prietenii ei...la...la familia ei asa ca nici eu nu o sa renunt la speranta ca o sa se trezeasca zambind si o sa zica ca e bine.Spun eu simtind lacrimi in ochii iar una curgand si stergand-o repede.
- Nu credeam ca o sa zic asta...dar Natsu are dreptate,trebuie sa avem incredere.(Gray)
- Mersi,Gray.
Ok,deci nu renuntam.- NU.
ASTEPTAM CA LUCY SA SE FACA BINE!
Spun toti facandu-ma sa zambesc si incepand sa mancam.
Nu puteam sa nu ma gandesc la ea...dupa ce am maicat am mers sus in camera unde sa afla Lucy si o aststenta care ii baga nu stiu ce lichid in perfuzie.
Dupa ce a plecat m.am asezat langa ea.- O sa te faci bine...spun eu ca pt mine.
- O sa se faca bine,stai calm. Il aud pe Gray vorbind.
- Oo...buna,nu stiam ca esti acolo.
Da...o sa fie bine.- Normal ca o sa fie bine,ea e puternica.
- Stiu,dar...am un sentiment prost si simt un fel de gol in stomac.Si nu stiu de ce iti zic tie asta.
- Ti mult la ea,nu?
- Pai,da.
Este o prietena buna...- Nu la asta ma refer...adica,ti la ea in celelalt fel...?
- Nu stiu.
Si Sara a zis ca eu tin la ea mai mult decat imi dau eu seama si ca trebuie sa o protejez ptc ea e o persoana importanta pt mine si ca ea tine mult,dar foarte mult la mine...si mai multe.- Da, te asigur eu ca,cam asa este.
- Nu stiu,poate,dar vreau sa fie bine.
- Toti vrem asta,e o persoana importanta.(Bisca)
Ma intorc si ii vad pe toti in spatele meu.- Da,deci Lucy...nu renunta,fi puternica si o sa vezi ca o sa reusesti.(Eu)
-Natsu,Lucy o sa fie bine,da?(Happy)
- Da Happy.
Lucy o sa fie bine.
Acum haideti sa o lasem putin singura.
Dupa ce am iesit noi a intrat doctorul iar apoi iesind cu niste foi in mana.
Oare se intamplase ceva?!
M.am uitat pe geam si totul parea "ok".- Ma duc sa iau de mancare,vrea cineva ceva?(Gajeel)
- Eu,o inghietata.(Gray )
- Si eu o prajitura cu capsiuni.(Erza)
- Ok,am plecat.
A plecat si Gajeel,lafel si Levy cu ceilalti doi...apoi Wendy si Charle (erau odosite) si Mira care avea treaba la ghilda...ramanand eu,Happy,Erza si Gray.
Era liniste iR Erza si Happy adormind pe un fotoliu.- Eu ma duc la Lucy.
- Ok,o sa vin si eu dupa ca ii zic lui Erza sa mearga acasa.
- Ok,sa il I si pe Happy,dar daca nu vrea sa vina si el sus.
- Bine.
-Gray...multumesc.
- Nu ai pt ce.
Asa ca am urcat sus si punandu-ma intr.un pat si adormind dupa ce a venit Gray cu Happy.
Ol,acest capitol a fost scurt.
Ati vrea ca in urmatorul capitol doctorul sa spuna vestea cea "mare"?!Lasati un comentariu. :*
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...