Capitolul 26

244 23 1
                                    

Va rog cititi si"paragraful" ingrosat de la sfarsit.Multumesc.

Era seara si noi,eu,Erza,Happy,Wendy,Charle si Jellal am ramas la spital dormind toti intr.o camera daruita de doctor.
Camera avea 2 paturi si doua fotolii.
Eu si Jellal dormeam pe fotolii,Erza pe un pat impreuna cu Happy,Wendy si Charle pe altul.
Paturile erau putin mai mari de o persoana deci cred ca au dormit bine.
Eu nu puteam sa dorm asa ca am iesit din camera unde ne aflam, mergand pe hol.
Aud niste pasi iar dupa colt pot sa il vad pe doctor venind.

- Gray,daca doresti poti intra la prietenult tau in camera.
Are aceeasi stare.

- Da,normal ca vreau. Doctorul ma afus in camera lui Natsu lasanduma singur cu el.
Statea intins pe un pat,avea dranule in ambele maini si era conectat la 2 aparate:
Unul pt a vedea daca inima ii mai bate iar altul pt respiratie.Acest echipament mergea prin magie,defapt doar cel de respirat asa ca nu mai avea nevoie de acea masca.
Puteam sa vad putina tristete si durere in privirea lui.
Cu siguranta are ceva...Igneel,noi,Zeref...se teme el de ceva si isi face ca un idiot prea multa durere.

- Natsu...trezestete.
Firar...de ce am ajuns in sitoatia asta,de ce nu ai zis ca ai o problemaa...cap in flacari.
Spun eu nervos di aproape tipand.

- Toti ne facem griji pt un odiot si el sta si doarme de parca s.a saturat de viata.
Nu inteleg ce ai patit si de ce nu ai zis nimic.
Tu ziceai mereu sa nu ne dam batuti,ca esti acolo pt noi,ca o sa ne ajuti,ca o sa castigam ca noi suntem Fairy Tail si ca suntem o familie...mereu ziceai asta.
Eu te credeam un idiot care nu stie nimic,dar cand am auzit ca tu ne crezi familie si ca ne iubesti am realizat ca stii si alt ceva in afara de lupta si foc.
Ne certam noi dar suntem prieteni...si...nu vreau sa nu mai fii.
Acum,eu si ceilalti iti zicem aceleasi lucruri cum ne zici si tu noua.
Nu renunta la cei dragi si la viata ta. Noi suntem familie si familie inseamna Fairy Tail , o sa trecem peste orice impreuna si nu o sa ne despartim niciodata.
Nu ne lasa Natsu,tinem la tine iar ghilda nu o sa mai fie lafel fara tine. O sa fie numai tristete...si nu cred ca tu vrei sa fie asa.
Nu vrem sa mori,nu vreau sa mori.Lucy vrea sa te vada bine...vrea sa mergi la ea si sa ii zici sa mergeti intr.o misiune,no o dezamagii.
Tu faci parte din Fairy Tail si nu trebuie sa renunti.
Natsu...vino inapoi,te rog... spun eu toate astea incepand sa plang si sa sper sa isi revina si sa zica ca sunt un prost...
Dintr.o data vad o lacrima ce ii curge din ochiul stang.

- Mai auzit sau ce...te doare lafel cum ne doare si pe noi.
O sa mai vin maine si cu ceilalti,tu odihnestete si nu ne mai speria si dupa ce te trezesti sa imi zici si mie ce inseamna "pa-ul" ala care i.lai zis lui Lucy...
Dupa toate astea am iesit din camera lui Natsu stergandumi lacrimile iar in fata mea aparand Wendy.

- Cum se simte Natsu-san ?

- Pai...e bine.

-Bine,cu siguranta o sa fie bine,acum haide la somn.
  Am ajuns in camera unde erau ceilalti punanduma pe fotoliu si adormind.
Era dimineata iar eu eram singur in camera.Ne stiind unde sunt ceilalti am mers sa vad daca sunt la mas,nu erau acolo.
M.am dus la Natsu si nici acolo nu erau apoi m.am dus la Lucy unde ei erau in jurlu patului lui Lucy printre xare au mai venit si Gajeel,Levy, Mira, Cana.
Lucy era treaza.

- Gray,te.ai trezit.(Gajeel)

- Da,Lucy,ce faci?

- Neata,sunt mult mai bine.Ma simt cam ametita dar in rest bine.
Ce mai face Natsu,cum se simte?

-Da,Gray ce face Natsu...imi e dor de el.(Happy)
  Nu stiam ce sa zic...dar trebuie sa zic adevarul.

- Pai...am mers aseara la el si...respira dar greu,cu ajutorul unui aparat iar bataile inimii erau cam slabe.
I.am zis ca nu trebuie sa renunte...am mers si acum la el ca sa vad unde sunteti si totul era in regula.
Vreti sa veniti?

- Da,normal.(Cana)

- Haideti sa o luam si pe Lucy. (Levy)

Dupa ce am luato si pe ea ne.am indreptat catre camera lui Natsu.
Am stat acolo ceva vreme asteptand si asteptand...dar nimic. Nu imi placea,aveam un sentiment ciudat.

- Gray-sama,cum se simte Licy si Natsu?! O aud eu pe Juvia.

- Lucy e treaza si e bine...dar Natsu.

- Oo..Lucy,nu iti face griji.
O sa fie bine.

- Mersi. Spune Lucy incercand sa mimeze un zambet.
Eram tristi toti pana intrun punct.
Natsu s.a miscat.

- Prieteni,s.a miscat!(Erza)
Toti ne.am mirat si ne.am apropiat de el.
Ma uitam la el,se misca iar aparatele aratau acelasi lucru pana acum,nu se schimbase nimic.
Natsu a inceput sa clipeasca des.

- Salamander, cu esti?(Gajeel)

- Natsu-san,nu face miscari bruste.(Wendy)

- Natsu...spune Lucy.

- Hei,hei...Natsu?(eu)
Natsu a vorbit:

- Prieteni...ce faceti aici?

- Te asteptam ca sa iti revi idiotule,nu se mai speria asa...

- Mersi...pentru tot.
Tin mult la voi si va multumesc ca ati stat cu mine.
Dar...eu...nu ma simt bine deloc,deci...va rog sa nu va dati batuti niciodata...

- Ce zici acolo,nu ne mai speria.
Spun eu...Lucy plangea lafel si Wendy iar Mira si Cana stateau pe un scaun socate,Levy il loase pe Gajeel in brate acesta uitanduse speriat la Natsu iar Erza si Juvia le consolau pe Lucy,Juvia si pe Happy se pare.

- Natsu..nu..te rog...nu.(Lucy)

Natsu vorbeste:

- Sa nu va dati batuti...sa castigati toate luptele cu capul inainte,nu il dezamagiti pe bunel,feceti ghilda mandra lafel si aceasta tara.
Sa nu trageti ghilda in jos,facetiva puternici...si castigati lupta impotriva luo Zeref..

- Si tu o sa vi cu noi...nu ne speria si tu o sa faci ghilda mandra...spun eu plangand apoi plangand si ceilalti mai ales Lucy..
Din nou vorbesc eu:
Chiar vrei sa renunti...gandestete la noi la Igneel la Lucy...

Natsu vorbeste:

- Am incredere in voi.
Batetil pe Zeref...si gasitil pe Igneel pt mine si spunetii ca l.am iubit si ca imi pare rau ca nu l.am gasit eu.
Va multumesc.
Erza sa fi incontinoare puternica...ti se potriveste.
Happy,fi cuminte si fama mandru.
Juvia...ai grija de Gray.
Mira...sa nu lasi pe nimeni sa te faca trista.
Cana,dea cat vrei.
Gajeel...imi pare rau ca nu am putut sa ne luptam cu adevarat.
Levy, citeste si informeazate.
Wendy,ai mai multa incredere in tine.
Charle...stiu ca unii zic ca esti cam inganfata dar mie imi place.
Lucy,ai grija de tine si de ceilalti...sa devi cel mai bun magician celest si salutai si pe spirite si pe mustacios...tin mult mai mult la tine decat crezi tu...te iubesc,Lucy ( Lucy izbuhneste in plans lafel ca ceilalti...pana si Gajeel)
Gray,ai grija de Lucy si ceilalti,ma bazez pe tine ca o sa fie totul Ok si ca o sa il gasesti pe Igneel si ca o sa il bato pe Zeref...sa le zici la toti ca am tinut enorm la ei.
Spunetile la toti ca ii iubesc si ca o sa imi fie dor de ei.
Facetima mandru si aratatimi ce inseamna Fairy Tail pt voi, aratatimi ca tineti la mine.
Sunteti si veti fi cea mai buna familie din lume.
Nu mai plangeti...va multumesc ca ati fost langa mine mereu...va multumesc ca mati lasat sa mor ca Natsu si nu ca alt cineva... Adio prieteni...o sa imi lipsiti enorm de mult. Si Gray...mersi pt acel discurs si imi pare rau ca te dezamagesc.
   Cu toate astea Natsu ne.a lasa...a inchis ochii si a murit cu un zambet pe fata.

- Nuuuuuu!
Natsuuu,nu,nu pot sa pleci.
Ghilda nu o sa mai fie lafel.
Idiotule,intoarceteeeeeeeee!
Tip eu ce din gura de sarpe iar Gajeel si Erza impreuna cu Cana ma tineau deoarece vroiam sa ii dau palme ca sa se trezeasca.
Plangeam asa rau...era el prost dar era un prieten...ceilalti plangeau,eu m.am linistit...doctorul intra pe usa.

- Nu va faceti griji,inca respira si ii bate inima...il ducem intr.o sala speciala,o sa facem tot ce e posibil,asteptati in sala de mese.

- Doctore...va rog,aducetil pe Natsu inapoi...(Lucy)

Toti eram extrem de deprimati.
Stateam in sala de mese asteptand sa vina di ceilalti printre care si Sting,Rogue,Yukio,Minerva,Lyon,Kagura.
( nu o sa ii pun pe toti sa vorbeasca)

Cam asa se termina si acest capitol...va rog sa imi ziceti cum vi sa parut printrun comentariu.

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum