Deci...am terminat sa mancam iar eu trebuie sa dorm cu Natsu in camera,dar nu cred ca o sa faca nimic...adica si.a cerut scuze.
Dar acum ca aduc vorba de el,unde e Natsu?
M.am dus la Gray sa il intreb.- Gray,Gray,Gray...GRAYYYYYYYYY!
- Da Lucy, nu mai tipa.
- Nu ma auzeai. Spun eu si rad facand si el lafel.
Lai vazut pe Natsu ?- Nu,de ce?
- Pai,nu e in baie nici in camera nici in bucatarie...
- Cu siguranta e pe aici,nu iti face griji.
- Da. ..eu ma duc sa ma culc.
Noapte buna.- Noapte buna Lucy...
Eram in baie.Era atat de bine.
Off...dar trebuie sa ies.Pun prosopul pe mine apoi ies din baie iar el statea pe scaun,cand naibii a venit?- Natsu,ce faci si unde ai fost?
-Eu fac bine si am mers sa iti iau un cadou de bun venit daca nu ti.am luat cand ai venit in ghilda.
Spune el si imi imana un buchietel de flori zimbindumi tamp.
- Oww...mersi,nu trebuia.
- Eh...nu e nici o problema. Spune el lovinduma in umar facand ca prosopul sa CADA.
- Natsu,idiotule!
Aaaa...- Am scuzzee... era draguta(gandul lui Natsu)
- Nu te mai uita,dute si spalate!
- Bine,bine,tu imbracate.
- Asta o sa fac!
Aoleuuu...se uita la mine si nu se rusina s.au ceva...parca ii placea.
Era in baie iar eu in pat uitanduma pe geam,cerul era senin,luna stralucea iar multe stele erau pe cer.Dintr.o data aud usa de la baie cum se deschide.
Intorc eu capul ca sa il vad pe "chipesul" de Natsu SI el era GOL PUSCA.- NATSU,CE FACI ?! ESTI GOL PUSCA! Spun eu uitanduma putin la el apoi acoperandumi ochii.
- Nu mai e nici un prosop in baie si am venit sa iau.
-Si nu poti sa anunti cand iesi din baie?!
- Nu mi.am dat seama.
- Bine,imbracate!
- Ok. Spune el calm. A vorbit cu mine de parca nici nu se intamplase nimic.
Dupa doua min s.a imbracat si a inceput iar sa manance.- Iar mananci,si cum poti sa vorbesti asa calm cand ai iesit gol din bie?
-Imi e foame si care e problema?
- Off...nu mai conteaza,mananca.
Eu ma bag la somn in pat iar tu pe acea canapea.- De ce dorm eu pe canapea?! Intreaba el ridicanduse de pe scaun.
- Pai eu sunt fata si dorm in pat iar tu pe canapea.
- De ce nu pot sa dorm si eu in pat,canapeaua nu e confortabila.
- Nu poti ptc cine stie ce iti mi nazare tie.
- Nu o sa mai fac nimic,jur.
- Offff...cum se face ca tu tot timpul castigi.
- Nu stiu. Spune el cu un zambet larg pe fata,era simpatic.
Lui Natsu i se potriveste comportamrntul de copil mic si prost.
Eu am adormit inainte ca Natsu sa vina in pat...eram foarte obosita.
Au trecut vreo doua sau trei ore de cand dorm.Aveam un somn asa linistit pana un zgomot m.a trezit.-Ce sa auzit? Zic eu ridicanduma in fund.
- Scuze,nu am vrut sa te trezesc.
(Natsu)- Te erai...de ce nu dormi,e tarziu...?
- Nu pot...
- De ce,iar ai avut un cojmar?
- Da,nu imi place sa am cojmaruri.
- Nimanui nu ii place.
Lai visat iar pe Igneel?!
Spun eu ridicanduma din pat si asezanduma langa el pe marginea patului uitandune pe geam.-Da,am multe cojmaruri si nu vreau sa cred ca ele se vor indeplini sau ceva.
- Natsu,nu are cum.
Gandeste pozitiv,cu siguranta Igneel e bine,totusi,e regele dragonilor.
Ma ai pe mine si pe ceilalti si cand ai nevoie de ajutor noi te sprijinim.
Cand vrei sa dormi gandestete la lucruri frumoase. Spun eu ridicanduma si ducanduma in fata lui Natsu.-Da,poate ai dreptate.
Totusi e tatal meu si el e foarte puternic...mersi mult.- Normal ca am dreptate. Spun incet si ma duc sa il iu in brate.L.am luat cu mainile de gat plecanduma putin iar el raspunzand la imbratisare.
- Marsi mult Lucy. Spune el stranganduma in brate apoi intinganduma la loc pe partea mea de pat.
- Ce faci?
-Nu iti fac nimic,te.am asezat la loc.
Ma culc,noapte buna.- Noapte buna.
Asa ca ne.am culcat,cine stie daca in timpul noptii ne.am mai luat in brate...dar mie nu imi place de Natsu...adica...nu cred...Gataaaaa si acest capitol.
PARERI ???
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...