Crime zodiacale

358 35 14
                                    

Sincer la inceput nu mi-a venit sa cred, adica serios acum..ce rau ar putea face zodiacul? Sau ce legatura are zodiacul cu crimele? Insa am aflat dupa ce am citit o stire..o stire despre care va voi spune in urmatoarele randuri. 

 „Îmi place să ucid oameni", declara cel care se autointitula Zodiac, într-un jurnal din San Francisco. Şi astfel a început una din teoriile literelor criptate. În anul 1969, un criminal în serie i-a terorizat pe locuitorii din Bay Area. Pe data de 20 decembrie 1968, el a împuşcat mortal un cuplu de îndrăgostiţi în timp ce se aflau în maşină, acesta fiind debutul şirului sǎu de crime terifiante.

Criminalul Zodiac a reuşit să-i păcălească pe poliţişti şi pe reporteri. Expedia scrisorii codate la redacţia ziarelor, folosind drept simbol o cruce încercuită. La un moment dat a trimis prin poştǎ o bucată de tricou pătat de sânge, pentru a-şi demonstra identitatea. Altă dată, i-a ameninţat cu pistolul pe copiii dintr-un autobuz şcolar. Investigaţiile au continuat mulţi ani la rând.
Mai mulţi suspecţi au fost anchetaţi, însǎ criminalul nu a fost prins niciodată.
Este imposibil de afirmat ce s-a întâmplat cu aceste enigme. Cert este faptul că pur şi simplu nu se cunoaşte adevărul.

Legende si MituriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum