Capitolul 29

243 19 2
                                    

***Perspectiva lui Natsu ***

Eu si ceilalti baieti ne antrenam din greu in timp ce Lucy si celelalte stateau pe banca.
Nu imi vine sa cred ca Lucy era a mea...o iubesc.

- Baieti,imi e foame.
Revin. Spun eu alergand spre banca unde stateau fetele mergand la Lucy.

- Buna Natsu.
Ce vrei?!

- Imi e foame. Dami de mancare.
Spun eu entuziasmat.

- Imediat,ai rabdare. Spune ea cautand in rucsac si scotand un senvici mare doar al meu.

- Ooo...Lucy,mersi.
Arata delicios. Spun eu apropianduma luand senviciul si sarutando pe obraz.
Nu stiu de ce am facut asta dar a fost placut si ea sa inrosit si cred ca si eu.
Dupa ce am mancat noi am luat o pauza incepand fetele sa se antreneze.
Se antrenau destul de bine si deveneau din ce in ce mai puternice.
Lucy se antrena din greu,isi dorea enorm de mult sa devina mai puternica si sa ne ajute.
Dar ea nu isi da seama ca a facut destul.
Mai sunt trei zile si plecam.
Abia astept sa il dobor pe Zeref si pe demonii lui fara minte.
Noi o sa castigam si nu o sa ne dam batuti niciodata.

-Natsu,mergem sa mancam?(Lucy)

- Da,haide.
Baieti noi plecam,pa.

- Gray,mergem la ghilda?(Juvia)

- Bine,haide.(Gray)
Era frumos sa ii vad pe toti asa fericiti.
Deci...am plecat cu Lucy la ea ca sa ne facem un dus apoi sa plecam sa mancam impreuna ca Gray,Juvia nu putea sa vina pt ca avea o misiune cu Erza.
Dupa ceva timp de mers am ajuns la Lucy acasa unde ea se pregatea sa intre in baie.

- Lucy,sa iesi repede ca a facut Gray rezervare.

- Bine.
Dupa spusele ei m.am apropiat de ea am lipito cu spatele de perete eu tinando de cap si incepand sa o sarut.
Avea niste buze moi si fine.La inceput erea putin socata de acest lucru,dar dupa si.a revenit si a raspuns sarutului.

***Perspectiva lui Lucy***

Oo...erea asa placut sa pot fii asa aproape de Natsu.
Era asa frumos cu ochii lui ascutiti si verzi,cu acel zambet si cu parul sau roz ca florile de cires ca era ciufulit si imprastiat pe fata.
Dupa ce acel sarut se terminase am luat prosopul si am intrat in baie dand drumul la apa calda ce i.mi umplea cada.
Dupa ce m.am dezbracat de haine m.am bagat in cada unde se afla apa ce.a fierbinte.
Nu dupa mult timp se auzise usa daii deschizanduse iar pe ea intrand un barbat inalt,bine facut cu ochi verzi si gol.
Era Natsu.

- Natsu,ce faci ?!
Ai uitat ca sunt in baie. Spun eu uitanduma la el nu mai jos de buric.

- Eu fac bine si nu,nu am uitat ca esti in baie,dar m.am gandit ca irosim si timp si apa...deci,facem baie impreuna.
Stai calma,nu musc.

- Off...
Asa sper si eu. Dupa toate astea a intrat in cada,norocul meu ca am cada mare.
Dupa ce ne.am spalat...intr.un fel unul pe altul am iesit din baie luandune prosoapele pe noi si incepand sa ne pregatim.
Mergeam la un restaurant deci trebuia sa ne imbracam elegant.

Cam atat...voi decideti daca vreti ca in capitolul urmator sa apara si Juvia.
Inventez eu cv. :)

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum