Nu toți cei care mor devin ființe răzbunătoare din cauza gelozie. Hone Onna e această excepție deși e moartă încă poate iubi.Aceste fantome apare cum a fost în anii săi de viață - femeie tânără, frumoasă. Numai cei cu o credință puternică sunt capabili să vadă prin deghizarea ei, forma adevărată: putrezită,scheletică, întorsă din mormânt.
Noaptea, Onna Hone apare din mormânt și rătăcește în casa fostului ei iubit. Aspectul ei este un șoc mare pentru cei care au crezut-o mortă. Acest șoc se transformă rapid într-o bucurie ce le orbește orice indicii că ceva ar putea fi greșit. Chiar Onna însăși nu știe de starea ei, ca este condus numai de dragoste; ea există ca fantomă pentru ași continua iubirea ce a avut-o când era în viață. Ea își petrece noaptea și îi lasă dimineața, iar acest cuplaj nesfânt poate dura zile sau chiar săptămâni fără a fi observat. Fiecare noapte ea scurge o parte din forța de viață a iubitului său,astfel el e mereu bolnav și slăbit. Fără intervenție, el va muri în cele din urmă.
În cele mai multe cazuri, un prieten al iubitului ei va vedea prin iluzie ei și va alerta pe cineva legat de identitatea ei . Deși iubitul ei uman poate fi respins de ei, atunci când adevărul este revelat, el nu va realizează starea ei și continuă să-l viziteze în fiecare noapte. O casa poate fi din nou normală doar cu rugăciunile și farmece împotriva fantomelor, dar ele funcționează doar atâta timp cât stăpânul casei vrea asta .Pe măsură ce corpul ei se dezintegrează în continuare, farmecul ei încântător crește și eventual, majoritatea bărbaților cedează și o lasă în casele lor pentru ultima dată, astfel își sacrifică viața pentru fantoma femeii pe care au iubit-o.
CITEȘTI
Legende si Mituri
HorrorVreme de mult timp au stat ascunse de ochii lumii. Cine le afla nu poate uita prea ușor. Doar cei destul de curajoși sau neghiobi au răscolit adevărul. Poveștile celor care nu mai sunt au rămas șoptite în mod temător. Viata e un spectacol ce trebu...