Capitolul 35

227 23 4
                                    

Lucy făcea zgomot iar eu vreau sa dorm pt ca por de oboseala.

-Lucy! Termina cu zgomotul!

-Nu pot,fac bagajele.

-Da...ce trebuie sa ieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...?

-Câteva haine pt mine și pt tine,mâncare,medicamente,bandaje,încălțăminte, șervețele, apa...și o pătura.

-De ce așa multe...mergem la lupta.

-Da,dar maestrul a zis ca la 3 Km distanta este o cabana destul de mare și încă doua mai mici care sunt protejate de o vraja a foștilor maeștri din ghilda...deci,avem unde sta.

-Of...bine.

-AM TERMINAT!
Cat e ceasul?

-Bravo,hai la culcare ce e doua și noi la șapte plecam.

-Ok,avembia aștept chiar dacă îmi este frica.

-O sa fiu cu tine,nimic nu o sa ne despartă și nimeni,promit.

-Di eu iri promit ca v.oi fi mereu lângă tine. Spune el luându mă în brațe iar eu înveliș.o.
Lupta era pe cale sa înceapă, nu îmi pasa dacă trebuie sa îmi rup o mana sau un picior,o sa îl distrug pe Zeref și demonii lui blestemați.

***Povestitor***

Era dimineața, Lucy l.a trezit pe Natsu după și pe Happy.
Au început sa se pregătească și sa plece spre locul de întâlnire, adică ghilda Fairy Tail.
A venit ziua când o sa distrugă răul și o sa le arate la tot ce este Fairy Tail.
Au plecat spre ghilda,plini de sine și curajoși, dar se putea citii putina frica în ochii lor.
Ajunși la ghilda îi văd pe toți din Fairy Tail și din celelalte ghilde.
Maestrul vrea sa facă un anunț înainte sa plece în călătoria ce o sa le schimbe viața.
Maestrul:
"Dragi prieteni,camarazi,aceasta v.a fi o lupta grea,foarte grea ce o sa ne arate ce este mai bine și o sa ne ajute sa le arătăm celorlalți ce suntem și cine suntem noi.
În primul rand vreau sa le mulțumesc celor din ghilda mea ca nu au dat niciodată înapoi sa că sunt curajoși și în al doilea rand celor care ni s.au alaturat (celelalte ghilde) ca vor sa ne ajute și ca țin la aceasta tara,la acest pământ.
Eu și ghilda mea,azi ne.am mărit familia așa ce haideti sa luptam,sa câștigăm și sa fim fericiți.
Sa nu lăsăm pe nimeni în urma și sa nu renunțăm.
ACUM,HAIDETI CĂTRE CÂMPUL DE LUPTA."
Ce acestea fiind spuse,prietenii noștri au plecat la o lupta care era decisiva pt ei...ce o sa se întâmple nimeni nu știe.
O sa se întoarcă Igneel și ceilalți dragoni,Zeref o sa facă un anunț, o sa aflam ce este END????
Nimeni nu știe, nimeni nu a aflat.

***Perspectiva lui Lucy***

Mergeam deja de ore bune doar cu 2 pauze pana acum...era așa greu, Noroc ca avem fiecare cortul la el.
Se insera iar noi am ajuns iar la marginea unei păduri unde am instalat corturile,fiind foarte nul ți am făcut vreo 5-6 focuri mici și 2-3 mari.
Nu era foarte frig...dar ne trebuia și noua căldură totuși.
Frica zăcea în interiorul meu...e o lupta intre magicieni și demoni,o sa fie greu și obositor,dar ăsta nu înseamnă ca o sa renunț, ca o sa renunțăm.
Știm fiecare în parte cât de importanta este aceasta lupta,acest război.

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum