Capitolul 16

246 24 0
                                    

-Lucy o sa isi revina,nui asa Gray-sama?(Juvia)

-Nu cred,e prea tarziu...Spun eu dadandumi lacrimile iar Juvia izbugnind mai rau in plans.
Natsu era cel mai devastat...pe langa noi.Nu ne venea sa credem ca o prietena a murit.

-Acei nenorociti...spune natsu dand cu pumnul in perete.
De ce Lucy ar- este intrerupe de Wendy.

- Traieste!(Wendy)

- Ce,traieste,Lucy, Lucy!
Trezestete!(Natsu)
Noi toti mirandune si apropiandune spunind sa se trezeasca.

-Respira greu si cred ca dasta doctorul nu a observat cat de greu respira,o sa ajut eu,dar imi trebuie acele lucruri ca sa o resurcitez (sper ca asa se scrie).
(Wendy)

-Poftim.(Erza).

***Perspectiva lui Lucy***

Eram singura intr.un loc intunecat.Nu mai era nimeni si nimic si ma simteam ametita.
Unde eram?De ce eram acolo?...

-Natsu,Happy unde sunteti?
Prieteni?!
E cineva aici?! Strig eu si cad in genunchi.

- Unde sunt toti?...
In timp ce stateam si ma gandeam la locul unde ma aflam am inceput sa aud niste voci strigand.

Vocile:
Lucy, trezestete.

Vino inapoi!

Stiu ca poti, intoarcete!

Lucy ... ne e dor de tine.

Erau cei din ghilda ma strigau si imi ziceau sa nu renunt...atunci mi.am dat seama...eram inconstienta si trebuia sa ma intorc la ei.

Haide,stiu ca poti.
Vino inapoi la noi ,vino la ghilda,vino acasa.
Haide,noi te asteptam si nu vrem sa te pierdem.

LUCY,TREZESTETE !

Era Natsu,ma striga.
Le lipsesc lafel cum imi lipsesc si ei mie.
Imi e dor de ei...si in acel moment am inceput sa lacrimez si o lacrima,2 curgandumi pe odraz.

***Perspectiva lui Natsu***

Lucy putea sa isi revina.
Aveam emotii,nu stiu ce asa face daca ea nu ar mai fi.
Lucy a zambit slab iar din ambii obraji curgandui cate o lacrima.

- Plange?(Levy)

- Cred ca isi revine.Spune Wendy cu un zambet pe fata.

- Lucy!
Stiu ca poti,haide,suntem aici pt tine.

- Lucy,vino la noi.(Gray)
Apoi ea se misca ceilalti venind mai aproape si eu prinzando de mana.
A incercat sa deschida ochii clipind des.

- Licy,Lucy...esti bine?(eu)
Ceilalti nu mai ziceau nimic.

- M.am...in-intors acasa,prieteni.(Lucy)
Toti au inceput sa rada si sa planga de fericire in acelas timp strigandui numele si multe altele.
Eu incepand sa plang.

- Sa nu ma mai faci sa ma supar asa niciodata.Era sa fac infart.
Bine ai venit acasa,Lucy.
( Eu)

- Natsu...spune ea incercand sa se ridice in fund,eu ajutando apoi luando in brate iar ea raspunzandumi la imbratisare.
Dupa cateva secunde ceilalti au inconjurato si au inceput sa vorbeasca...erau toti asa fericiti.
Dupa o zi doua Lucy a venit inapoi la ghilda iar noi a doua zi dupa ce a venit dand o petrecere mare in cinstea ei.

***Perspectiva lui Lucy***

Era asa bine ca m.am intors...toti erau asa de fericiti lafel ca mine.
Natsu ma luase in brate,era asa bine...dupa ceva timp am mers la ghilda unde incepuse o petrecere.
Era asa bine sa fiu iar ce ei,nu stiu ce mas fi facut fara ei.
La petrecere toti se distrau lafel si eu,nu ma mai durea nimic doar ca din cand in cand imi aparea o durere in piciorul drept si mai ameteam dar imi reveneam.Ca de odicei toti se imbatase inafara de mine Levy si Mira care acelea dormeau lafel si ceilalti...dormeau de ceva timp.
Mam dus la Natsu.

- Natsu trezestete. Am zis eu asezanduma langa el la masa.

- Ce...ce vrei?

- Hai acasa,e tarziu.Aproape toti au plecat.

- Si daca nu vreau. Imi spune el ridicanduse incet si luanduma de mana traganduma mai aproape de el.

- Trebuie,haide. Spun eu ridicanduma si el apucanduma de talie cu mainile.

- Pot sa dorm la tine,ajutama sa ma ridic.

- Ok,dormi l mine ptc nu vreau sa stiu ca ai face tu singur si beat,te ajut acum.
Am ajuns la mine facandumi un dus si ganindul pe Natsu dormind pe canapea.
M.am dus sa iau o patura sa il invelesc iar el se trezise.

- Mersi pt patura.

- Nu ai pentru ce,noapte buna.

- Noapte buna
M.am bagat in pat si am adormit repede...cand m.am trezit lam vazut pe Natsu la masa mancand.

- Oo...neata Lucy.

- Buna dimineata,ce faci?

-Am luat de mancare,hai sa mananci.

- Ma duc sa ma imbrac.
Dupa ca m.am imbracat am mancat si am plecat impreuna cu Natsu l ghilda unde ceilalti radeau si vorbeau ca intodeauna.
Eda asa multa veselie si Natsu,el...el tinea la mine...

Gata si acest capitol...nu sunt sigura daca Natsu sa ii zica acum lui Lucy ce simte ptc eu as vrea sa fie povestea/cartea mai lunga.

Voi ce ziceti ?

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum