Stateam in caruta asteptand sa ajungem la gara ca sa putem sa o lasam pe Sara le ea acasa.
Totul era tacut,la fel si Natsu...cred ca era suparat,dar de ce...adica el nu m-ar placea.- Am...Natsu,ce ai?(Sara)
-Am o mica problema.
- Impacati-va,nu lasati pe nimeni sa va desparta.
- Ce...spune Natsu mirat.
-Nimic.
***Perspectiva lui Sara ***
Se certasera...de ce?!
Natsu o place pe Lucy la fel si Lucy pe Natsu...dar cred ca nu si.au dat seama.
Se vedea pe fata lor cat de mult tin unul la altul...in timp ce vorbeam singura in capul meu bintr-o data secauzise o bubiotuta si caruta luase foc bubuind.
Natsu a luat.o pe Lucy zburand impreuna cu Happy,Erza pe mine iar Wendy si Charle pe Gray.Am iesit repede din caruta datorita lui Natsu care a mancat focul si lui Gray care a inghietat caruta ca sa nu bubuie iar Erza taiando cu usurinta datorita lui Gray care nu a intarit ghiata foarte tare.Napru a puso pe Lucy jos iar eu tinando aproximativ in brate ptc nu nutea sa isi tina echilibrul.Wendy si Gray sau pus in fata noastra iar Natsu si Erza mai in fata cautand cauza accidentului.Dintr-o data in fata noastra a aparut un barbat cu inca 3 in spatele lui.-Astia sunt cei care sau luat de Lucy in prima zi cand am cunoscut-o...Spune Natsu uimit.
- Natsu are dreptate...ei sunt.Spun eu uimita si inghitind in gol.
- Cine? Si ce au facut?(Gray)
- Cand am intalnit.o pe Lucy am salvat.o din mana tipilor astia.
-Se pare ca ne intalnim din nou Salamander!
-Da,uratule sa vad ce poti.(Natsu)
A inceput o lupta crancena intre Natsu,Gray,Erza si Wendy cu cei 4.-Voi ce mai vreti?!(Erza)
-Bijuteriile,noi suntem cei de care trebuie sa le protejati.Spune unul din ei.
Chiat erau puternici,la pus pe Natsu de cateva ori la pamant lafel si pe Wendy si Gray...Erza deabea mai putea rezista,iar eu si Lucy stateam beoparte,ea inca era ranita si eu nu puteam face nimic.- Deschide poarta Scorpionului.Striga Lucy.
- Lucy, nu ai prea multa energie.
- Stiu,dar iam promis maestrului ca o sa te protejam si o sa ma tin de cuvant. Imi spune ea zambind.
- Ok,voi sunteti mult mai puternici decat pareti,dar tot o sa va bat rau de tot.
Happy,hai sa zburam!-Aye Sir.
Happy la luat pe Natsu in zbor si acesta la lovit cu tot ce a avut din aier acela cazand jos.- Vreau acele bijuterii ca sa fiu mai puternic deci damile fetito.Spune el aruncand un cutit magic spre noi (eu si Lucy).
Dar am fost salvate de Scorpio.- Mersi mult.
- Noi suntem aici.
-Ai facut o treaba buna,poti pleca.
- Ma calcati pe nervi!(Gray).Striga el inghietandul pe unul din ei acela ne putand sa mai scape.
- O sa ma duc sa o ajut pe Wendy,voi stati aici.
- Bine.
Toti se bateau de ceva vreme iar noi mai incasam cateva lovituri.- URLETUL DRAGONULUI DE FOC!
PUMNUL DRAGONULUI DE FOC!
Tipa Natsu.2lovituri una dupa alta.-Nu o sa...renunt...v-vreau putere...
- Prin acele bijuterii nu o sa opti mimic.Si eu vreau putere lafel si ceilalti dar noi nu furam,noi muncim.Si daca tu esti asa prost si nu vrei sa muncesti o sa suporti consecintele.
La mai lovit odata si barbatul a lesinat lafel si ceilalti.- Sunteti bine?!(Erza)
- Da...sa zicem.(Eu)
-Sara-san,Lucy-san stati aici ca sa va pot ajuta.
- Mersi,dar eu vreau doar sa dorm.(Lucy)
- Dar nu ai unde aici.(Wendy)
- O...o tin ei in brate pana vine Erza si Gray cu o caruta.
- Ok,ai grija,rinile nu i sau inchis inca.
- Stiu.
- Natsu-san,nu vrei sa te tratez si pe tine?
-Nu...cand vin cei doi cu caruta,atunci o sa poti sa ma tratezi.
- Bine.
Natsu era atasat de Lucy,nici de corpul lui nu ii mai pasa...Lucy,esti norocuasa sa ai un prieten ca el.
Cei doi au venit cu o caruta asa ca ne.am urcat in ea si Wendy a putut sa ii ajute si pe ceilalti.* * *Perspectiva lui Natsu * * *
Wendy ma trata pe mine ajutanduma sa nu imi mai fie rau de transport si apoi ajutandui si pe ceilalti.
Lucy inca dormea iar Sara se uitase ciudat la mine cand o ajutam pe Lucy.
Diseara o sa vreau sa am o discutie cu Sara ptc sunt curios sa vad ce ii trece prin cap.-Natsuuu...im e foame!
- Ooo...si mie!
- O sa ajungem incurand in oras,aveti rabdare.SpunecErza hotarata.
- Aye! Spun eu si Happy in cor.
- Lucy,cum mai te simti?(Gray).
-Pai Gray,mult mai bine,acum pot sa stau si in picioare.
- Ce bine.Acum am scapat de pericole,o mai lasam pe Sara acasa la ea si putem sa terminam si noi misiunea.
- Am ajuns,haideti sa mancam.(Erza)
-Mancareeeeee...Happy,uite acolo un restaurant,hai acolo!Tip eu si fug acolo impreuna cu Happy si dupa scurt timp ajungand si ceilalti.
Am mancat,am baut,am ras si apoi am mers sa ne cazam la un han sau hotel.Am gasit un hotel si ne.am cazat acolo.
Erza,Lucy,Sara,Wendy,Charle impreuna in camera iar eu,Happy si Gray in alta.
Lucy era mai bine...si daca ataca cineva era Erza acolo,deci totul era bine.Am facut o baie si m.am bagat la somn pregatit de ziua de maine.** * Perspectiva lui Lucy * * *
Eram in camera cu fetele asteptand sa intru la baie,hotelul era dragut si camere destul de mari.Eu cu fetele aveam in camera un pat de 2 persoane in care stateam eu cu Sara,un fotoliu care se intindea si se facea pat de o persoana in care statea Wendy si Charle,iar Erza a avut un pat care extinde adus de la ghilda.Baietii aveau doua patusi de o persoana si un fotoliu care nu se extinde.
Eram toti obositi si cu siguranta ei au adormit la fel de repede ca mine.
Abea asteptam ziua de maine in care o sa ne intoarcem la ghilda...Sper ca va place povestea...vreti sa adaug ceva special?
Daca da trimiteti un mesaj sau scrieti intr.un comentariu.
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...