Hei dragii mei vreau sa va anunt ca m-am apucat de o noua carte se numeste "Strigat mut" sper ca va va placea personajul principal e inspirat putin din viata mea personala cu exceptia faptului ca pe mine parintii nu ma lasa sa ma vopsesc.. stai.. exact, asa e si in carte insa acolo personajul o face.. mda -.-" si se intalneste si cu Yohio ..deja salivez (♥ₒ♥)...mai precis apare viata mea cu modificari exemplare ^.^"..mda..O.o mai bine nu mai spuneam nimic.
-Eu ti-am zis ca atunci cand deschizi tu gura e o explozie de cuvinte.. si cad avioane, se cutremura pamantul, muntii devin vulcani..si asa apare apocalipsa din cauza ta.
-Pubela.. nu stiam ca esti si tu aici..(Altfel nu mai vorbeam nimic)
-Ai vrea tu sa nu vorbesc nimic.
-Ma rog.. sa trecem la lucruri mai palpitante.. sa vorbim despre Nostradamus. Cosulica tu ce parere ai despre Nostradamus.
-Nu-mi place.
-Pai cum asa? De ce zici asta?
-Tu sti ce inseamna Nostradamus?
-Mnuu..
-Pai atunci taci.
-Dar ce inseamna?
-Adamul nostru.
-..O.o
-Adica vorbeste de un barbat gol.
-Gol?
-Da.
-De ce spui asta?
-Pai Adam nu era barbat?
-Ba da.
-Si nu era gol?
-*pokerface* Bine sa trecem peste aceste detalii fara sens.
-Dar mie mi se par cu sens.
-Mdaa.. Data trecuta am vorbit despre Nostradamus si v-am prezentat cateva profetii de-ale sale. Astazi voi continua poveste.. pana in prezent (sau viitor-din perspectiva lui Nostradamus)
Nostradamus a vorbit in cateva catrene despre un al treilea razboi mondial.
Cand arme si documente vor fi fost inchise intr-un peste.Un barbat va iesi din el care va porni razboi. Flota sa va veni de departe de cealalta parte a marii si va aparea aproape de coasta italiana.
Marele profet vorbeste aici de un submarin si nu de un peste. Acesta transporta arme si documente importante. Sau poate nu? Acest prim vers poate fi interpretat ca semnificand faptul ca razboiul va incepe in acest secol.
-Oh mie..in acest secol?
-Cosica!!!!
-Bine, bine..tac.
Asa deci.. versul are insa un sens derivat: Cand Marte si Mercur vor fi in conjunctie cu pestii, barbatul isi va face aparitia. Ni se spune ca evenimentul va avea loc in acest secol.
Barbatul nu e numit, dar e vorba evident de mana anticristului,
Un alt catren legat de razboiul ce va urma.
Pentru a trece Apeninii pentru a vedea Franta, va traversa cerul, apa si zapada si va lovi lumea intreaga cu bagheta sa.
Acest catren are legatura cu celalalt. Orientul i-ar putea desemna pe Chinezi, Arabi, Indonezi, Rusi.., un indice important e legat de traversatul aerului, apei, zapezii.. ceea ce inseamna ca ar veni cu trupe aeropurtate, de infanterie si forte navale si ca ar putea fi omul ce iese dintr-un submarin in apropiere de coastra italiana. Harta ne arata ca tarmul francez e in apropiere de coasta italiana.
CITEȘTI
Legende si Mituri
TerrorVreme de mult timp au stat ascunse de ochii lumii. Cine le afla nu poate uita prea ușor. Doar cei destul de curajoși sau neghiobi au răscolit adevărul. Poveștile celor care nu mai sunt au rămas șoptite în mod temător. Viata e un spectacol ce trebu...