Fiindca tot e halloween am decis sa postez acest capitol, cum scrie mai sus e bazat pe "povestile negre" da acele povesti.. daca nu stiti despre ce e vorba va voi lumina (si nu, nu cu un dovleac).
De obicei cand se strang cativa oameni la o cabana sau acasa la cineva, dupa ce se epuizeaza toate subiectele de discutie dar lumea nu vrea sa plece, se apeleaza la asa numitele jocuri de societate (mima, mafia etc).
Pe langa astea mai sunt la moda povestile negre (black stories). Se porneste de la un deznodamant si prin intrebari adresate povestitorului (la care el poate raspunde cu da/nu/irelevant) se incearca deslusirea actiunii. Sunt destul de enervante pentru ca ai ca informatie initiala in unele cazuri doar "Muzica s-a oprit. Fata a murit" si trebuie sa afli ce s-a intamplat.
Le zice black stories pentru ca in cele mai vechi versiuni era vorba in mare parte de povesti horror.Fac aici o colectie cu ce povesti am gasit. Cu o minte agera se pot si inventa. Daca mai stiti altele, va rog sa le lasati in comentarii.
Intrebare: Taxiul opreste, soferul deschide usa si pasagerul e mort. Ce s-a intamplat?
Raspuns: Pasagerul dinainte era pasionat de paianjeni si a uitat o cutie cu unul. Paianjenul a iesit, l-a muscat pe pasager, cauzandu-i moartea.Intrebare: Un barbat sta intins intr-o baie de sange intr-o cabina telefonica. Geamurile cabinei erau sparte. Ce s-a intamplat?
Raspuns: Barbatul era pescar si a prins un peste mare. Si-a sunat un prieten sa-i explice cat de LUUUUUNG era pestele, a spart geamul, s-a taiat la mana si a sangerat pana la moarte.Intrebare: Un barbat a fost gasit mort intr-un tren. Ce s-a intamplat?
Raspuns: A adormit si s-a trezit cand trenul era in tunel. Crezand ca a fost ingropat de viu, s-a sinucis.Intrebare: Un barbat sta la etajul 10. In zilele cu soare urca cu liftul doar pana la etajul 7 iar in cele ploioase pana la 10. De ce?
Raspuns: E mic de statura si nu ajunge sa apese la 10. Iar cand ploua apasa cu umbrela.Intrebare: Un tip intra intr-un bar si cere un pahar de apa. Barmanul scoate o pusca. Barbatul ii spune "Multumesc" si pleaca. De ce?
Raspuns: Tipul sughita, barmanul a vazut si a zis sa-l sperie (ca sa-i treaca sughitatul). I-a trecut sughitul, n-a mai avut nevoie de apa si a plecat.Intrebare: Un barbat e mort in mijlocul unui camp cu un pachet nedesfacut langa el. Ce s-a intamplat?
Raspuns: Era parasutist si nu i s-a deschisIntrebare: O femeie are 2 copii nascuti in aceeasi zi, la aceeasi ora dar nu sunt gemeni.
Raspuns: Are tripletiIntrebare: Un tip ajunge in Rai unde erau mii de oameni. Toti erau dezbracati si aveau 21 de ani. Se uita sa vada daca recunoaste pe cineva. Si ii gaseste pe Adam si Eva. Cum si-a dat seama?
Raspuns: Nefiind nascuti, nu aveau buric :))Intrebare: Un tip merge la o petrecere. Acolo bea niste whisky (la fel ca restul) dar pleaca devreme. Toata lumea care a baut whisky moare otravita, el traieste. De ce?
Raspuns: Whisky-ul era cu gheata, gheata era otravita, el fiind pe graba a baut pana sa se topeasca gheata si sa otraveasca bautura.Intrebare: Un barbat iese dintr-o cladire si dintr-o data isi da seama ca sotia lui va muri in urmatoarele minute.
Raspuns: Iesea dintr-un spital unde sotia lui era conectata la aparate. Cand sa iasa se opreste curentul in cladire...Intrebare: Muzica s-a oprit. Tipa a murit. Ce s-a intamplat?
Raspuns: Mergea pe sarma la circ legata la ochii. Stia ca atunci cand muzica se va opri, va ajunge la platforma. Unuia din orchestra i se face rau, muzica se opreste, tipa se opreste din mers si cade.Sunt indeajuns pentru cateva adunari. Spor la enervat "concurentii":*
CITEȘTI
Legende si Mituri
TerrorVreme de mult timp au stat ascunse de ochii lumii. Cine le afla nu poate uita prea ușor. Doar cei destul de curajoși sau neghiobi au răscolit adevărul. Poveștile celor care nu mai sunt au rămas șoptite în mod temător. Viata e un spectacol ce trebu...