Lucy e ranita

355 24 0
                                    

...Asteptam de 3 ore si ceva sa ajungem si uite ca am ajuns.
Ne.am dat jos din tren si am luat o caruta.

-Deci...incepe Erza.
Noi trebuie sa stam acoperiti cu aceste veste si geanta ta sa o bagam intrun sac cu fan si punem pe el un cerc rosu sa sa nu il incurcam...trebuie sa avem grija si daca vin hotii sa ii batem pana o putem duce pe Sara acasa.

-In regula.Zicem noi...

-Putem sa ne oprim.

-De ce,Lucy-san?(Wendy)

-Pai aici sunt fructe de padure foarte bune si vreau sa iau si eu.

-Bine,Gray si Natsu va duceti sa luati lemne ca poate ne prinde seara.

-Bine.(Natsu si Gray)
Mam dus putin mai departe de caruta ca sa iau mai multe fructe,chiar erau bune.
Levy avea dreptate ca intodeauna.
O umbra neagra a trecut in fata mea si un tufis sa miscat...de curiozitate mam apropiat sa vad iar dintr-o data un barbat a iesit si mi.a dat un pumn in burta aruncandu-ma pe jos facundu-ma sa scuip sange.Sa apropiat si mi.a dat si un picior in burta si unul in cap dandu-ma cu spatele de un copac.
Am incercat sa ma ridic si cand am rusit acel om m.a luat de par ma dat cu capul de copac apoi eu m.am aplecat si primind un genunchi in gura.

- C-cine...esti si...c-c-ce vre...vrei?...ma balbai eu.

-Nu conteaza cine sunt...eu vreau bijuteriile alea!!
Se apropia incet de mine...eram zgariata pe tot corpul,sange imi curgea din gura,nas,frunte si din zgarieturi...el a scos un mic cutit si ma taiat pe picior eu tipand de durere...

-Ce a fost aia?(Sara).

-Semana cu tipatul lui Lucy.(Erza).

Barbatul ma luat de guler ma trantit de copac cu spatele...apoi cu o putere magica in pumn mi.a dat una in burta atat de tare ca am rupt 2 puieti de copaci si ajungand la caruta oprindu-ma cu spatele si capul langa copacul de langa ea.

-Lucy!!! (Erza)

-O doamnaa...Lucy...(Sara)

-Lucy-san nu te misca te ajut eu.

-Nu am...ni-nimic.spun eu scuipand o balta de sange din gura.

-Heii...ce a fost tipatul ala?(Natsu)

-Si bubuitura?(Gray)
Apoi mau vazut..inca mai puteam tine ochi deschisi.

-Lucyyyyyy !!!!Tipa Natsu si alearga la mine aruncand betele.

-Ce sa intamplat Erza?(Gray)

-Nu stiu...Lucy a aparut de nicaieri...

-Cine a facut asta va platii ca a ranit-o pe Lucy a mea!! SPUNE EL FURIOS.

-Na-tsu...sunt...bine nu i-...ti fa-ce...griji.zic eu scuipand sange.

-Cum sa nu imi fac griji cand esti asa ranita?!
Wendy,vindec-o pe Lucy.
ACUM.

- Asa voi face.

***Din perspectiva lui Natsu ***

Lucy lesinase.Cine a facut asta?De ce?
Dintre copaci iesise un barbat inalt si care parea puternic...

-Oo..blonduta are prieteni ?!

-Nu vorbi asa decpre Lucy !

-Ce i-ai facut?(Gray)

-M.am jucat putin cu ea...ptc nu vrea sa imi dea bijuteriile.

-AAAAA...NU IMI PASA DE ELEEE...DE CE AI RANIT-O,IDIOTULE? m.am enervat eu si am sarit la el lovindu-l in fata si in burta iar el cazand pe jos.

-Prostule...zice el se ridica si imi da un pumn in gura si ma da cu capul de pamant...imi curgea sange din gura si tuseam,dar mi.am amintit de Lucy si m.am ridicat.

-URLETUL DRAGONULUI DE FOC!!
Il lovisem dar a reusit sa ma loveasca.
A fost o lupta crancena si pedeasupra Erza si Gray se luptau si ei.
L-am doborat si i-am legat intre ei...Lucy era foarte ranita.Am luat-o in brate si am tinut-o asa pana in oras ca sa mergem la spital.

***Perspectiva lui Sara***

Saraca Lucy...Cine erau aia ?! Si de ce au facut asta?!...

-Nenorocitul ala...spune Natsu ca pentru el.

-Natsu,stai calm.
Lucy o sa fie bine,sti asta.Spun eu cu o voce care vroia sa il inveseleasca dar nu am putut face asta pre bine.

-Cum pot sa stau calm?! SPUNE-MI.
E GRAV RANITA!SI VREI SA STAU CALM?!NU POT...pur si simplu nu pot.Se rasteste la mine facandu-ma sa tresar dar am putut sa ii vad lacrimi in ochi si la sfarsit vocea i sa cam stins.

-Scuze-nu...nu am vrut sa tip.

-Nu ma supar,inteleg ca te doare.

-Natsu,noi mergem sa cautam o farmacie si sa intrebam de un spital,stai aici cu Lucy pana venim noi.zice Erza.

-Bine.

***Perspectiva lui Natsu***

Ceilalti au plecat pana intrun sat si eu stateam cu Lucy in caruta.
Nenorocitul ala a ranit-o rau,daca o sa il mai vad nu o sa mai scape viu din mainile mele.

-Firarrr...strig eu.
Daca eram cu ea asta nu se intampla...m.am apropiat de ea.
Avea zgarieturi pe fata,maini burta si putin pe picioare.
Nu suportam sa o vad asa,cand o sa ajungem la spital o sa ma asigur ca are cele mai bune conditii.
Am mai luat o perna si I.am pus-o sub cap si un prosop ud punandu-il pe frunte.
Ceilalti venise cu informatii.
Un spital era la cativa Km si cu medicamente...Sara se uita la mine,cred ca opservasa mai inainte lacrimile din ochi.

-Haideti sa mergem,nu avem toata ziua la dispozitie.

- Da,haideti.(Happy)

...

Fairy Tail-  I. [f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum