Nu poti fugi..te va vedea

256 28 12
                                    

Intr-o zi eu si cu prieteni mei ne-am gandit sa iesim la gratar. Ei se numesc Costel, Cosim si Valentin. Ne punem corturile, ne scoatem lucrurile din masina . Cosim era mai curios din fire si a dorit sa ne uitam prin prejur. Ne-am echipat cu tot ce trebuie si am plecat. Am vazut copaci care erau insemnati cu cuvinte ciudate. Semnele pareau proaspete, asa ca Valentin si-a scos pistolul si eu mi-am luat cutitul pentru orice eventualitate.
- Am auzit un zgmot(Valentin)
Valentin speriat a tras in intunericul de unde a auzit insa era Cosin .
Toti plangeam gandindu-ne ca ar fi cazul sa mergem acasa, de frica sosiri vreunui padurar. Dar chiar atunci, dintr-un tufiș a sarit el... NU el, pădurarul... Chestia aia ... A sarit si la omorat pe Valentin si pe Costel muscandu-i de inima, dupa ce i-a strapuns cu mainile, a venit la mine.Imi era extrem de frica dar amintindu-mi ca sunt inarmat, i-am infipt cutitul, pe care-l purtam buzunar, in gat si m-am uitat la el.
Era rosu si avea 3 ochii... Sangele ii era verde si nu avea dinti in gura, ci in palma. Ochii îi erau mari si albi. După ce am vazut oroarea am fugit la masina. Am plecat cu teama de a nu fi urmărit. Însă ceva mai rău s-a întâmplat. Cand intorsesem capul, sa vad daca am o scurtatura si daca creatura nu e pe urmele mele, am fost ingrozit sa vad mai multi monstri și pe prieteniiei  morti langa acestea. Ma priveau satisfacuti mangaindu-le trupurile fără viață. Ce grozăvie, am spus, chiar înainte să fiu tras prin parbriz.

Legende si MituriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum