...Am vrut sa plec dar nu am putut.4 dardati masivi cu privirea intunecata mau inconjurat...
-Ce faci blondo! Spuse unul din ei care era inalt mai slab cu parul negru si cret cu 2 arme in spate si una in mana.
-Nu iti pasa tie.Am incercat sa plec dar altul mai masiv si fara par ma prins de maini ducandumile la spate.
-Pleci undeva fetito,ce cauti tu la ora asta afara ? Spuse unul mai scund cu parul portocaliu cu un nas mare si rosu.
-Acasa,m-merg acasa,deci la-lasati-ma sa plec.
-Da...asta nu o sa se intample.Spune cel inalt cu par negru.
Din spatele nostru se auzi o voce de barbat,groasa dar copilaroasa.
Cand ne.am intors mie nu imi vedea sa cred.Era un baiat cam de varsta mea imbracat cu o vesta neagra inconjutata cu o fasie portocalie,pantaloni albi largi prinsi jos cu o sfoara neagra si pe deasupra lor un fel de fusta care se prinde cu o curea si ea nu find prinsa si lasand pantaloni la iveala.Avea un fular alb,parul roz si tepos si ochi ascutiti verzi.-Lasati-o in pace,luativa de cineva de masura voastra.Spune el hotarat.
-Si cine esti tu sa spui asta?!A spus unul din ei incepand sa rada.
-Ha...deci vrei sa ne luptam.
Sunt inflacarat!-Auziti,spune unul din ei,cred ca el e Salamander cel care utilizeaza magia focului UCIGATORUL DE DRAGONI !!!
-Ai dreptate,spuse el.
Happy,ajuta-ma sa o iau pe fata aceea de acolo.-Ay sir.Spune o pisica albastra care zbura.A rezolvat totul in 3 minute si nu imi venea sa cred ca o distrus asa multe lucruri...
-Ce ai facut ?! Si cine ai zis ca esti?! Spun eu uimita...
-Natsu Dragneel, magicianul care utilizeaza magia de foc, UCIGATORUL DE DRAGONI care face parte din childa Fairy Tail si lumea imi mai zice Salamander care vine de la un dragon de foc, Igneel.Si te.am salvat si am disteus cam multe lucruri...hihi...Spune el cu un zambet tamp pe fata. SIII...el e Happy,partenerul meu.
-Fairy Tail?...Magie de foc...ucigator de dragoni...
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...