Am mai stat de vorba cu Natsu in timp ce ceilalti dormeau dusi.
- Natsu,ce crezi ca s.a intamplat cu acel sat?
- Nu stiu Lucy,dar vom afla,dasta suntem aici!
Spune el zambind.- Ai dreptate...dar imi este cam frica,stiu ca am mai mersi in misiuni,dar eu nu inot excelent.
- Nu iti face griji,eu si ceilalti suntem cu tine.
- Da,eu ma bag la culcare,noapte buna.
- Hei..Lucy,eu nu ti.am dat un cadou de bun venit,nu?
- Nu,de ce?
- Intrebam,noapte buna.
Spune el si se intoarce cu spatele la mine procedand si eu lafel.
Camera si patul erau foarte bune si ma bucur ca patul e putin mai mare de doua persoane ptc Natsu are un stil mai ciudat de a dormii.
...peste noapte m.am trezit din cauza unei calduri teribile.
Cand m.am ridicat l.am vazut pe Natsu care intrun fel ma tinea in brate si avea o fata de ingrijorare,cred ca avea un cojmar.- Natsu,Natsu!TREZESTETE!!!
Tip eu la el.- Am...da,ce este?
- De ce emani atata caldura,ai avut un cojmar?!
- Scuze...l.am visat pe Igneel...
- Am...nu iti face griji,o sa il gasim. Spun eu zambindui si trecandui mana prin par.
- Mersi Lucy.
Ma face sa ma simt mi bine cand stiu ca esti aici pentru mine.- O sa fiu mereu aici.
Dupa spusele mele Natsu ma saruta scur pe obraz intinzanduse iar in pat si chicotand,eu doar oftand si incorcanduma cu spatele pt a putea dormii.
NU PUTEAM SA DORM ACUM. Ma foiesc eu ce ma foiesc di dintr-o data ma trezesc fix langa Natsu,eu avand mana peste el iar fetele noastre la 5 cm distanta.Ii puteam simtii respiratia calda pe fata mea.Am vrut sa ma indepartez incet ca sa nu il trezesc pe rozaliu,dar nu am putut.El ma tras de mana mai langa el si m.a tinut in brate.Era chiar bine,asa ca am adormit in bratele lui Natsu.***Perspectiva lui Erza***
Era dimineata,Happy inca dormea,deci m.am dus in camera lui Gray sa vad daca si el doarme.
Lafel ca Happy,dormea dus.
La Natsu si la Lucy nu ma duc ptc cu siguranta dorm.M.am dus sa imi fac un dus,m.am imbracat si am coborat jos pt a bea o cafea si a manca o prajitura cu capsiuni.
Stateam asteptand sa se trezeasca cineva,dar nimeni...era sapte si nimeni nu se trezea.
Ma gandesc unde este Jelall acum...hmm...cu siguranta e bine.***Perspectiva lui Natsu***
Am dormit ataatt de bine in afara momentului cand am avut un cojmar din care Lucy m.a trezit.
Apropo...unde e Lucy.Cand m.am uitat mai atent ea era langa mine tinanduma in brate,de ce facea asta?!-Lucy,Lucy,LUCYYY.
- Daaa...lasama sa dorm.
- Pai,eu vreau sa ma dau jos din pot si nu pot.
- De ce?!
- Ma ti in drate.
-Auuu...scuze,nu am vrut,dar tu mai luat aseara primul.
-Aha,scuze,trezesti si tu?
- Da,ma duc eu prima la baie.
Spune ea ridicanduse din pat si mergand spre baie.Arata bine,era adorabila.
Dupa ce am terminat treaba am coborat la restaurantul hotelului unde erau Erza,Happy si maimutoiul de Gray.
Ne.am asezat la masa apucandune sa mancam.-Am uitat ceva in camera,vin imediat.(Lucy) Nu stiu de ce dar cand am vazuto pe Lucy ca urca sus m.am dus si eu dupa ea spunand ca am "nevoie la baie".
Lucy cauta de zor ceva.- Ce cauti,Lucy?!
-Ou...Natsu,funda mea de par ca sa il pot prinde cu totul.
Tu ce faci aici?- Eram curios ce cauti. Spun eu indreptanduma spre ea DIN NOU nu stiu de ce. Am prinso cu o mana de talie si cu alta de cap (la spate mai sus de ceafa)
-Natsu...ce...ce faci?
- Pai...vroiam sa pe vad de mai deaproape. Spune eu lipindo cu spatele de perete apropianduma cu buzele de ale ei.
Am sarutato...nu imi venea sa cred,cand am dedus ce fac m.am indepartat de ea repede.- Scuze,nu am vrut...
- Natsu tu gandesti,tu stii ce ai facuttt?!
-Natsu,Lucy,veniti sa mancati odata?!(Happy)
- Imediat.(Lucy)
Tu,Natsu esti un pervers,ce ti.a venit asa dintr.o data. Spune ea inrosind.- Ok,ok...scuze.
-Doamnee...ma duc jos sa mananc.Vino!
Am coborat jos mancand si dupa indreptandune spre orasul cu pricina.
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...