Legenda Vrajitoarei Bell este diferită de multe legende, deoarece au fost implicati oameni reali - oameni ca tine și ca mine. Ei au lucrat, s-a jucat, au râs, și a ustrigat, la fel ca și noi. Ei au avut speranțe și vise, la fel ca noi toti. Unii au avut reușite în viață, iar altii nu, la fel cum este si in zilele noastre. Ei au mers pe același drum exact că mulți dintre noi, au umblat în timpul vieții noastre, dar cu două secole mai devreme.
Americanii au infiintat filme ca "the Sixth Sense", "The Blair Witch project" si "An American Haunting" fiecare film fiind inspirat dupa legenda vrajitoarei.
Bell Witch e o entitate sinistra ce a chinuit o familie de pionieri pe frontiera intre 1817 si 1821. Va readuc la cunostinta faptul ca spre deosebire de alte povesti cu fantome aici au fost implicate persoane reale ce au declarat sau au scris cele experimentate.
Vom intoarce pentru un moment ceasul, in momentul in care totul era bine, cand era fericire, necazurile putine, si atunci cand cuvintele "loialitate","onestitate" si "dragoste" au insemnat ceva, o perioada in care cea mai mare grija a omului era daca va termina ziua cu bine.
In 1800, John Bell sa mutat cu familia la Carolina de Nord la Red River, in judetul Robertson Tennessee, stabilindu-se intr-o comunitate care a devenit Adams Tennessee multi ani mai tarziu.
Bell a cumparat un teren si o casa mare pentru familia sa. In urmatorii ani, acesta a dobandit mult mai mult teren. A avut trei copii: Elizabeth sau Betsy(1806), Richard (1811), Joel(1813).
Intr-o zi in 1817, John in momentul in care isi controla terenul de porumb, a intalnit un animal ciudat ce era asezat in mijlocul terenului. Acesta la impuscat in repetate randuri facandu-l sa dispara. Un lucru ciudat, nu? Insa Bell nu la luat in considerare, pana dupa cina. Din seara aceea s-au auzit o multime de sunete dubioase cu o frecventa tot mai inalta su mai puternica in ficare noapte. Crezand ca e cineva care le da tarcoale, a stat la panda el impreuna cu copii sai, dar fara folos. In alte seri copii se trezeau plangand ca e ceva in patul lor care nu le da pace si care le arunca patura si perna pe jos.
La un moment dat Betsy se plangea ca cineva o batea si o tragea de par, si ca are o multime de vanatai pe corp. Aceste tulburari John le-a spus copiilor sa nu le mai povesteasca, sa fie secrete. In cele din urma, barbatul a vorbit cu cel mai bun amic despre aceste probleme paranormale, acesta numindu-se James Johnston.
Johnston a stat impreuna cu sotia lui in casa lui Bell, unde fura supusi la aceleasi tulburari terifiante. Intr-o seara, in timp ce Johnston statea pe pat, o prezenta ciudata sa ivit facandu-l sa sara de pe pat si sa strige:"In numele Domnului, cine esti si ce vrei?" Desi nu sa ivit nici un raspuns, noaptea a fost relativ linistita.Insa in urmatoarele nu a mai fost asa, fiind nevoit sa citeasca din Biblie cuvant cu cuvant, imnuri si predici. Aceste fenomene au ajuns sa fie tot mai cunoscute si au ajuns in cele din urma si la urechile generalului-maiur Andrew Jackson. Fii lui Bell au fost sub comanda acestuia in batalia de la New Orleans. Se spune ca acestaa venit intr-o caruta cy doi cai, care la un timp nu mai putea inainta,Ca si cum ceva nu-i lasa sa se apropie. Acesta au fost nevoiti sa inainteze pe jos. Lasand in urma convoiul, pentru a se asigura daca se va manifesta entitatea.
Pe cand el era in casa, afara unul barbat a inceput sa traga cu arma chemand entitatea, la inceput nu sa intamplat nimic insa in urmatorul moment clopotele au inceput sa sune, si omul a simtit o durere crunta in tot corpul. Apoi a aparut o lovitura puternica si rapida in zona posterioara, posibila de picior invizibil, care la trimis pe usa din fata. Entitatea suparata le-a anuntat ca va fi chinuit Jackson in seara urmatoare.
Atunci oamenii barbatului l-au rugat sa paraseasca ferma Bell. Insa acesta nu a acceptat insistand in repetate randuri sa doarma aici. Barbatii insa ne fiind de-acord au dormit afara, in corturi. Nu se stie ce sa intamplat, cert e ca acestea au fost reperati in dimineata urmatoare in apropierea Springfield.
***
Dupa ceva timp Betsy sa indragostit de Iosua Gardner, un tanar cu care si-a dorit sa-si petreaca tot restul vietii impreuna. Afland de decizia lor, toti erau fericiti, ei bine aproape toata lumea. Entitatea din motive necunoscute a avertizato pe Betsy in repetate randuri sa nu se casatoreasca.
Betsy si fostul invatator al lui Josua, Richard Powell, a fost interesat de ea de ceva timp si a vrut sa se casatoreasca cu aceasta cand a devenit mai mare. Insa aceasta nu la iubit asa ca la refuzat casatorindu-se tot cu barbatul iubit.
Entitatea le-a facut mult rau in viata tanarului cuplu. Rabdarea loi fiind pe sfarsite. In 1821 de Pasti, Betsy a rupt logodna. Dupa, tulburarile au scazut, nu mai erau ca odinioara insa entitatea isi exprima antipatia fata de John Bell si i-a promis ca o sa-l ucida.
Bell a avut probleme cu sanatatea, nu putea manca sau inghiti cum trebuie, iar acest lucru se agrava pe zi ce trece. In toamna anului 1820 medicii l-au obligat sa steie doar in casa. Entitatea era mereu prezenta, il chinuia, il batea si ii repeta pe o voce ascutita si infioratoare :"Batranul Jack Bell", referindu-se la el.
In 20 decembrie 1820 si-a dat duhul, dupa ce a cazut cu o zi in urma, in coma. Dupa moartea sa familia a fasit un mic flacon cu un lichid necunoscut, in dulap. Acel lichid fiind testat pe o pisica, parea a fi daunator, mortal corpului uman..si bineinteles si pisicii, aceasta murind pe loc. Dupa ceva timp entitatea a luat legatura ciu ei spunandu-le ca ea a folosit flaconul si la omorat pe Bell. John Jr. auzind asta a aruncat flaconul in semineu unde a izbucnit o flacara puternica, albastruie ce a urcat pe horn.
Inmormantarea lui John Bell a fost una dintre cele mai mari din hudetul Robertson, Tennessee. Pe parcursul ei entitatea a ras si a cantat despre o sticla de coniac, pana ce si ultima persoana a plecat din cimitir. Entitatea nu a mai aparut de-atunci ca si cum scopul a fost indeplinit.
***
In 1821 aprilie, a reaparut entitatea vizitand-o pe sotia lui John Bell, Lucy, si ia promis ca va revenii dupa sapte ani. Asa asi facut, in 1828, entitatea a revenit, insa de aceasta data il vizita pe fiul vaduvei, pe John Bell Jr. cu acesta discutand despre civilizatie, crestinism, necesitatea unei treziri spirituale in masa. De o importanta deosebita au fost previziunile sale legate de Razboiul Civil si despre alte evenimente.
Dupa trei saptamani a disparut entitatea, cu promisiunea ca va reveni dupa 107 ani.
In 1935, laintalnit pe Dr. Charles Bailey Bell, un medc ce a scris despre Bell Witch, publicata in 1934. Acesta a murit in 1945.
Si in aceste zile entitatea a fost acuzata de manifestari inexplicate ce au aparut in jurul fermei Bell. In jur se mai aud oameni care vorbesc, copii care se joaca su se vad lumanari luminate care danseaza prin campul intunecat din acea zona. Au fost facute multe fotografii insa greu de descifrat. Apar in poze sfere de lumina, figuri umane ce nu au fost prezente in momentul in care au fost facute pozele. Ce sa intamplat cu Bell si toate manifestarile inexplecabile de astazi raman un mister. Tot ce se stie e ca exista "ceva" rau acolo care inca isi mai face veacul pe-acolo.
Cine stie? Asta sa intamplat cu familia Bell in 1817. Poate data viitoare se va intampla cu familia ta. Ganditi-va la acest lucru.
cine vrea dedicatie?
CITEȘTI
Legende si Mituri
HororVreme de mult timp au stat ascunse de ochii lumii. Cine le afla nu poate uita prea ușor. Doar cei destul de curajoși sau neghiobi au răscolit adevărul. Poveștile celor care nu mai sunt au rămas șoptite în mod temător. Viata e un spectacol ce trebu...