Acest capitol o sa fie tot un OVA.
Mersiiii mult de tot ca ma urmariti si ca imi cititi cartea si imi cer scuze ca nu am mai postat...stiu ca e foarte foarte tarziu...dar La multi ani si sper ca ati avut un Craciun frumos.
Sa incepem: :)Offf...asa obositaaaaaa !!!
Natsu nu ma lasat sa dorm din cauza sforaitului luiii.
Dupa ce am stat am mers sa imi fac un dus pt a pleca la ghilda.
Pe drum m.am intalnit cu Sting.-Oi! Lucy-san,ca mai faci ?
-Buna,ma duc la ghilda,tu?
-Ma plimb.
Cum mai e cu Natsu-san ?! Ma intreaba el curios.-Cu Natsu ?
Totul e minunat,ma bucur ca l.am intalnit. Spun eu ranjind uitanduma la Sting care se uita la cer zambind cu ochii inchisi.-Ma bucur pt voi !
Natsu e un baiat puternic si idiot,dar in sensul dun...adica,face totul in stilul lui si actioneaza fara sa gandeasca,e amuzant...hmm...e foarte amuzant dar defapt el chiar daca nu arata asta se gandeste la tot si face totul din adins.
Si...credema,te iubeste mai mult decat crezi. Spune acesta nostalgic.-Sting...nu credeam ca,crezi toate astea si ai mare dreptate,mersi-ii zambesc- dar...ti.a zis tie ca ma iubeste?! Spun cu o fata de copil curios.
-Da !
Vorbeste mult de tine si te admira nespus de mult.
Nu stiam ca Natsu-san are atat de multa iubire il el.
Aveti grija de el,nu il pierdeti.
Apoi Sting a fugit in alta direstie lasanduma uimita.-Nu iti face griji...e pe maini bune. Soptesc doar pt mine.
Dupa ceva timp ajung la ghilda unde toti se distrau.
Fairy Tail a trecut prin multe dar nu refuza niciodata sa zambeasca.
Imi iubesc familia. Stateam la masa gandindu.ma la Sting,la ce am vorbit cu el. E un baiat bun si amuzant. La masa vine Mira:-La ce te gandesti ?
-La Sting.
-De ce la el?
-M.am intalnit ce el pe drum si am vorbit...despre Natsu,nu credeam ca are o parere asa buna despre el.
-Normal ca are,cine nu l.ar placea pe Natsu.
Dupa ce discutam eu plec indreptandu.ma spre un magazin pt a cumpara ceva.
*Natsu*
Lucy plecase de la ghilda asa ca m.am decis sa o urmaresc.
S.a dus la un magazin iar acolo un barbat s.a luat de ea...de nervi nu am mai putut rezista asa ca m.am dus frumos la el si l.am batut pe umar iar el s.a intors.-Ce vrei?
-Vreau sa o lasi in pace! Spun uitandu.ma in jos,avand fata intunecata.
-Si cine esti tu piciule?
-Sunt cel mai mare cosmar al tau,Natsu Dragneel,Salamander din ghilda Fairy Tail si ea e a mea si tu o sa o lasi in pace!
-Si daca eu nu vreau? Vrei sa vezi ce ii fac? Apoi se intoarce si o loveste in burta pe Lucy aceasta cazand.
-Nenorocitule !!!
Acum o sa intalnesti iadul ce te asteapta. Cu un mic impuls am inceput sa il bat,eram plin de flacari. L.am lovit de atatea ori ca am spart pamantul cu el,ii curgea sange de peste tot.-Tu,tu esti un demon care a venit pe pamant,MONSTRULE.
-Da,sunt un monstru si un demon.
Este o problema??? Pot sa te omor daca vreau.-Natsuuu !!
Gata,lasal...Lucy a inceput sa spuna si cand am vazut.o in starea care era am luat.o in brate si am plecat cu ea acasa.
*
Totul a decurs perfect de la acel incident.
Anunt...
Cred ca o sa ma las de carte...nu stiu ce sa fac.
Voi ce spuneti?
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...