***Perspectiva lui Lucy ***
M.am trezit inaintea celorlalti si am decis ca ma chinui sa ma duc jos la bucatarie si sa le fac de mancare.
Cand am cobosat le.am pregatit la fiecare cate un suc de portocale,o farfurie cu 2 oua ochii fiecare cu 3 fefi de branza langa si 2 crenvursti de pui.
Iar la Natsu am adaugat o pulpa mare de pui pe langa ce avea in farfurie iar lai Gray un piept de pui.Happy avea alt ceva in farfurie:2 pesti cruzi si unul prajit.Am mai facut si o farfutie separata de omleta pt cine vrea sa ia si ca desert am facut clatite pt toti.
Toti s.au trezit si au coborat jos eu asteptandui.- Lucy-san,tu ai facut asta?!(Wendy)
-Lucy,arata bine,multumim.(Erza)
-Woww...Lucy,ce treaba buna.(Gray)
-Arata minunat.(Sara)
-Wowww...Lucy,ce bine arata.
Mersi.(Natsu)-Hm...zic eu si rad,mersi si nu aveti pt ce.
Dupa ce am mancat si am baut tot am mers sus sa strangem si sa o ducem pe Sara lacapatul orasului unde o asteptau garzile regale.
- Noi ce o sa mancam pe drum?(Natsu)
-Am mancat acum o jumatate de ora tantalaule.
-Am facut senviciuri.(Eu)
-Woww...Lucy,esti grozava.
Zice el si rase facandu-ma sa ma inrosesc.- Ok,hai sa mergem.(Erza)
Asa ca am plecAt la drum cu zambetul pe buze si mici dureri de la rani...inca ma dureau dar nu vroiam sa le fac griji celorlalti.
Si a trecut timpul repede si am ajuns aproape de castel unde ne asteptau garzile.- Oo...e frumos pe aici.(Erza)
- Cred ca aici ne despartim.(Sara)
-Da...o sa imi fie dor de tine.(Eu)
Merg si o iau in brate.- Si mie.(Sara)
-Papa,Sara,ai grija de tine.(Erza)
- La revedere Sara-san.(Wendy)
-Pa,ai grija de tine.(Gray)
- Sara,stai putin...(Natsu)
***Perspectiva lui Natsu***
M.am dus la Sara ca sa vorbesc cu ea.
- Inainte sa pleci vreau sa te intreb ceva si nu imi pasa cat de ciudat suna.
De ce ma priveai pe mine si pe Lucy in felul acela?
Am vrut sa te intreb aseara,dar nu am avut cum.- Pai...stiu ca tineti mult unul la altul si nu ma puteam aptine sa nu ma uita la fetele voastre cand vorbiti.
Eu una vad cat de mult tineti unul la altul si nu cred ca este o iubire de camarad/prieten si dasta ti.am zis sa nu va certati si sa nu lasati pe nimeni sa intervina intre voi doi.
Ai grija de ea.E o fata speciala.
Spune ea lasandu-ma mut pt cateva secunde.- Da, nu stiu ce sa zic...adica nu stiu ce fel de iubire e,nu le am cu d-astea,dar nu iti face griji ptc nu as abandona-o niciodata si o sa am mereu grija de ea.
Ea zambeste nostalgic sa o striga pe Lucy.- Lucy, vino putin.
- Da Sara.
- Sa ai grija de tine si de prietenii tai si mai ales de Natsu ptc o sa se cam piarda singur in lume.Spune ea razand.
- Da,o sa am grija de el.Spune Lucy uitandu-se la mine si eu la ea zambind unul la altul.
- Ok,ne mai vedem,papa...o sa imi fie dor de voi.(Sara)
Inainte sa pleci imi soptii ceva repede la urechie "daca vrei cea ce am vb ramane intre noi sau daca nu poti sa ii zici si ei,dar doar cand esti sigur ca esti pregatit" ,apoi fugii spre garzi facandune reciproc cu mana.- Natsu,haide,vino!!!
Hai sa mergem acasa.O aud pe Lucy strigand.- Acum vin.
Asa ca am pornit spre casa noastra,ghilda Fairy Tail.
Am ajuns in trenul care ne ducea in orasul nostru iar eu muream,dar noroc ca o aveam pe Wendy cu noi.
Abea asteptam sa ajung si sa le povestesc celor din ghilda cum a fost misiunea si sa primim si noi banii de la Sara care ia lasat la maestru.Scuze daca acest capitol a fost putin cam scurt dar vroiam sa il termin ca in capitolul celalalt sa il incep cu alta poveste.
CITEȘTI
Fairy Tail- I. [f.f.]
FanfictionAceasta carte am creat-o pentru ca as vrea sa schimb putin povestea (cea actoala este foarte tare dar vreau sa vad daca pot si eu sa fac una) Unele lucruri o sa fie luate si din povestea originala si altele nu. Incepe cu Lucy care are o prietena Ely...