Capitolul 36

256 23 9
                                    

Acest capitol v.a fii un fel de OVA.
SPER sa placa.

*În casa lui Lucy*

Lucy dormea în patul ei,avea un coșmar.
Dintr.o data se ridica și țipă.

-Natsu...nu pleca.
Wow...ce a fost visul ăsta, și de ce plâng.

După ce a mai stat pe gânduri s.a ridicat din pat și s.a dus la baie spălându.se și îmbrăcându.se pt a putea pleca la ghilda.
Pe drum s.a întâlnit cu Erza ce era imbracata cu hainele ei obișnuite.
Au început sa meargă amândouă spre ghilda...Lucy nu i.a spus nimic lui Erza.

**Perspectiva lui Lucy***

Nu vreau sa îi zic nimic lui Erza sau alt cuiva...nu vreau sa îi sperii...visul a fost îngrozitor.
Îmi e frica,nu vreau sa fie adevarat.
În timp ce stăteam și mă gândeam am auzit pe cineva cum mă striga.
Era Gray,când m.am întors l.am văzut cum aleargă spre mine fără tricou și pantaloni...doar în boxeri.
Tipic lui Gray.

-Hei!!
Lucy...

-Gray! ! Înainte sa vorbești,ÎMBRĂCATE! Tip el la ea făcându sa se înroșească strângându hainele și îmbrăcându.se cu ele.

-Asaaaa!!!
Acum pot sa Îți spun.

-Te ascult.

-Juvia pregătește un picnic cu mine,Natsu,Erza,Jellal,Levy și Gajel și mi.a pus sa te întreb și pe tine.
Vrei sa vi?

-Da,normal ca vreau.
Când este?!

-Azi...în 2 ore.
Trebuie sa vii cu cv de mâncat sau de băut și ne întâlnim pe dealul care este aproape de granița...acolo unde stăteam noi,lângă copac.

-Bine,ne vedem acolo.
Sper sa nu te bați cu Natsu.

-Eu nu mă pun la mintea unei maimuțe.

-Dacă spui tu...Spun eu începând sa rad.
Am început sa merg spre casa ca sa mă pregătesc pt picnic.
Când am intrat l.am văzut pe Natsu care manca.

-Ce faci?!

-Yooo...Lucy,eu mănânc, tu?

-Am venit sa mă pregătesc pt. picnic.
Vreau sa ia o pătura, sa fac sensuri și niște brioșe.

-Ooooo...suna bineeee.
Eu mă duc cu Happy la pescuit,ne mai vedem.

-Bine...nu apuc sa zic "pa" ca el sare pe geam.
Era așa un idiot...dar îl iubeam așa de mult...offfff.
A trecut și timpul.Trebuia sa plec la locul stabilit. Pe drum m.am întâlnit cu Levy și Gajel care mergeau și ei la picnic,așa ca am mers împreună.
Când am ajun am vazuto pe Juvia ce aranja o pătura și apoi apărând și Erza cu apa și sucuri.
Natsu era deja acolo,pregătea pestele iar Gray avea grija de închistată închizând.o într.un mare cub de Ghita.

-Lucy,Levy,Gajeel. (JUVIA)

Ne.am salutat și am aranjat lucrurile.
Levy a adus o umbrela,șervețele si placinta iar Gajeel cuțite, linguri,furculițe și farfurii împreună
cu un pui întreg.
A fost multa mâncare și băutură ...chiar cam exagerat...dar totuși, îl aveam pe Natsu urmat de Gray și Gajeel.
După o vreme băieții s.au îmbătat...nu știu Cum dar au făcut.o.
Gajeel îi cântă o serenada lui Levy care se plimba ca sa scape de el.
Gray stătea și nu îi pasa de nimic și din când în când se mai certa cu o piatra sau o frunza...iar Natsu...era amețit și nici nu știa ce scoate pe gura...

-Lucy...Lucy ?!

-Da,Natsu.

-Hihi...arati bine.

-Hm.
Mersi...cred.

Doamneee.
Ce a patit,stiu ca suntem impreuna dar el nu e asa...dupa ceva timp baietii au adormit iar dupa o ora s.au trezit constienti.
Eu inca eram confuza si imi era frica din cauza visului care l.am avut.
In timp ce strangeam lucrurile cu ceilalti,eu ma tot gandeam la acel vis si nu ma puteam oprii pana intr.un final cand am inceput si tip si sa plang cazand in genunchi pe jos.
Ceilalti au venit in jurul meu intrebanduma ce am.

-Lucy! (Erza)

-Hei. (Gray)

-Lu-chan,ce ai patit ?! (Levy)

-Imi e frica !!
Am avut..un vis...oribil...NU VREAU SA FIE REALITATE,NU VREAU SA VA PIERD. Am inceput eu sa strig,toti imi ziceau ca o sa fie bine.
Am inceput sa le povestesc,pareau uimiti si putin speriati dar mi.au zis ca totul o sa fie bine.
Dintr.o data simt ceva cald pe umar,era mana lui Natsu.

-Lucy,totul o sa fie bine. Sunt aici cu tine si nu o sa te las sa suferi.
Acel vis nu o sa se indeplineasca.

-Multumesc...Natsu.

In urmatoarea secunda,Natsu m.a luat in brate apoi s.a uitat la mine uitanduse la buzele mele...ma sarutat.
Avea niste buze moi si calde ce ma faceau sa tresar.
Era un sentiment placut.
Dupa toate astea am strans si am mers fiecare la casa lui...mai putin Natsu ce a venit la mine.

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum