Triunghiul Diavolului

586 28 5
                                    

Tuturor ne plac misterele. Ne intrigă si ne pun mintea la contribuție, totodată făcându-ne sa vrem sa le deslușim cu orice preț Triunghiul Bermudelor se întâmplă să fie una dintre cele mai misterioase locuri de pe această planetă. Este o enigmă ce probabil nu va fi rezolvată vreodată. De-a lungul secolelor, a fost raportat un număr mare de nave care au dispărut în mod misterios în regiunea situată între Bermuda, Florida si Puerto Rico. Printre lucrurile cunoscute despre Triunghiul Bermudelor, notabil este faptul că peste 8000 de oameni și-au pierdut viața sau pur și simplu au dispărut de-a lungul anilor în această zonă.

Probabil una dintre cele mai misterioase povești ale Triunghiului Bermudelor este legată de această navă. Descoperită pe 4 decembrie 1872, cu totul fix la locul lor, mai puțin întreg echipajul, nava plutea pe mare. Studiile facute ulterior asupra navei elimină în mod cert un atac al piraților deoarece toate de pe acest vas, inclusiv butoaiele de alcool transportate și lucrurile de valoare personale ale echipajului, erau intacte.

O mulțime de speculații au urmat, care acoperă totul, de la atac, la cutremur în adâncuri, chiar și ideea că echipajul și-a pierdut mințile după ce a mâncat ceva infestat. Cu toate acestea, chiar dacă aceste speculații par rezonabile, ele în mod clar nu se potrivesc. La urma urmei, de ce un echipaj perfect calificat, într-o zi cu vreme bună, și-ar abandona ambarcațiunea aflată în stare perfectă, apoi ar dispărea pentru totdeauna?

Ellen Austin

Ellen Austin, o navă cu destinația New York, în 1881 a dat peste o altă ambarcațiune, în care totul părea în regulă mai puțin faptul că era lipsită de echipaj. În scopul de a o aduce înapoi cu ea, a plasat un echipaj pe navă, hotărând să navige împreună. Cu toate acestea, o vijelie a separat cele două nave, după care a dispărut nava găsită. Văzând aceasta, Ellen Austin, conform relatărilor, a plecat înapoi la Londra.

Cu toate acestea, rapoartele sugerează că aceasta a fost încă o dată reperată, dar de astă dată cu un echipaj separat decât cel trimis de către Ellen Austin. Dispariția navei, reapariția ei și apoi absența echipajului formează o poveste interesantă, un mister încă nerezolvat.

USS Cyclops

Un mister fascinant în adevăratul sens, USS Cyclops este cea mai mare pierdere umană raportate de către US Coast Guard pe o navă. În martie 1918, această navă masivă a stabilit că va naviga prin regiunea Bermuda. Ea transporta aproximativ 309 membri ai echipajului. Au mers timp de o zi destul de bună din punct de vedere meteorologic, iar primul și singurul mesaj transmis de către această navă n-a indicat niciun fel de problemă.

Cu toate acestea, nu s-a mai auzit nimic de la ea din nou. O întreagă echipă de căutare a zonei a fost pusă în acțiune, dar nimic nu a fost găsit niciodată. Nu sunt rămășițe ale navei sau ai oricărui din cei peste 300 de membri ai echipajului de la bord.

Witchcraft

La data de 22 decembrie 1967, o ambarcațiune pe numele Witchcraft a plecat de la Miami cu căpitanul ei, Dan Burrack. La un moment dat a trimis un apel care spunea că nava sa a lovit ceva, dar nu a existat nici un prejudiciu substanțial. Indicând ajutor pentru a fi remorcată la mal, setul de pază de coastă a ajuns imediat la Witchcraft, în 19 minute, dar nu a gasit nimic.

Zona indicată ca loc al navei era complet pustie, fără niciun semn că ceva ar fi fost prezent anterior acolo. Ce e cel mai interesant despre această poveste este faptul că această ambarcațune specială era practic de nescufundat. Nimic din vas nu a fost găsit până în prezent. Nava a dispărut, iar ceea ce rămâne sunt doar speculații.

Dar ce se întâmplă, științific vorbind, în Triunghiul Bermudelor?

Dacă teoriile paranormale vorbesc despre Atlantida sau despre extratereștrii, oamenii de știință au încercat să ofere explicații mai plauzibile privind ce se întâmplă în Triunghiul Bermudelor. Una din cele mai cunoscute invocă fluctuația câmpului magnetic. Deși nu au fost găsite anomalii magnetice aici, există o variație în anumite zone: nordul magnetic nu este identic celui geografic, însă acest lucru este cunoscut de secole și este un fenomen natural, care nu ar trebui să deruteze vreun pilot.

Curentul Golfului, un curent oceanic de mare adâncime, este o altă explicație posibilă. Însă acesta este asemeni unui râu aflat sub ocean și nu poate provoca dispariția obiectelor, numai deplasarea acestora.

Furtunile violente care au loc aici pot fi de asemenea o vinovate de dispariția navelor. În 1986, schimbarea bruscă a curenților de aer a dus la scufundarea vaporului Pride of Baltimore.

De asemenea, o variantă ar fi acțiunea pungilor de gaz metan existente aici. ,,Bulele" emise la suprafață pot scufunda o navă. Dacă ajunge în aer, gazul metan ar putea exploda, fiind aprins de o scânteie produsă de motorul unui avion. Însă Triunghiul Bermudelor este destul de departe de zonele unde există asemenea pungi de gaz periculoase. Rămâne, astfel, un mare mister al lumii.



Legende si MituriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum