Ghilda Fairy Tail

402 29 0
                                    

...-Tot mergem cu trenul!Am zis eu chicotind.
Asa ca ne.am urcat in tren eu,Happy,Natsu si am pornit la drum.
Eu stateam cu Happy pe o banchieta si Natsu in fata noastra intinzandu-se pe ea din cauza raului de transport.Ma uitam pe geam si ma gandeam ce minunati o sa se intample de acum in colo cu viata mea.
Dintr-o data se auzise un tipat de femeie.

-Hotul!!!Acel om mi.a furat geanta!!!Ajutor.

-NATSU!!! Avem nevoie de ajutor!Strig eu la el,dar el nu reactioneaza.

-Happy,ma duc eu tu stai aici.

-Ay!

-Hei tu,stai pe loc daca nu vrei o lupta in tren!! Spun eu hotarata.Se vedea ca nu e magician.

-Si cine esti tu blondo sa zici asta.

-Poarta Taurului deschidete!!

-Umm...un ma-magician...

-Muu...nimeni nu se atinge de corpul perfec al lui Lucy...Muu...
Asa ca Taurus a dus-o la capat si hotul a fost prins.

-Lucy,ce sa intamplat? Ma intrebat Happy.

-Am prins hotul.Spun eu cu un zambet pe fata.

-Cu siguranta o sa intri in ghilda chiar daca nu esti la fel de puternica ca Natsu.

-Ce pisica obraznica.

-Te.am auzit.

-B-bra-vo...L-lucy... Il aud pe Natsu spunand.
Ma simteam bine ca am putut sa ajut pe cineva si adia asteptam sa ajung la ghilda unde acolo faci mult mai multe si am auzit ca cea mai frumoasa fata din oras Mira,face si ea parte din ghilda...ooo...eram asa fericita si am inceput sa zambesc singura ca o proasta,norocul meu ca Happy dormea si Natsu nu a fost atent.

-Lucy?!...spune Natsu

-Da,te simti mai bine ?

-Da,dar ce-ce sa intamplat ?

-Pai...a fost um hot si eu lam prins.

-O...bravo,abia astept sa ajungem la ghilda si ca tu sa devi mai puternica ca sa avem echipa si mai buna.

-Echipa?!zic eu confuza.

-D-da,noi suntem o echipa chiar daca nu am ajuns inca la ghilda.Spune el ranjind.
Oricum o sa ni se mai alature si Gray un baiat opsedat sa isi dea hainele jos si Erza o fata infricosatoare care poti sa zici ca e un monstru.

Am ras eu de cele auzite si m-am pus cu capul pe geam asteptand sa ajungem...

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum