Palma frumoasa

386 35 18
                                    

Hei scumpilor astazi am avut la scoala o discutie despre cititul in palma. Asa ca m-am gandit sa fac un  capitol pe aceasta tema. Insa as vrea sa-mi scrieti la media raspunsul la urmatoarea intrebare:

"Voi credeti in cititul in palma?"

Eu una sincer am nascocit toata chestia care va urma deci *se ascunde in spatele unui tomberon*sa nu ma omorati cu pietre si rosi, ganditi-va si voi la o ciorba, ce ziceti? *cri-cri-cri* Biinee o sa-mi accepta pedeapsa.  

Siii actiune..

Doua fete ce erau in ultimul an de facultate au mers la un maestru sa le citeasca in palma. 

Ii intinde mana maestrului, acesta i-o cuprinde si cu lupa se uita atent la ea.

-Hmmm... Ai o palma incredibila! exclama uimit acesta.-Nu am vazut o asemenea palma norocoasa in toata viata mea.

-Sunteti sigur?intreaba fericita aceasta.

-Absolut, orice vei vrea il vei obtine!

-Asta e grozav! spune prietena ei.

-Ar trebui sa faci tot ceea ce ti-ai dorit acum.Sa te distrezi!

Fericita, a luat in seama sfatul cititorului si a inceput sa-si traiasca viata. A facut inconjurul Europei intr-o vacanta.I-a spus cuiva pe care nu l-a mai vazut niciodata, ca-l iubeste, si a avut o relatie cu el. A avut un interviu la o firma de top si a fost angajata imediat. 

A avut o viata plina...

                     dar 

         a murit dintr-o data...

                             exact dupa 6 luni dupa ce palma i-a fost citita.


Prietena ei a plecat la maestru.

-Ai spus ca are o palma incredibila, dar acum.. a murit.*striga cu lacrimi in ochi*

-Cum am crezut. 

-Cee?

-Am vazut in palma ei ca nu mai are mult timp ramas, si ca va muri peste sase luni.

-Minti.. ea..

-A fost fericita in ultimele luni?

Corect..

              ..cititorul ia spus ca are o palma incredibila ca sa isi traiasca ultimele zile fericita. 

Chiar daca ai mult noroc asta nu inseamna ca si viata ta are.

Beng, astept raspunsul vostru la intrebare: "Voi credeti in cititul in palma?"

*arunca publicul cu rosii* Tomberon*alearga spre pubela* 

d-na Pubela: Pleaca, altfel ma voi murdarii din cauza ta, copil fara o viata sociala.

Eu: A-Am o viata sociala.

d-na Pubela: Serios? Atunci de ce scri pe acest site in loc sa fi cu colegele tale? Ha?

Eu: P-Pai.. ca sa vezi.. eu.. Dar stai un pic, esti un cos de gunoi.

d-na Pubela: Si ce. Crezi ca n-am sentimente? Asta crezi?

Eu:Pai..da.

d-naPubela: M-ai ranit sa sti.. m-ai ranit la inima.

Eu: Dar tu n-ai inima*pocherface*

d-na Pubela: Ei.. o sa-mi fac atunci una, din rosile pe care le gasesc la tine dupa fiecare capitol.

Eu: ... *plange*

d-na Pubela: Ei haide.. nu e asa de rau sa fi singura, priveste partea buna, ma ai pe mine.

Eu: *evilface*

d-na Pubela: O-K cred ca ma cheama batausul ala de pe holurile scolii, trebuie sa plec, astazi am in program axfisierea unui tocilar. Pa!

Eu: N-am terminat. Unde pleci? *pubela a disparut* si cu sentimentele mele cum ramane?

Vocea d-na pubela: Lasa-le la intrare, ma voi ocupa de ele cand ma intorc.

Eu: "O lacrima"

Bine, va astept comentarile, cat timp ma razbun pe cosul de gunoi. Bye :*

Eu: Acolo erai.

d-na Pubela: Nu..nu la capac, nu..

Mama: Draga, ce tot faci acolo?

Eu: Amm.. duc gunoiul? Ce ti se pare ca fac?

Mama: A, ok, continua tot asa. 


Legende si MituriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum