Scrisoare de dragoste

307 30 13
                                    

Hey,iubire!

Ma mai tii minte scumpule?NORMAAALL,ca nu ,dar stii ce?Nici nu vreau sa-ti mai aduci aminte de iubirea si....si...pasiunea cu care ma daruiam in total tie,dar ce sa mai comentam?Tu?Esti cu curva aia!eu?eu sunt moarta...ar parea ciudat sa iti zic ca inca te vreau...Dar da...Sunt ciudata...SIII ,MOARTA !Da , o sa vin sa te vad ce mai faci,cum mai esti,si unde stai,o sa dureze,dar vreau sa astepti cum ai asteptat sa mor si dupa sa te bucuri atat de mult !!!!Off...Ce imi pare rau ca nu pot acum sa ma razbun pe tine si pe ea.Ai pus ochii pe curve ,ha?Iti plac ,ha?Sunt frumoase si fac sex adevarat ,nu?Ce imi place cand o sa afle de a 3 a prietena a ta cu care ti-o tragi intr-un fel salbatic .Atunci eu o sa rad de o sa ma cac pe mine ...Pana atunci te caut ... Te caut foarte mult,dar o sa te gasesc si cand te gasesc o sa te chinui cum m-ai chinuit tu pe mine cad te-am vazut cu ea ... Si cum o sa o chinui pe ea cand o s-o vada pe a 3 a ...Ce patrat amoros,nu?Dar eu o sa astept ca ea sa afle de a 3 a si sa vada ca aveam dreptate dupa, o omor pe ea,pe tine,pe a 3 a si o sa ma razbun...Atunci o sa am liniste si o sa ma asigur ca nici mort tu nu o sa ai liniste !

Te iubesc!O sa ne vedem curand!

Cu multa dragoste si ura ,

ALEXA


Un Sf. Valentin plăcut tuturor și la mulți ani celor care își serbează ziua astăzi ;) v-am pupat și o noapte/zi bună :)) yoi cum a sunat asta

Legende si MituriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum