Dodomaki(femeia cu sute de ochi)

1.8K 85 14
                                    

Dodomeki sunt femeile blestemate cu brațele foarte lungi acoperite de mici ochi de păsări. Ei au fost o dată fete umane care au dezvoltat o înclinație pentru furtul de bani. Din cauza acțiunilor lor rele, într-o zi sute de ochi mici păsări au înmugurit din brațele lor și le-au transformat în acest monstru.

Cu mult timp în urmă, în ceea ce este acum prefectura Tochigi, a trăit un nobil pe nume Fujiwara Hidesato. El tocmai a primit titlul de kokushi din provincia Shimotsuke pentru vitejia sa în înfrângerea rebel Taira Masakado . Într-o zi în timp ce era la o vânătoare în țară sa nou-dobândită, Hidesato a fost abordat de un bătrân, care l-a avertizat că un fel de monstru a fost reperat la cimitirul de cai la Utsunomiya. Hidesato a apucat arcul și săgeata și a plecat să investigheze.

Hidesato a ajuns la cimitir  și a așteptat căderea nopții.  Când ora a venit, un demon enorm a apărut începând să devoreze  caii. Demonul avea peste zece picioare înălțime și era acoperit cu ochi strălucitori pe tot corpul . Hidesato a aruncat  o săgeată în globul ocular .  Demonul a explodat de durere, fugind în pădure, până când în cele din urmă sa prăbușit la poalele Muntelui Myojin.

Lupta nu s-a terminat,  deși demonul a fost rănit aproape mortal, a avut încă  putere. Din corpul său a izbucnit  flacări. Din gură i-a ieșit fum otrăvito. Căldura aerului și intensă toxice s-au dovedit prea mult pentru Fujiwara nu Hidesato, care a trebuit să renunțe și să se întoarcă la palatul său. Când Hidesato s-a întors a doua zi, solul era ars pe o suprafață mare, dar nu a existat nici un semn demonic.

400 ani mai târziu, în timpul perioadei de Muromachi, în cele din urmă a reapărut dodomeki. Un sat a apărut pe versantul nordic al Muntelui Myojin, și lucruri ciudate au început să se întâmple. Preotul templului suferea leziuni misterioase și incendii inexplicabile au început să izbucnească la templu. Un nou preot, virtuos și sfânt Saint Chitoku, a fost chemat pentru a descoperi ceea ce a fost cauza problemelor ciudate.

Saint Chitoku a observat că o femeie tânără sa oprit la templu frecvent de câte ori el a spus predicile  și a recunoscut-o ca fiind un dodomeki deghizat. Demonul, teribil de rănit, sa retras în unele peșteri din apropiere pentru a se vindeca. Sa transformat într-o femeie tânără, și a fost de a vizita site-ul în cazul în care a căzut, supt treptat tot de vapori nocivi că a respirat afară, și colectarea toate din sângele că a sângerat în lupta cu Fujiwara nici Hidesato. Templul a fost construit sat pe partea de sus a site-ului de luptă, precum și dodomeki provocat incendii și au atacat pe preot pentru a le speria.

Într-o zi, Saint Chitoku a confruntat demonul deghizat, acesta dezvăluindu-i în cele din urmă forma  adevărat, a unui dodomeki. Cu toate acestea nu la ataca, iar în timp ce frecventa templu, a auzit predicile puternicul Chitoku și a rămas cu el. Dodomeki a promis să nu va mai comit din nou orice alt  act de răutate. De atunci, zona din jurul Muntelui Myojin a ajuns să fie cunoscut sub numele de Dodomeki.

Legende si MituriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum