Hei m-am intors cu o noua poveste.. Aceasta este despre o mama si fata sa care suferea de un blestem teribil.
In coltul unei camere intunecate, sub o patura ascunsa, statea o tanara. Parul negru ii acoperea un ochi, din cel ramas liber, se vedea o pata enorma neagra asemeni celor de pe intregul sau corp. Cu o voce ragusita si cu o oarecare teama intreaba:
-Cine e?
Imediat o voce soptita ii raspunde:
-Kotone, e mama..pot sa intru?
-Chiar esti tu, mama?
-Da.Apoi continua in timp ce intra si se apropie de coltul in care se afla fica ei. -Cred ca am gasit pe cineva care te-ar putea ajuta de aceasta data.
-Ei vor spune din nou ca e peste puterile lor.
-Trebuie sa ramanem optimisti.
Dupa cateva secunde de tacere fata ii da aprobator din cap.
In urmatoarea zi cele doua au plecat la templu/biserica/manastire..cum vreti sa-i spuneti. Asaa...sa continuam. Acestea l-au salutat pe preot. Tanara era imbracata cu o rochie lunga, din-jos de genunchi, cu un sfetar albastru si cu o palarie de pescuit pe cap. Parul ii acoperea, ca de obicei, fata.
-Multumesc pentru rabdare, spune preotul.
-E o placere sa te intalnesc, spune mama.
Copila era in spatele ei. In cele din urma soseste preoteasa si cu o voce ragusita se apropie de fata si o intreaba ingrijorata.
-Ai rani la mana?
Atunci fata isi da la o parte manecile si-i arata vanataile.
-Vai...se pare ca stramosii dumneavoastra, au suparat o persoana malefica...
Insa e oprita de vocea ingrijorata a mamei.
-De ce trebuie sa sufere ea de pe urma ranchiunii stramosilor? Ce se va intampla cu ea? punand aceasta intrebare cateva lacrimi incep sa-si faca aparitia pe chipul sau pal.
Dupa, urmeaza un moment de tacere, in care preoteasa se gandeste amanuntit..apoi spune:
-Incep pregatirile imediat.
In acea seara urma sa se deie o lupta in templu.O lupta decisiva.
Tanara era asezata pe podea, preoteasa era la capul sau imbracata in hainele de ritual. Muzica de tobe si cantecele, impanzeau atmosfera taioasa.
Dupa un timp, preoteasa isi trece mainile pe capul tinerei si o calma..In timp ce facea asta, ranile ii dispareau.
-Te-ai descurcat foarte bine, spune aceasta pe o voce dragastoasa.
In urmatoarea zi acestea au plecat de la templu. Tanara arata ca orice alt copil.
-Chiar va multumesc foarte mult, spune mama fericita.
-A-Acum sunt bine?intreaba uimita fata in timp ce-si privea bratul.
Batrana le zambea facandu-le cu mana.
***
-Kotone, ai luat totul? striga mama de la parter.
-Da sunt bine.
*suna telefonul*
-Da, alo?
Ou va multumesc pentru ajutor.
Chiar nu stiu cum sa-i multumesc preotesei.
Ce?
-A murit ieri, spune vocea din telefon apoi a continuat: Preoteasa a fost tulburata in legatura cu viitorul fetei ...pana la sfarsit. Tot ce pot sa fac e sa ma rog ca fata ta sa-si traiasca restul zilelor..sanatoasa. Vrei sa-ti retransmit un mesaj de la preoteasa pentru fica ta?
-Un mesaj?
*
-Ies afata! *pleaca fata* Ou, Tae, ai asteptat de mult?
-Nu abea am venit.
Problema e ca, preoteasa a fost si ea atacata de acel blestem. Sunteti curiosi sa aflati ce mesaj i-a transmis preoteasa?
Daca da..atunci va voi spune.
''Imi pare rau ..ca nu am putut.. ajuta"
Problema e ca blestemul sa intors asupra fetei. Era doar o chestiune de timp pana cand blestemul ii umplea corpul tinerei cu ura.
hei dragilor, vreau sa va multumesc din tot sufletul ca-mi cititi cartea, ca-mi comentati si votati, sunteti ce-i ma tari :* cine vrea dedicatie?
CITEȘTI
Legende si Mituri
HorrorVreme de mult timp au stat ascunse de ochii lumii. Cine le afla nu poate uita prea ușor. Doar cei destul de curajoși sau neghiobi au răscolit adevărul. Poveștile celor care nu mai sunt au rămas șoptite în mod temător. Viata e un spectacol ce trebu...